Hoe houd je je haar gezond?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Hoe houd je je haar gezond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 10:21

Lees titel Haha!


Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 10:38

Oei, dat vraag ik me dus ook altijd af!

Ik heb vorig jaar mijn haar zo vaak geverfd en coup soleil in gedaan dat de kwaliteit flink achteruit was gegaan. Nu heb ik al een tijdje mijn eigen kleur, maar ik wil er super graag weer coup soleil in! Helaas werd het me afgeraden en heb ik nu hele dure shampoo's en allemaal haarmaskers die ik 2 maanden moet gebruiken voordat er weer coup soleil in kan zonder dat ik strohaar krijg...

Ik heb een dure shampoo en cremespoeling, die ik iedere dag gebruik en na het wassen doe ik er iets van wat erin blijft Lachen

en eens in de week een masker die ik de hele nacht inhoud en sochtends uitspoel.

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:28

ik gebruik heel afentoe een masker, alleen wordt mijn haar daar erg slap van, en das jammer wnt ik heb een krullenbos.
ik kam mijn haar uit als het nat is, nu nog met een borstel( is heel slecht want je haar breekt heel makkelijk als het nat is) maar ga een groffe kam kopen.
Verder gebruik ik anti klit ook van glisskur zodat ik niet met de borstel door mijn haar hoef te rossen, maar ik er soepel doorhen kan kammen dit scheelt een hoop haar en een hoop gespeten punten.
Tja en verder elke dag je haar wassen is niet zo goed, maar ik ben bijna elke dag bij paarden dus dan vind ik het wel zo fris als ik mijn haar was!

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:33

Mijn haar is glanst altijd heel erg mooi en voelen zacht aan.
Ik doe er niet zo veel voor...
Ik was mn haar echt maar 1 x per week....(kga wel elke dag in de douche hoor voordat jullie gekke dingen gaan denken Haha! )
Maar mn haren zijn niet vet en zien dr niet vies uit.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 12:39

Ik was mijn haar elke dag met Palmolive ....
Heb een hele goede raad voor degene die gezond haar willen ...
Haal geen shampoo met fruitextracten erin ... is heel erg slecht volgens mijn kapster ....
En verder niet zoveel lak en zooi en troep in je haar doen ... *wil ook wel helpen*

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:47

Extra vitamine B's Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:55

crèmespoeling gebruiken. Wordt je haar heeerlijk zacht en glanzend van *LOL*

:D

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:58

Ik heb lang haar en ik doe er niks bijzonders voor.
Ik was het elke dag met goedkope shampoo, doe er geen troep in verder.
Gebruik geen gel en kleur mijn haar niet.
ongeveer 1 keer per half jaar/jaar naar de kapper.

:evaw:

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 10:36

Wieeeww... Een vriendin van mij had gezegd dat ik eens moest proberen een ei in m'n haar te doen. Ik lachte me dood toen ze dat zei.. Maar toch maar geprobeert Haha! En werkelijk, m'n haar voelt veel fijner aan.. Ook veel voller Haha! Het stinkt alleen een beetje Bloos Haha!!

Ik had gewoon onder de douche mijn haar gewassen, van te voren een ei opgeklopt haha.. En daarna gewoon met ei m'n haar *gewassen*. 't Klinkt echt verschrikkelijk dom.. Maar 't helpt wel Haha!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 10:43

En niet teveel föhnen.
Ei blijkt idd ook goed te zijn, ga ik ook maar eens uitproberen Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 10:45

ik was mijn haar met palmolive en gooi er daarna antiklit van palmolive in (anders kom ik er echt niet doorheen) en heb nergens last van!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 12:06

ei werkt inderdaad heel goed! BIj een spel ging ik een keer eieren koppen (en daarna meteen douchen) maar je haar is inderdaad heel zacht!

:evaw:

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 12:09

Ieder dag een appel eten ! *LOL* Verder niet kammen als het nat is, dan beschadig je het teveel, en alleen elastiekjes gebruiken met een dikke, zachte laag erom heen, anders breekt het daar weer af.

~Turbohoof Solutions ~

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 13:35

Niet fohnen, niet teveel wassen (haal je het natuurlijke beschermlaagje eraf) en niet kammen/borstelen als het nat is!

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl


Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 17:19

nou ik moet mijn haren wel borstelen als het nat is, anders dan krijg ik het niet meer zo goed uit de knoop. Ik was mijn haren met gewone shampoo en creme spoeling van het kruidvat. Die ruikt lekker en die vind ik fijn. Ik heb ook gehoord dat fohnen slecht is voor je haar, en het te vaak verven is ook niet goed. Ei heb ik ook een keer gedaan maar heeft bij mij niet echt geholpen, ik heb daarna alleen nog heel vaak mijn haren gewassen omdat het anders zo stonk Haha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 18:12

M'n haar ruikt wel vaag ja Verward Maar het stinkt gelukkig niet... Haha! Ik had een vers ei Tong uitsteken


offtopic: 400ste post Haha!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 18:28

swarzkopf shamppo met kamille (geel en dorozichtig) en antiklit, daar blijft mijn haar mooi van. verder niet te vaak verven of fohnen.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 18:45

kimmie1988 schreef:
M'n haar ruikt wel vaag ja Verward Maar het stinkt gelukkig niet... Haha! Ik had een vers ei Tong uitsteken


offtopic: 400ste post Haha!


Ruik je het nog na het wassen, dan doe ik dat niet... Lips are sealed
Ik doe cremespoeling erin na het wassen (en iets van hotoil haarwonder serum van de tuinen), soms een haarmaskertje en verder niet teveel troep erin.

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 19:06

Nee ik heb het niet gewassen na die ei.. De shampoo was opeens op zag ik toen pas Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie