Ik denk ze gaat dood..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Ik denk ze gaat dood..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 10:24

Gister liep ik even naar de wei want Indian (bijna 2), lag lekker in het zonnetje. Dus ik heel voorzichtig er heen lopen, en er gehurkt bij gaan zitten, was echt heel warm in het zonnetje. Ik begin Indian te kriebelen, en steeds wat harder want ze had heel erg los haar en dat vind ze lekker, vooral op haar hals. En ineens ging ze helemaal achteruit liggen en lag ze helemaal gestrekt. Dus ik door kriebelen, begint ze te kreunen en te steunen en helemaal met de ogen te draaien, ik lichtelijk in paniek, ik dacht die gaat dood! Huilen Dus ik sta op, van wat moet ik nu doen.. Ineens komt Indian weer wat overeind en kijkt me zo aan van wat doe jij nou??
Die vond het gewoon heerlijk ze had zo'n jeuk van dat losse haar. Dus ik raak haar weer aan bij de hals, en plof, gaat weer gestrekt liggen. Erg jammer dat ik mijn digi thuis had gelaten, want het was zo'n lief gezicht. Lovers

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 10:29

hehe ja je paardje had je goed voor de gek gehouden he Knipoog

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 10:42

Ja, ze heeft me echt vreselijk laten schrikken! Knipoog

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

boemel

Berichten: 8351
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:26

Misschien lag ze nog te dromen.

Wij hadden vroeger een shetlandhengstje, die echt lag te dromen. Dan lag hij in zijn slaap met zijn neus en ogen te trekken en maakte allemaal gekke geluidjes. Soms ging ze staart en zijn benen ook bewegen.
Was echt heel grappig.

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:27

jah, dat heb ik ook al meegemaakt!!!

0

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 19:35

Ja dat dromen dat ken ik ook, sommige paarden kunnen zelfs heel zachtjes hinniken in hun slaap, erg schattig.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:41

Of dat ze gaan kreunen als ze het fijn vinden, ik had ook een keer meegemaakt dat er een paard in stal lag te kreunen (hij was lekker aan het dromen) en wij raakten helemaal in paniek Haha!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:43

Dat heb ik ook zo vaak met die van mij gehad, je wilt niet weten hoevaak ik me lam ben geschrokken! Lips are sealed
Als je weet dat er niets is kan je er wel om lachen, hoe raar ze kunnen doen. Haha!

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 10:45

Toen Jumper dat in het begin deed raakte ik helemaal in paniek omdat ik hem natuurlijk afgelopen jaar bijna dood heb zien gaan aan koliek. Nu ben ik er aan gewend dat ie iedere dag om een uur of twaalf voor pampus ligt in de bak en meestal dan ook nog ligt te dromen Gaaaap .
Het ziet er wel grappig uit, zo'n kolos van een paard (hij is 1.75) die ligt te hinniken en te stuiptrekken... Haha! .
Van de week lagen ze hier dus alle drie totaal gestrekt, het leek wel een reclame van een beddenfabrikant... *LOL* En de dromen waren blijkbaar ook erg spannend te oordelen naar het lawaai... Haha!

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 10:48

hahahah, wat een leuk verhaal zeg. ik snap dat je er van geschrokken bent!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 13:41

ik zou echt heel gepaniekeerd hebben. ik mag er niet aan denken..

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duhelo, GoogleAdsense, herr_balou, Natascha, NorwayFjord, Poosje81 en 94 bezoekers