dit vind ik ziekelijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
skysari

Berichten: 825
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: omgeving Breda

dit vind ik ziekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 23:49


"Everyone has talent. What is rare is the courage to follow that talent to where ever it might lead."


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 23:51

Dat is gewoon een knuffel!
Laatst bijgewerkt door Avanti op 07-04-03 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt

skysari

Berichten: 825
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 23:51

neej
het is echt een opgezet veulen

"Everyone has talent. What is rare is the courage to follow that talent to where ever it might lead."

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 23:51

Scheve mond
waarom hebben ze dat in godsnaam gedaan en nu gaan ze het ook nog verkopen ???
Ik vraag mij eigenlijk wel af waaraan het arme veulen is overleden Lips are sealed

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 23:52


A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 23:53

Jesus sick Bloos Wat ontzettend respeckt loos zeg Boos! Voor jezelf al herrindering ala maar om hem dan te verkopen....

skysari

Berichten: 825
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 23:54

Een opgezet jong vosje
Prijs: n.v.t
Beschrijving: Te koop
Mooi opgetzet jong vosje.
E.v.t te ruilen tegen een hertengewei.
Of doe een bod.



bij mij staad vosje ipv van palmino

"Everyone has talent. What is rare is the courage to follow that talent to where ever it might lead."

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 23:55

Nou het veulen kan gewoon aan ziekte zijn overleden...en als je centen genoeg hebt en de wens hebt om het op te laten zetten, waarom niet? wat is daar zielig aan dan?

Ik zou het zelf niet willen hebben, maar wie weet voor in een museum o.i.d. (noem maar wat)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 23:57

Ineke2 schreef:
Nou het veulen kan gewoon aan ziekte zijn overleden...en als je centen genoeg hebt en de wens hebt om het op te laten zetten, waarom niet? wat is daar zielig aan dan?

Ik zou het zelf niet willen hebben, maar wie weet voor in een museum o.i.d. (noem maar wat)

gewoon dat ze hem door verkopen

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 00:26

zou het zelf ook niet willen hebben in mijn kamertje....
Maar ja er zijn ook mensen die opgezette vogels en andere dode dieren *ja sorry hoor maar dat zijn het toch* "sparen".

Alleen het idee....getsie!!!!!!!!!!
Heb ik toch minder problemen met vogels om 1 of andere rare reden.
Maar ziekelijk zou ik het niet willen noemen.
eerder niet goed in je hoofd Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 07:48

Ik zou hem voor niks nog niet willen hebben. Maar ziekelijk vind ik het ook niet, hoor. Er zijn mensen genoeg die vossen, eekhoorns en herten opgezet aan de muur hangen, dus waarom geen veulen?

* To Belg, or not to Belg *

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 08:08

Omdat je vossen niet zo goed kan bekijken en voelen in het echt en veulens kan je zo vaak zien, tis helemaal niet nodig.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 08:41

Aangeboden: Opgezet veulen
Prijs: 150 euro
Beschrijving: Te koop:

Opgezet veulen palomino (staart moet gerestaureerd worden)
150 Euro

Ieks... hoelang zullen ze hem al hebben, hoe oud is dat 'ding'?

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 08:49

Ik had hem ook al gezien en op het paarden forum hebben we het er ook over gehad.
Hij schijnt trouwens van een oude vrouw te zijn geweest en na dat zij is overleden heeft de familie het gekregen, en nu wordt het dus verkocht. Eebn beetje raar, maar goed.

Ik vind het niet echt ziekelijk hoor. Het zal vast neit zo zijn dat het is gedood voor dit doel, wat bij vossen en andere wilde dieren wel vaak het geval is. Mischien was ze wel erg eraan gehecht, was het het eerste veulen van haar merrie en werd dood geboren, of gign merrie en veulen dood en wilde ze nog wat als herinnering. Ik kan het best begrijpen als mensen hun overleden beest willen opzetten. Als men het geld er voor heeft, en het zelf fijn vind.
Ik vind het maar niets zo'n dood opgezet beest. Het lijkt niet echt, altijd houterig en die ogen zijn helemaal nep. Mij lijkt dat niet fijn, odmat je lieveling opgezet veel anders is als ie was. En ik zou steeds denken dat ik 'm zie bewegen ofzoiets. Nee, bij mij zul je het niet snel vinden.

Maar ik vidnhet niet ziekelijk, er zijn genoeg mensen diehet doen omdat ze hun lieveling waar ze veel van hielden niet kunnen loslaten. Het is neit een prettig idee, maarziekelijk is het niet.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 08:55

Door verkopen dat vind ik eerder naar ziekelijk neigen...
Als het van een oude vrouw geweest is die zoveel aan het veulen hechte om het op te laten zetten, begraaf het dan alsof het met haar overleden is.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 10:22

Gadver... Dat je zo'n veulen op laat zetten, omdat je er aan gehecht bent is tot daaraan toe, maar om hem door te verkopen...

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 10:24

Ziekelijk vind ik een groot woord,
er worden zoveel dieren opgezet,waarom dan geen veulen.
Oke,een veulen is jong,en hoort nog een leven voor zich te hebben,
maar als hij gewoon aan een ziekte is doodgegaan,en die mensen willen hem graag opzetten...
Van mij mogen ze.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 10:37

Bah das echt ziek ja

So close,
no matter how far.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 11:08

Ik vind het niet kunnen... Ze mogen dan nog wel voor zichzelf op zetten,maar te koop zetten.. Nee

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 11:12

Andere dieren worden toch ook opgezet, ik vind er niks zieligs aan, hij zou heus niet hiervoor gedood zijn!

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 11:38

Ik vind het ook niet zielig hoor ...
En inderdaad er worden zoveel dieren opgezet ... en je weet de doodsoorzaak niet van dit veulentje ...

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 12:26

Ik vind dieren opzetten zowieso wel erg respectloos, behalve voor de medische wetenschap ofzo. Maar dit vind ik toch wel superziekelijk, en dan ook nog verkopen. Mij benieuwe wat de reden was van het overlijden van dit veulen. Scheve mond

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 12:52

ja wat zal ik hierover vertellen, ik vind het echt vreselijk dat ze dieren opzetten, maar als je heel veel van dat beestje houd ja waarom dan niet he!?!?!
maar waarom ze zoiets dan verkopen, ik heb geen idee. ten eerste wie wil zo'n opgezet diertje nou hebben, ach smaken verschillen, en trouwens ik vind hem geeneens mooi, mijn eerste reactie was dus ook het lijk wel een knuffel!

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 13:08

Sorry hoor, maar het opzetten van dieren vind ik alleen nuttig voor biologie lessen en niet als "souvenier" voor thuis op de open haard of bank. Een beetje respect voor het overleden diertje is toch wel op z'n plaats.

Ingrid2
Berichten: 96
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 13:16

..jeetje, dan moet je wel erg geldgebrek hebben om zoiets in de verkoop te doen.. getver en nog meer getver zijn de mensen die zoiets dan gaan kopen; je hebt er toch helemaal niks mee dan en moet je dat dan lekker in je woonkamer zetten ofzo? Nee, niks voor mij..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aisie, GoogleAdsense, Manadeluca, Milow2018, nayla, Niika, Sky_As, tienus63, Vickym98, Winged, xSuuzerd en 94 bezoekers

cron