gemeente is gek!Weilanden zijn voor paarden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

gemeente is gek!Weilanden zijn voor paarden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 18:49

Hallo allemaal...
Er zijn vele grote stukken weilanden, waar je maneges kan bouwen of andere stukken wei voor paarden! Haha!
Maar de gemeente is het daar dus niet mee eens... Die mensen willen daar dus allemaal huizen gaan bouwen Boos!
Er zijn toch zeker al genoeg huizen in heel Nederland??? Verward
En dan moeten ze zo nodig net zo'n mooi stuk land hebben om huizen te bouwen inplaats er wat moois van te maken voor paarden!

Maaikysammy had er ook al een topic van en die wilde ook al actie gaan voeren. Dus nu kunnen we via deze topic actie voeren!
Dus wie mee wil doen, die laat een berichtje achter...
Zo kunnen we zien hoeveel mensen vinden, dat niet alle stukken grond bestemd zijn voor huizen, maar ook voor paarden!

DUS HELP MEE, EN VOER ACTIE!!!

Groetjes Miranda.

PS: Misschien mag dit niet bij In The Picture, maar ik wil weten wat andere hier van vinden zodat we actie kunnen voeren...

wuppie102

Berichten: 102
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 18:50

mijn steun heb je hoor! bij ons willen ze ook gaan bouwen niet in onze wei maar wel op een ander stuk land. vind ook dat nederland wel een beetje groen mag blijven!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 18:53

wuppie102 schreef:
mijn steun heb je hoor! bij ons willen ze ook gaan bouwen niet in onze wei maar wel op een ander stuk land. vind ook dat nederland wel een beetje groen mag blijven!


Jah, Nederland moet inderdaad een beetje groen blijven!
Voor paarden, maar natuurlijk ook voor ander vee; koeien, schapen, varkens enz...

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 18:59

Over welk stuk grond heb je het?

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 19:04

letizia80 schreef:
Over welk stuk grond heb je het?


Gewoon stukken grond, door heel Nederland!
Er zijn zoveel stukken grond, wat mooie weilanden kunnen zijn voor paarden, maar ook voor schapen, koeien en varkens...
maar daar wil de gemeente huizen op gaan bouwen!
Dat kan gewoon niet, er moet wel wat groen blijven in Nederland!!!
Misschien mogen er een paar gebruikt worden voor huizen...

Hier een voorbeeld... In Halsteren!
Daar is een manege en die komt nu gewoon helemaal klem te zitten, omdat er huizen naast komen, die helemaal bij die wei zit en die rijbak! Is eigenlijk ook niet erg fris, voor als je in je tuin zit, kan je zo die mest ruiken! Dus dan kan je er beter een weide grond van maken! Want eerst stonden er ook altijd zwarte shetlanders!

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 19:04

Tell me about it...
Had vroeger uitzicht op koeien in de wei...
Nu op nieuwbouwhuizen en laagbouwflats...

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 19:09

Ja het is zonde van al dat groen, maar zo lang er geen fok verbod voor mensen is moeten er meer huizen komen Haha!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 19:10

Meavey schreef:
Tell me about it...
Had vroeger uitzicht op koeien in de wei...
Nu op nieuwbouwhuizen en laagbouwflats...


Nou daar moet je blij mee wezen Verward (niet dus, bedoel ik hé)
Ze blijven gewoon huizen bouwen!

citalover

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 19:11

hier ook al!!

waar vroeger een kudde haflingers stond is nu een snelweg aan gelegd en er worden bedrijfspanden gebouwd Boos!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 19:12

letizia80 schreef:
Ja het is zonde van al dat groen, maar zo lang er geen fok verbod voor mensen is moeten er meer huizen komen Haha!


MOET niks...
Ze moeten maar gewoon gaan regelen dat er dan een deel voor huizen is, maar toch ook een deel voor het vee!!!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 19:12

citalover schreef:
hier ook al!!

waar vroeger een kudde haflingers stond is nu een snelweg aan gelegd en er worden bedrijfspanden gebouwd Boos!


Ja ook zo erg, straks zie je overal huizen, wegen, flats enz... waar je vroeger allemaal paarden en pony's door de wei zag rennen!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 19:16

Tja ze moeten alle mensen toch ergens kwijt kunnen, maarja poedersuiker is het wel idd Boos!

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 19:20

Wacht maar tot jullie een jaartje of wat ouder zijn, en graag een huis willen. Ik ben het ook niet er mee eens dat Nl wordt volgebouwd, maar mensen moeten toch wonen.

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 19:23

Miran schreef:
Wacht maar tot jullie een jaartje of wat ouder zijn, en graag een huis willen. Ik ben het ook niet er mee eens dat Nl wordt volgebouwd, maar mensen moeten toch wonen.


Ja oke, jullie 2 hebben ook wel gelijk...
Maar op elk stuk grond, waar ze kunnen bouwen, bouwen ze!
En dat is toch ook weer niet goed???
En er staan genoeg huizen te koop...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 19:23

weet je wat ook zo leuk is? Mijn stalhouder is dus bezig met een binnenbak, maar krijgt maar geen vergunning. De boerderij schuin tegenover mag echter wel een grote ligboxen stal plaatsen....
En ondertussen maar bleren dat ze de recreatie sector willen verbeteren, jaja

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 19:25

stef schreef:
weet je wat ook zo leuk is? Mijn stalhouder is dus bezig met een binnenbak, maar krijgt maar geen vergunning. De boerderij schuin tegenover mag echter wel een grote ligboxen stal plaatsen....
En ondertussen maar bleren dat ze de recreatie sector willen verbeteren, jaja


Dat slaat natuurlijk ook nergens op! Verward

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 19:33

Mensen voer eens actie en laat je mening is weten of vertel iets...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 19:35

Nederland was toch op Ethiopië na het dichtbevolkste land ter wereld Verward Vind je 't gek dat ze steeds nieuwe huizen moeten bouwen Frusty Straks heb je helemaal niks meer over, vooral met dat 'strenge asielbeleid' (niet l*llig bedoeld, maar het wordt hier wel overvol Verdrietig)

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 19:47

Kais schreef:
Nederland was toch op Ethiopië na het dichtbevolkste land ter wereld Verward Vind je 't gek dat ze steeds nieuwe huizen moeten bouwen Frusty Straks heb je helemaal niks meer over, vooral met dat 'strenge asielbeleid' (niet l*llig bedoeld, maar het wordt hier wel overvol Verdrietig)


Dat zou best kunnen...
Maar mijn mening blijft er nog steeds bij dat er een deel dan voor huizen moet worden besteed maar ook eend eel voor paarden en ander vee!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 22:15

Strax kunnen onze paardjes nooit meer groen zien!

Over dat de bevolking stijgt: De meeste mensen zijn nu grijs. Die gaan strakkies allemaal tegelijk dood en dan kunnen we al die huizen weer gaan slopen! waar zijn we nou helemaal mee bezig

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 22:20

Iedereen met stemrecht had ook gewoon moeten gaan stemmen bij de provenciale verkiezingen. De provincie beslist namelijk over het bestemmingsplan.

Nederland wordt vol idd, de mensen worden te oud...

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 23:34

Tjah, mijn verzorgponys gaan weg, want er moet gebouwt worden. Grr
En misschien moet mijn paardje ook wel weg van zn landje.

prompter

Berichten: 11076
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 23:38

Hier is gelukkig al een officiele actie voor, ik dacht van Milieudefensie. Is het niet beter dat iedereen zich daar bij aanmeldt? Beter 1 hele grote actie dan allemaal kleintjes.

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 23:39

Tsja, ik zie ook liever paarden in de wei, en ook ik woon het liefst in een boederijtje met een stel paarden en wat grond eromheen, maarja, zoals het op het moment gesteld is mag ik blij zijn als ik ergens met een forse hypotheek een aftands flatje kan kopen, en dan heb ik nog een redelijk goede baan...

Blijf dus maar lekker in mijn aftande huurflatje zitten voorlopig Tong uitsteken

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 00:04

Tsja....stond vroeger op een heel leuk stalletje een 20 minuten bij ons vandaan fietsen.
Dat werd afgebroken omdat het Emerald hier in Delft erbij kwam en wij dus maar met paarden op moesten krassen.

Dat ze hele velden omploegen om huizen te bouwen is al kl*te , maar dat je gewoon weg moet weze omdat ze daar iets neer willen zetten vindt ik nog minder Frusty

Blijven staan en niet weggaan heeft dan trouwens geen zin...ze pesten je gewoon weg!!!!

En natuurlijk moeten er ook huizen zijn voor al die mensen...maar het wordt hier gewoon te vol.
En als je dan nog bedenkt hoeveel mensen er meerdere huizen hebben en die onderverhuren aan studenten enzovoort...dat werkt natuurlijk ook niet echt mee.
Wij hebben nog als extra nadeel dat wij zogezegt een studentenstad zijn...geen stukjuh groen te bekken en voor de vaste delftenaren geen huisje al is het maar een 2 kamer te huur...maar joh...we hebben toch studenten?