vakantie werk

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

vakantie werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 01:37

Ik zou graag vakantie werk doen met dieren.
Weten jullie soms goei ideen zodat ik er 1 kan krijgen want ik weet een vakantiejob met dieren vind je niet zo snel
Ik denk dat ik eens ga vragen op de kinderboederij hier in de buurt ofzo

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 09:36

Ja, een kinderboerderij is een goed idee. Of misschien als hulpje op een manege werken of bij een dierenasiel. Ik noem maar wat. Ik weet niet wat je leuk vindt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 09:40

Dierenhotels gaan over een dikke maand de topdrukte in. Je zou ook kunnen kijken bij zorginstellingen met een eigen "boerderij", of bv op een manege waar ponykampen gehouden worden.


Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 09:53

Ik zou gewoon bij alle "dieren bedrijven" (klinkt heel oneerbiedig, maar weet even niet hoe ik het anders moet noemen), dus asiels, dierenpensions, kinderboerderijen, maneges, dierenwinkels enz enz bij jou in buurt langs gaan. Dan kun je vragen of ze hulp kunnen gebruiken in de zomer en ze hebben je al een keertje gezien en hoeven je niet nog eens uit te nodigen voor een gesprek (dat heb je wel als je een brief schrijft)veel succes

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 11:46

Ik ga 3 maanden op een stal van kennissen werken in Friesland Lachen Paarden rijden en verzorgen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 12:19

Ik doe het precies omgekeerd: vakantiewerk zoeken dat goed verdient om mijn paard van te kunnen onderhouden Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 17:46

Mijn paard gaat mee en wordt daar onderhouden *LOL* Dus ik onderhoud mijn paard ook door te werken Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 22:32

dat van nu al eens rond vragen lijkt me een goed idee ja
zal ik binnekort eens doen laat jullie wel weten waar ik overal ben geweest Knipoog

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hetwaszoiets, Lau07, Noor, x_Ilse_x, xPabloBokt en 47 bezoekers