Mijn vriend heeft me bedrogen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Mijn vriend heeft me bedrogen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 18:56

Ik ben bedrogen, ook al had ik nog niet zo lang met hem, een maandje maar toch had ik wel veel gevoel voor hem.
Ik was afgelopen week bij hem en ik zat achter zijn computer, omdat hij af en toe nogal vreemd deed over zijn ex, en ik het niet echt vertrouwde dat het echt met haar uit was schreef ik het email adres van haar over, vandaag had ik haar toegevoegd op msn en ik heb met haar gepraat, ze vroeg wie ik was enzo waar ik woonde ik zei ik woon in Zoetermeer, zei ze mijn vriend woont in Rijswijk, ik dacht nee dit kan niet waar zijn( want die jongen me ex nu) woont ook in rijswijk. Ik verder vragen en hoe heet tie dan, ze zegt Ricardo toen werd ik echt helemaal gek.. het blijkt dus dat hij gewoon nog een ander meisje heeft waar die al 1,5 jaar mee heeft!!! Ik hem opgebeld helemaal overstuur en boos, hij zei hoe kom je aan haar email adres? ik verzonnen ja ze had mij een virusmailtje gestuurd en ik wilde weten wie het was, wel heel toevallig natuurlijk maar ja wat moest ik anders verzinnen? hij zei ik kom vanavond me spullen halen en dat is gewoon over... duhhh dat het over is, ik laat me niet gebruiken....
Hoe kan je je zo in iemand vergissen??
Hoe kan hij mij dit aandoen?? Ik ben er echt helemaal kapot van, ik dacht echt dat ik nu echt een leuke betrouwbare jongen had gevonden.
Niet dus!! Sorry maar ik moest het echt even kwijt hoor.....

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 19:09

ehhh wat vervelend voor je joh!!!! Maar je moet maar zo denken: je kunt maar beter van hem af zijn, want aan zo'n gozer heb je niets!!!!!!!
Geen hand vol, maar een land vol!!!

Enne, weet dat meisje dat zij ook wordt belazerd.....?????????

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 19:37

Ik had het al gelezen van je zusje.
Wat een naaistreek.
Heel veel sterkte, en kop op.
dat is makkelijker gezegt dan gedaan, maar bl;ijf het zonnig zien,
Want zo te horen ben je beter af zonder hem.

Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 19:46

ja en nee ik heb haar opgebeld en verteld dat hij mij en haar heeft belazert, maar hij ontkent dat hij met mij heeft, en zij gelooft hem! dat is nog het ergste!!

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 19:51

Das wel een klotestreek zeg!!

En je bent er wel op een lekkere typische vrouwenmanier achter gekomen!!

Wat een banketstaaf zeg! En dan ook nog eens liegen tegen dat andere meisje over jou!

Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 19:58

ja het is echt een klootzak wat ben ik boos op hem zeg...
maar goed dat ik er nu achtergekomen ben ipv over een paar maanden dan zou het helemaal zo'n pijn doen.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 20:08

Ongelofelijk zeg wat een eikel! Die kan je beter kwijt dan rijk zijn. Hij verdient je gewoon niet als hij zoiets uitvreet. Wat een ongelofelijke loser. Echt heel erg sneu....
Je mag zeker blij zijn dat je er nu achter kwam (uit jezelf ook nog). Het klinkt hard, maar hij had haar vast niet laten zitten voor jou als hij had moeten kiezen, dus het is beter zo, lijkt me. Sterkte

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 20:16

Ben blij voor je dat je er nu achter komt en niet nog later. Wat ontzettend sneu voor je zeg. Maar idd, niet een handvol maar een landvol (en wie weet een leuke bokker???)

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 20:21

Heb je geen foto's van jullie samen, die zou ik anders toevallig eventjes in de bus van dat andere meisje doen... dan gelooft ze je wel... die jongen is geen van beide meisjes waard.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:21

Ik las het in een topic van Clautje. poedersuiker zeg!!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:24

Wow, de wens van elke man!!! Gewoon meerdere vrouwen! Helaas kunnen die vrouwen het maar beter niet van elkaar weten Knipoog

Je komt er wel overheen, je bent pas 17 en je had pas een maand. Waarschijnlijk flip je zo erg omdat je al het bed met hem hebt gedeeld, en dus voel je je lekker gebruikt.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:27

Prima schreef:
Waarschijnlijk flip je zo erg omdat je al het bed met hem hebt gedeeld, en dus voel je je lekker gebruikt.

Hoe weet jij dat nou? Verward

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:32

Prima is waarzegger ( zie avatar) en psycholoog Knipoog Haha!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:35

Kinta"]
[quote="Prima schreef:
Waarschijnlijk flip je zo erg omdat je al het bed met hem hebt gedeeld, en dus voel je je lekker gebruikt.

Hoe weet jij dat nou? Verward
[/quote]
Ja idd waar slaat dat nou weer op om dat zomaar te zeggen Verward Lips are sealed Frusty

Maar echt k*t voor je joh!! had al wat in dat andere topic gezet!! Beter komt dat andere meisje er snel achter wat voor kl00tzak het is, en dumpt ze hem!!

je komt vast wel weer snel een leuke jongen tegen die je niet bedriegt!! Lachen

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:42

als er staat, waarschijnlijk, dan wil dat juist zeggen dat ik het niet weet!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:44

Hmm geen 'prima' reactie, Prima, maar oké.

Naat, vergeet hem ff!!
Dit weekendje in Brussel word leuk, we gaan gewoon een leuke Belg aan de haak slaan, oke Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:46

prima wilt denk ik alleen zeggen dat het gevoel van bedrogen zijn vaak erger is op het moment dat je intiem geweest bent met elkaar.

maar klopt het dat je het nu alleen nog maar via dat meisje weet of intussen ook van je (ex)vriend?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 22:03

Ja pepeijn, dat bedoelde ikke! Word gelijk aangevallen....zucht....laat me maar....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 22:06

Prima schreef:
Waarschijnlijk flip je zo erg omdat je al het bed met hem hebt gedeeld, en dus voel je je lekker gebruikt.

Jij schrijft het alsof je niet weet of dat de reden is dat ze flipt, maar dat het een feit is dat ze het bed met hem heeft gedeeld.
Zit nogal wat verschil tussen.
En ook als je 17 bent kan het hard aankomen (ja ik spreek uit ervaring Haha! ) maar je komt er inderdaad wel overheen...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 22:08

zo bedoelde ik het niet......sorrie.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 22:11

Zo iemand ben je echt liever arm dan rijk.
Het is heel pijnlijk, maar probeer lekker aan je zelf te denken, zoek je vriendinnen lekker op, en laat hem maar stikken met zijn vriendin.
Weet zn vriendin het?
Zoniet, dan wordt dat hoog tijd.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 22:18

Inderdaad, zo'n jongen kan best een deuk in zijn ego gebruiken!!

Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 22:55

ja anneke ik heb het tegen haar verteld maar ja hij ontkent dus alles en zij gelooft hem dom wijf

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 01:28

Bedenk maar zo dat jij misschien niet de eerste bent waarmee hij haar bedriegt, verschil is dat jij niet meer bedriegt wordt en zij wel...
dat ze het niet wil geloven, tja, ze zal er wel achter komen of misschien ook niet.

Ik ken een gozer die had verkering met een meid bij mij in de klas,
hoorde ze paar maanden later via via dat hij al jaren met iemand samen was en ging trouwen....
Ze kon het niet geloven en wilde het niet geloven, tot ze zelf de harde realiteit te horen kreeg, zijn bijna vrouw was nu zwanger en daarom wilde hij nu geen verkering meer met haar.

Ze was in alle staten.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 07:34

Wat sneu voor je! Sterkte meid....Maar onthou: je bent veel beter af zonder hem!

Ik heb ook zoiets meegemaakt (Nee, niet het bed gedeeld, ben nog steeds maagd Knipoog). Hij gebruikte me, terwijl ik dacht dat hij toch wel om me gaf. Niet dus. Hij zoende later gewoon voor mijn neus met een ander meisje. Love hurts....

Nogmaals veel sterkte! En Clautje, verwen haar maar met veel knuffels en chocola