leuk he die shetlanders ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

leuk he die shetlanders ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 14:57

1 x in de maand is het weer zo ver...het lukt ze gewoon elke maand minimaal 1 x....

}> Extreme duivel ontsnappen... Extreme duivel }>

gister weer. mijn moeder roept me wakker Slapen of ik de paarden kan gaan voeren Vork ..geen probleem ...ik eerst jolly eens van de wei gehaald Cool (staat samen met sjaak Lovers en jaqueline (2 shetlanders en een b-pony)) dus sjakie en jackie blijven netjes wachten tot ik hun kom halen *LOL* . en ik maak de poort open of de eerste is al weg , ze renden gewoon over me heen Scheve mond ik aan de staart van jaqueline gaan hangen maar ze stopte niet...huppa daar ging ik dan...helemaal het pad langs de weien afgegalopeerd en gebokt Ach gut ik helemaal erachteraan (en das best een stukkie) ben ik eenmaal daar heb ik een ingesloten rent de ander alweer terug... jaqueline dus maar naar stal gebracht met veel pijn en moeite...nu sjaak nog die inmiddels weer helemaal achter stond te grazen Vork gelukkig kwam toen iemand aan die even hielp en dus sjaak kon ook op weg naar stal....
inmiddels een half uur later...probeert de hond te ontsnappen..en dat allemaal op de vroege morgen Gaaaap Dromen Slapen en toen moest ik ook nog rijden en voeren etc. én naar sgool...heel wat jaag werk dus...gelukkig mocht ik toen thuis blijven van mams...was toch alleen maar beroepenvoorlichting op sgool en aangezien ik al weet wat ik wil-->>niet interessant dushj...

maar ja al met al...ik was wel wakker daarna...en had mijn portie ochtendgymnastiek ook al gehad Haha!....


AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 15:12

hahahaha lekker he, die shetjes!
zo hebben wij er eentje, die wist waar het voerhok was, en hoe je die deur open moest doen... nu is het voerhok ergens anders

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 18:10

hahaha ja dat is ook zoiets moois...echt je had het moeten zien..hij loopt gewoon tussen me benen door en aangezien ik nogal klein ben ging dat dus helemaal mis he...een been vloog de lucht in de ander onder haar buik door en daar lag ik dan achter de staart aan Haha!

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 18:52

tof hé shetjes.
Seg wat ik me afvraag: hebben jullie geen vakantie????

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 19:00

ik heb nu pw-week en dan een week vakantie dan 4 dagen sgool en dan 2 weken vrij Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 21:02

shetjes blijven leuk! vooral de streken die ze hebben.
ben je uitgekeken op je dressuur paard: koop een shet Tong uitsteken

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 22:16

nee gewoon alletwee...Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, herous, IASCrawler, journee, karelien, Meert, Miiej, Paardennamen, Sanet en 95 bezoekers