Ik mis het rijden zo............

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Ik mis het rijden zo............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 15:53

Omdat ik al zo'n beetje een half jaar niet meer aan het rijden bent door een stomme knieblessure (bij m'n paardje dus) en het vooruitzicht heb dat ze vanaf mei voor in ieder geval 4 maanden het land op moet, en niet weten hoe ze eruit komt, ga ik met de dag meer balen.
Jeetje dan nog bijna een half jaar niet rijden..............BLEH Huilen

ben wel aan het zoeken naar een 'bijrijdpaardje' maar dat is ook nog niet zo makkelijk.

zo, ik moest het even kwijt............balen!!!!!!1 Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 15:58

Zit er geen Bokker bij jou in de buurt waar je eens lekker mag komen rijden?

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 15:59

Snap dat het misschien voelt als een stap terug, maar anders toch maar eens langs bij een manege? Misschien een priveles op een fijn paardje?

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:01

je kunt altijd langskomen om op Lips te rijden hoor. Misschien een eindje weg maar da's in ieder geval een beetje beter dan niets he Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:03

He Natas, nieuw paard? Leuke naam, Lips *LOL* *LOL* *LOL* (sorry, moest effe, 't staat zo koddig Haha! )

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:07

Nou als je is een dagje niks te doen hebt kom je deze kant maar uit om op Laica te hobbelen hoor!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:11

Je bent hier ook welkom hoor, het is dat je wat ver weg woont, anders had ik wel wat voor je kunnen regelen waarschijnlijk.
Maar als je een dagje wilt komen, mag altijd.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:49

Ik begrijp wat je bedoelt,ik heb 4 maanden geleden m'n paardje verkocht en ik rij nou ook niet meer.
En ik mis het vreselijk!
Ik krijg in de zomervakantie wel weer een eigen paard waar ik dan op kan rijden,maar dat is nog wel 3 maanden wachten....
Maarja ik had niet van mezelf verwacht dat ik zolang zonder rijden zou kunnen,als je gewend bent om elke dag te rijden en dan nu helemaal niet...
Maar ik hou het nog wel vol..gelukkig mag ik af en toe op Tiko rijden van Tiko hier op bokt...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 17:03

Jeetje, kan me voorstellen dat je het mist. Ik rijd nu ook al een paar maanden niet echt, omdat mijn merrie drachtig is (en DIK) dus dat schiet ook niet op. Ik kan ook niet echt een paardje voor een dagje aanbieden helaas, anders had ik het zo gedaan. Maar als het veulen er is en je hebt eens zin een tuigpaard te dressuren.... Kom maar een dagje naar Lunteren hoor!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 18:06

Ik snap helemaal dat het niet leuk is om zo'n tijd niet te rijden. Als je een paard elke dag rijd wil je weleens een dagje niet, maar als je een tijd niet kan is dat jammer. Risco is nu een paar weken kreupel. Hopelijk komt dat ook weer goed. Ik had het geluk dat ik tijdelijk op een paard van een bekende kan rijden. Hopelijk vind jij ook een paardje om te rijden...

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 18:21

Je komt maar langs! Zover weg is het niet! Mag je op de enige boktmerens rijden! Haha!

Maar het is inderdaad niet leuk om zòn tijd niet te rijden!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 18:51

Lois=Lips. Dit even voor Sonja. Haha!
Met al die bokkers in de buurt kun je vast wel een paardje vinden om zo af en toe weer eens te gaan rijden Knipoog

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 22:23

Wat zit de wereld toch gek in elkaar...

de een wil rijden maar haar paard is kreupel en de ander kan rijden en besteed haar paard uit Schijnheilig
Helaas kan ik je Fitz dus niet aanbieden, ik heb geen zeggenschap meer over wie erop komt Knipoog

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 22:53

Ik woon dan wel niet in de buurt, maar je mag ook een keertje bij mij komen rijden hoor!

Zometeen krijg je 100 bokkers over je heen waar je wel een keer mag rijden dan ben je de eerst volgende maanden onder de pannen of moet ik zeggen op het zadel Knipoog

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 10:32

Ik heb het precies andersom, ik zit thuis met m'npootje in het gips en hoewel dit nog maar drie weken zo is, mis ik het bezig zijn met m'n paardje vreselijk, het enige wat ik kan doen is een beetjes klungelig borstellen.

samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 10:42

als je een dagje vrij hebt mag je altijd mijn allround tuigerxvolbloedje rijden. Is wel een eindje weg maar je bent welkom.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 10:56

jullie zijn allemaal erg lief Ach gut
helaas zijn de aanbiedingen zo ver weg...... Haha!

maar daar opende ik dit topic ook niet voor hoor, maar moest even m'n frustraties kwijt....

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 11:06

Ik begrijp je ook heel goed. Ik heb vorig jaar een 2 jarige gekocht. en dan moet je nog een jaar wachten voor je erop kunt Boos!
Nu ben ik dan bezig met inrijden. Gisteren voor de 3e keer erop gezeten. En t voel super, zo rijden op je eigen paard
Je mag ook altijd een keertje hier langs komen.
In de vakantie ofzow Verward

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 11:12

het lijkt me erg frustrerend als je niet kan rijden, ik zou ook een bijrijdpaardje zoeken.

Citaat:
Mag je op de enige boktmerens rijden!

Ik weet dat Selony ook op een Merens rijdt dus is jou paardje niet de enigste bokt merens .

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 13:09

Ik ken het hoor! Ik heb al meer dan een half jaar niet gereden, maar het begint bij mij nu pas te kriebelen. Als Tiek ouder was geweest had je op haar mogen hobbelen (misschien ook in de zomer? Dan is ze hopelijk behoorlijk ingereden), je woont niet zo ver weg en het is natuurlijk ook een Arabier Haha!.

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:27

Ik rij nog maar 1x in de week, eerst iets van 6x en mis het echt heel erg! Dus weet iemand een verzorgpaard voor mij omg. Arnhem/Velp!!! Please!!

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:39

Goh, wat zitten mensen toch verschillend in elkaar. Mijn paard is bijna 8 maanden uit de roulatie geweest met een check ligament blessure. Ik kon wel op een ander paard rijden in die tijd, maar had daar dus absoluut geen behoefte aan. Ik was ontzettend druk met de hele verzorging iedere dag, haast nog drukker dan wanneer je gewoon kunt rijden. Nee, ik ben gewoon op een andere manier bezig geweest met m'n paardje. Blijkbaar is het bezig-zijn-met voor mij de belangrijkste factor.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 15:29

Ik weet hoe je je voelt ! Ik zit vanaf eind januari (als ik het goed heb) zonder paard vanwege mijn schouder! Ik mis het rijden ook, hoop dat ik er straks nog op durf.
Mijn paard komt in augustus naar Nederland dus ik hoop dat ik dan kan rijden ! Hij heeft het trouwens wel goed nu !

Ingrid2
Berichten: 96
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 09:33

hoi Ingrid,
wat vervelend dat Mirage een tijdje uit de roulatie is, hopen dat de rustperiode wat oplevert. Als je wilt mag je wel een keer op mijn fjord (Stalone)komen rijden hoor, je kent hem vast nog wel van het BGV in Pijnacker. En hij is heeel braaf. Nou, sterkte ermee!
Groeten van Ingrid

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 12:00

Ik kan me ook goed voorstellen dat je graat wilt rijden. Heb je geen stalgenoot met een leuk paardje waar je even op kan rijden? Veel sterkte iig de komende maanden.