algeheel verbod? (MKZ)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-01 18:26

Weet iem dat? Of je nu echt helemaal niets meer mag? Ook met je paard niet? Vervoersverbod was voor evenhoevigen, maar ook voor paarden?

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 18:51

zoals ik al eerder had gezegd: wij mogen met de paarden niet meer van het terrein af..

"Some memories are best forgotten"

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 18:53

Ik heb er bij ons nog steeds niets van gehoord. Ik sta bij kennissen op stal, er staat nog een jong paardje bij, dat van de zomer wordt ingereden (zeiden ze vorig jaar ook al, moet het nog zien). Maar ben vandaag dus gewoon met een kennis een rit gaan maken. Verschillende mensen tegen gekomen, niemand die er wat van zei. Heeft verder ook nog niets bij ons in de krant gestaan (of ik heb er overheen gelezen).

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 20:02

Zover ik het heb begrepen, mag je paarden niet meer "samenbrengen".
Maar mag je nog wel gewoon rijden, zolang je maar niet met andere dieren/ paarden in aanraking komt.
Vind het wel een beetje onduidelijk allemaal. Je hoort zoveel verhalen. Verward

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-01 20:43

ja, wordt toch maar bij ministerie v. landbouw kijken op de site denk ik... ben nu die link alweer kwijt... *schaam*... maar ja... Zoek ik wel ff op..

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 21:37

Je mag nogsteeds paarden vervoeren zoals het er nu naar uitziet mag ik ook nogsteeds naar Ameland verenigingslessen mogen doorgaan maar advies van NHS is als er paarden van buitenaf komen dit niet te doen: is dus een advies en geen verbod

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 23:30

Wij hebben toevallig vandaag controle gehad van het ministerie lnv omdat we met onze veewagen reden. PAARDEN MOGEN GEWOON VERVOERD WORDEN, helemaal niks aan de hand. Er mogen alleen geen evenementen gehouden worden. Dit mag WEL als de organisatie ontheffing krijgt van het ministerie. De organisatie moet dan aannemelijk maken dat de vervoermiddelen van de paarden ABSOLUUT NIET gebruikt zijn voor evenhoevigen. De organisatie van Indoor Brabant is nu dus bv hard bezig met het verkrijgen van de juiste vergunningen en ontheffingen. Gr, Sonja.


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 01:01

ja inderdaad, dat klopt.

En ik heb begrepen dat Indoor Brabant toch door gaat.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 10:18

Als ze Indoor Brabant cancellen hebben ze echt een probleem.

Er mogen alleen trailers en vrachtwagens komen waarvan zeker is dat ze nooit voor Evenhoevige zijn gebruik. Vraag me af hoe ze dat gaan controleren.

Gr Pris


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bolletje29, Facebook, lastig, Manieki, marit34, Petra_O, SemrushBot, Suliko, Varekaj en 152 bezoekers