fotoos trekpaardjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

fotoos trekpaardjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 23:26

Ik vond dat ik vandaag maar weer eens wat foto's moest maken....ook omdat mijn zusje het graag wou hoor Lachen , want misschien zijn dit wel de laatste foto's die van haar knollie gemaakt worden Scheve mond

Afbeelding
Brechje en Vinessa poetsen elkaar gezellig, want ze willen niet op de foto Haha!

Afbeelding
truus der hoofdje...die ouwe is toch nog een beetje mooi Haha!

Afbeelding
brechje: 'heey ik wil ook op de foto'

Afbeelding
ís dat te eten?

Afbeelding
truusje

Afbeelding
marion was helemaal blij dat mijn zusje er was...want ze staat de hele dag zo alleen Scheve mond

Afbeelding
Toch wel zonde van dit mooie paard.....dat haar benen het niet meer redden. Maar we proberen het nog een maandje en dan moeten we een alternatief gaan bedenken!
(Ik heb 1 ding geleerd: koop nooit meer een paard op een paardenmarkt, ook al is het de mooiste die ik ooit gezien heb.
We hebben er namelijk 2 van de markt en 2 van een goede afstamming bij een fokker (1 eigenlijk: 1tje is zelf gefokt....)
De twee van de markt (truus en marion) zijn hun hele leven al zwak geweest. truus heeft artrose en marion heeft chronische mok)
Afbeelding
kom loes, we gaan naar buiten naar de andere Tong uitsteken

Dit waren ze...ik had er nog veel meer, maar allemaal wel ongeveer hetzelfde!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction


shaundylover
Berichten: 236
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 00:13

aach wat een leuke beesten......maar worden ze nu ingeslapen ofzo dan???

XXX linsey

Leeftijd is maar een getal wat je bij je geboorte hebt meegekregen


brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 00:25

Als we geen oplossing kunnen vinden voor Marion.......dan denk ik het helaas wel. We zijn nu aL 6 maanden bezig om die benen weer gezond te krijgen.....maar niks slaat aan. Ze gaat alleen maar slechter en slechter lopen (Benen worden steeds dikker door bloedvergiftiging) en om haar dan nog zolang onnodig te laten lijden Huilen

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

shaundylover
Berichten: 236
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 01:44

ach dat is idd niet leuk, en als dan pijn heeft dan is het idd beter...nou ik ga voor je duimen in ieder geval veel succes en ik hoop dat ik snel goed nieuws hoor Verdrietig
XxX linsey

Leeftijd is maar een getal wat je bij je geboorte hebt meegekregen

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 08:27

Ach.. echt zielig.. Verdrietig
Voor derest mooie paarden..!

Maken jullie die halsters zelf, of kopen jullie die ergens..? Heb ze namelijk nog nooit in een ruitershop zien hangen.. Tong uitsteken

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 09:45

ahh lief joh.. ze hebben allemaal een leuk koppie.. jammer van marion maja als ze nu echt pijn heeft is het wel beter.. sterkte

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 09:50

sterkte voor je zus en marion!
mooie paardjes hoor,
ik vind ze lief!!

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 11:07

Moonlover schreef:
Ach.. echt zielig.. Verdrietig
Voor derest mooie paarden..!

Maken jullie die halsters zelf, of kopen jullie die ergens..? Heb ze namelijk nog nooit in een ruitershop zien hangen.. Tong uitsteken
nee die kopen we bij een gareelmaker voor trekpaarden.....daar halen we trouwens alle spullen
vrijdag komt mijn nieuwe zadel voor brechje Tong uitsteken Haha!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 11:12

AmyII schreef:
sterkte voor je zus en marion!
mooie paardjes hoor,
ik vind ze lief!!


