Rinus westernworld: schep eens wat duidelijkheid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-01 19:55

Rinus,
je weet dat ik het gezamenlijk-trainen-intitiatief erg waardeer en ik heb me dan ook met enthousiasme opgegeven voor de destijds geplande datum.

Voor ik me nu weer opgeef voor de 18de en ik die datum ga vrijhouden wil ik toch even wat zaken opgehelderd hebben want ik vind het allemaal een beetje vaag tot nu toe.

Je schreef dat er de vorige x nog maar 4 combi's overbleven, allemaal van dezelfde trainer. Maar ik zou al met 3 man komen en had mij niet afgemeld. En wij zijn niet allemaal van dezelfde trainer.

Verder schreef je dat de bak op de locatie in Amersfoort 2x wedstrijdformaat was. Hij is gewoon 20x40. Geeft verder niet maar waarom zo vaag? Wij waren laatst bij die manege in de buurt en zijn even langs gegaan. Men stond bepaald niet te springen om daar een groep western ruiters te ontvangen, want "met dat stoppen en spinnen slopen ze de hele bodem". Ze wisten overigens wel van jouw initiatief af dus dat was wel o.k.

Rinus, begrijp me goed, geen kritiek op jouw initiatief, maar ik vind dit allemaal een beejte vreemd. Ook de geheimzinnigheid rondom de bedoelingen en de overige deelnemers. Ik wil voorkomen dat we de 18de weer voor niks vrijhouden.


Duidelijkheid graag dus !

BlazeBars
Berichten: 90
Geregistreerd: 30-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 19:58

heel leuk initiatief *LOL* maar ook ik heb mijn twijfels,gek he!!!!!


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BlazeBars op 2001-07-31 20:00 ]</font>

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 20:28

hallooooooo rob blaze fdouble blaze or what ever.

leuk he maar die stok die jij dacht te hebben,is een afgebrand lucifer houtje.

Je moet met meer komen om mij af te branden!
gek he

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 23:15

Maar het is toch niet de manege in A'foort? Ik had begrepen dat het die in Leusden is.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-01 07:27

Rinus, bij deze meld ik mij weer aan met dezelfde 3 man voor 18 augustus.

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 07:40

marianne; ik ben blij deat het vertrouwen hersteld is ,een vraagje, zou je dit in een pb willen bevestigen,ik gebruik de pb box als administratie.
die draai ik dan later uit voor de groepsindeling.

dank je: rinus

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 11:49

Hallo Rinus,
Ik vind je initiatief harstikke goed, en als het een keer wat dichterbij eindhoven en omstreken komt heb je grote kans dat ik mee doe maar.... Ik moet Marianne ergens wel gelijk geven. Waarom moet het allemaal zo geheimzinnig? Ik heb de berichten over dit onderwerp bij gehouden, en meerdere malen mensen zien vragen waar het ergens gehouden worden en niet 1x een reactie hierop teruggezien met een antwoord erin. Dit blijkt ook wel weer aan de reactie van Cornelie die dacht dat het in Leusden is of in Amersfoort? Zelfs Marieke vroeg waar het was en zij kreeg als antwoord: ik stuur je een pb-tje met een route beschrijving. Waarom zet je dit niet gewoon op bokt? Dan kunnen wij en andere geinteresseerde met ons ook evt. komen kijken.

Groetjes,

Jolande

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 12:23

jolande, het is in het geheel niet vaag,ik heb aan diegene die het vroegen ook direct een pb gestuurd
waarom geheimzinnig? omdat de eerste locatie plotseling niet door ging!!!!!!!

bij de tweede locatie,de gewoonlijke opmerking viel
gaat onze bak niet naar de filistijnen met dat stoppen en draaien(spin).

en ik heb nooit gezegd IN amersfoort maar REGIO amersfoort( naar mijn eer en geweten).
en de tweede locatie is in Leusden.

wat betreft toeschouwers,dit is een probleem geheel aan mijn kant.aan sommige onder ons heb
ik dit medegedeeld,andere horen dat wel weer op een later ogenblik.

ondertussen heb ik gezien dat er naast de binnenbak genoeg ruimte is om te kijken,de kantine is zeer klein,en daarom hebben ze zitruimte gecreeerd in de lengte van de binnenbak aan 1 zijde,dus een gelimiteerd aantal toeschouwers zou dus kunnen.
dit dan ook speciaal aan onze moderator,die het al direct aan mij vroeg,en de rede weet

dus jolande dit is de reden en meer niet.
je bent welkom en als er een binnenbak is in de regio eindhoven of elders waar we ook zoiets kunnen organiseren is dat een mogelijkheid,
maar zullen we eerst kijken hoe het ons in Leusden vergaat?

hartelijke groeten

Rinus de Raad

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 13:33

Moet Rinus even bijstaan, in een berichtje heb ik aangegeven dat ik graag als toeschouwer wilde komen kijken. Alle gegevens heb ik daarna gelijk gemaild gekregen.
Ik vind het van Rinus ook slim om het op deze manier te organiseren, hij kan nu een beeld vormen hoeveel mensen er komen. Het is mij inmiddels vaak genoeg gebleken dat "paarden"mensen vaak enthousiast reageren, en zeggen dat ze komen. Als het er dan op aan komt laat een overgroot deel het afweten.