Mooi aanbod gekregen! Maar ik heb zo weinig tijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Mooi aanbod gekregen! Maar ik heb zo weinig tijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 20:10

Ik zal proberen het goed uit te leggen.
Een tijdje terug(ongeveer 2 jaar) heb ik voor 5 jaar op een klein handelstalletje gereden.
Echt heel leuk!
Ik kwam er ook graag.
Ik reed er voornamelijk jonge paarden en 1 wat oudere merrie.
Ik bracht ze ook op wedstrijd uit.
Om het verhaal niet te lang te maken,vertel ik even dat het om sportpaarden gaat.Doen mee aan pavocubs,keuringen,enz.
Deze moeten dus echt goed getraind worden en blijven.
Nu ben ik daar dus ongeveer 2 jaar(kan iets minder zijn)geleden gestopt en heeft mijn (achter?)nichtje het overgenomen.
Zij reed op dat moment Z dressuur.
Nu is het probleem dat het paardje waar zij op rijd kreupel loopt en de eigenaar denkt dat ze gewoon teugelkreupel is(daar is het paardje een goeie in)

Ze belde me zojuist dus op of ik misschien tijd had om eens te komen rijden.Ze wilde eens zien of hij bij mij ook kreupel loopt.
Nou ja dat wil ik wel doen hoor,dus ik heb voor morgen maar afgesproken.
Maar daar bleef het niet bij.
Of ik misschien 3 keer in de week zou willen komen rijden?En dan niet 1 paardje maar 2.
Mijn nichtje blijft dan gewoon rijden maar tussen door wilde ze graag dat ik er een paar keer op rij,zodat ze met zekerheid kan zeggen dat ze goed gereden worden.
Daar zit het probleem.Heb ik daar wel tijd voor.Het is namelijk niet zomaar effe wat rondjes rijden maar echt serieus trainen.De ene is Z licht en de andere is jong maar moet in de training ook die kant op.
Het is wel een eer als zoiets aan je gevraagt word natuurlijk,maar ik kan pas na half 6 en daarnaast heb ik zelf ook nog twee deugenieten in de wei lopen die aandacht nodig hebben.Ow wat zal ik doen?En waarom worden dit soort dingen altijd aan mij gevraagd?

Ik voeg even een foto bij van het ene paardje(Z-licht).
Op de foto was ze drie en had ik haar 2 maanden onder het zadel.We reden los tijdens de clubkampioenschappen waar we in de B 185 punten haalde(en wonnen)Het paardje is nu 8.

Afbeelding

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 20:13

Moeilijk zeg! Het is natuurlijk heel vleiend dat je toch weer gevraagd wordt! Succes met je keuze!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 20:23

ja, inderdaad heel moeilijk
succes er mee, ik hoop dat je voor het juiste kiest!