dank je wel! Mijn zusje is er erg stil over...ze probeert niet te laten merken dat ze het heel erg vind. Maar ze is super gek op Marion en steeds als ze alleen is met Marion en je komt terug zie je gewoon dat ze tranen in haar ogen heeft. En die knol is ook helemaal gek op haar, normaal kun je niks met haar...ze trapt je meteen uit haar weiland of stal...maar mijn zusje kon al van kleins af aan naar haar toe lopen, zonder dat er wat gebeurde. Marion is nog wel erg vrolijk, maar dat is niet het enigste waar je naar moet kijken......ze moet wel erg veel pijn hebben Verward Maar we zien wel hoe het loopt, ik denk dat mijn zusje die beslissing moet gaan nemen, want die kan haar het beste Scheve mond

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 11:23

Ow wat leuk zo'n stel ardenners! Echt beautys heb je hoor!
Zonde van Marion, maar ja, dit is ook niet echt wat..... Heb je al iets van VSM geprobeerd? Kan ook goed werken bij sommige paarden (bv. Calendula).

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 11:28

carola schreef:
Ow wat leuk zo'n stel ardenners! Echt beautys heb je hoor!
Zonde van Marion, maar ja, dit is ook niet echt wat..... Heb je al iets van VSM geprobeerd? Kan ook goed werken bij sommige paarden (bv. Calendula).

Nederlands Trekpaard Haha! behalve Truus, die is een halfje ardenner Schijnheilig
Calendula hebben we al gehad.......ik denk dat we ondertussen al alles gesmeerd, gespoten en hebben laten eten. Dat arme dier zal wel denken Verward We proberen nu of buiten in de wei staan....haar benen droger kan houden, zodat we van binnenuit met ontstekingsremmers enz. kunnen werken
Want tegen 2 stromen vechten, dat lukt dus nooit!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 11:32

ow.... foutje! maar goed, het NL trekpaard stamt daar toch ook wel vanaf, dus er is enige verwantschap.

Het lijkt mij idd niet eens zo verkeerd om haar eens buiten te zetten, en gewoon te kijken wat er gaat gebeuren. Het kan zelfs zo zijn dat juist door al die middeltjes en spulletjes het erger wordt.
Trouwens, ik ken nog een enorm goede homeopatische DA, misschien is dat nog wat voor jullie?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 11:36

carola schreef:
ow.... foutje! maar goed, het NL trekpaard stamt daar toch ook wel vanaf, dus er is enige verwantschap.

Het lijkt mij idd niet eens zo verkeerd om haar eens buiten te zetten, en gewoon te kijken wat er gaat gebeuren. Het kan zelfs zo zijn dat juist door al die middeltjes en spulletjes het erger wordt.
Trouwens, ik ken nog een enorm goede homeopatische DA, misschien is dat nog wat voor jullie?


ze heeft dus al een tijd buitengestaan....en haar benen waren veel droger...maar ze is net een gratenpakhuis, want ze eet heel slecht haar ruwvoer......en ze heeft dus echt totaal geen weerstand op dit moment. Er was vorige week dus een regenbui en ze was dus meteen ziek. Dus de mooie dagen staat ze zowiezo buiten zo lang mogelijk. Maar nu moet ze sávonds nog naar binnen en dan begint de ellende Scheve mond

Alle tips en adressen zijn welkom

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

Gentle_Giant

Berichten: 2058
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 11:07

echt jammer van Marion.... Scheve mond vooral k*t als niks werkt Scheve mond

ik ben wel erg jaloers op jullie ik zit al jaren te sparen en te verlangen naar een trekpaard!!! *LOL*
en jullie hebben er gewoon een paar in je achtertuin staan bbbrrrrr IK OOK IK OOK IK OOK IK OOK !!!!!!!!!!!!!!!! Haha! Haha!

Echt heel gaaf Party!! Haha! Vingers aflikken Kwijl *LOL* Tong uitsteken Lachen Pling Cool Lovers

Trotse Eigenaar van een - Gentle Giant *\o/*
*ShireTopic*

Syrianda
Berichten: 1830
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: een mooi stadje in het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 11:11

Jeetje wat vervelend zeg. Ik kan me voorstellen dat je zus het er moeilijk mee heeft. Zal ik ook hebben als het mijn pony was. Sterkte

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 103 bezoekers