Vorden afgelast, balen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rocamor

Berichten: 10869
Geregistreerd: 21-11-02

Vorden afgelast, balen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 16:54

Ik heb net achter mijn tijden voor mijn onze allereerste gezamenlijke buitenwedstrijd aangebeld. Helaas, helaas, ten gevolge van de vogelpest ie is afgelast.

Ik baal enorm, wij zitten niet in een risico gebied. Maar ik ga ervan uit dat Vorden solidair is met al diegenen die dus niet weg mogen met hun dieren.

Uiteraard vind ik dit een nobel streven. Neemt niet weg dat dit een anti-climax is. Mijn knollie is enigszins een stuiterbal en ik ben me dan ook al een hele tijd geestelijk aan het voorbereiden op deze wedstrijd. De vraag of ik hem rustig kan houden, of ik tussen de bordjes kan blijven en de vraag of ik genoeg zal hebben aan 1 ring zal dus worden verplaatst naar de volgende outdoorwedstrijd.

Heel jammer, maar ook weer extra oefentijd.

Hoe is het met jullie wedstrijden?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:09

Is vorden afgelast?? hmm dat had ik niet verwacht.. maar ja die vogelpest ook....
Normaal doe ik ieder mee in vorden, maar dit jaar staan er SGW's gepland om de data van vorden, helaas dus..

Ik heb verder nog geen last gehad van afgelaste wedstrijden, maar ja dat kan maarzo komen!

Werner
Berichten: 28
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: kelpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 22:15

ff off topic he, maar kent iemand Annet(te) uit Vorden? Ze heeft 2 welshjes en als het goed is nog steeds mijn haffie. Woont in een kleine boerderij en heeft een bedrijf (a&a)
ben haar gegevens kwijtgeraakt bij de verhuizing.

kebie

Berichten: 1574
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluws dorp aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 14:30

Goh, is Vorden afgelast? Ik had nog zitten twijfelen of ik me daar zou inschrijven of in Kootwijk (27e) uiteindelijk voor Kootwijk gekozen, blijk ik met 5 weken van te voren inschrijven alweer op de reservelijst te staan Boos!