HELP!!! WIE WIL JORIS KOPEN?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-01 01:20

Ik kreeg dit binnen via de mail en dacht zet het even hier neer...
--------------------------------------
HELP!!! WIE WIL JORIS KOPEN?

(HAFLINGERRUIN 9 JAAR, ca. 1,53, bles, litteken rechts achter, geen papieren, Western en Engels gereden)



Joris is ooit van mij geweest, ik heb hem zelf zadelmak en verkeersmak gemaakt en ik heb hem 5 jaar terug moeten verkopen ivm zwangerschap en hij heeft 5 jaar doorgebracht bij een meisje in Monster/Zoetermeer. Een maand terug heeft ze hem verkocht via via aan een familie in Hoek van Holland. Helaas kunnen die mensen hem niet zo goed de baas, want hij schijnt nog weleens flink te willen bokken maar ik geloof er heilig in dat als je hem goed aanpakt dat je hem dat zo hebt afgeleerd!

Ik wil dat hij beslist in goede handen terechtkomt. Ik heb hem zelf niet kunnen kopen omdat ik nauwelijks EEN paard kan betalen en ½ jaar terug zelf weer eentje had gekocht, die ik ook niet meer wil missen. Als ik had geweten dat dit Joris boven het hoofd hing, dan had ik hem zeker teruggekocht. Maar ja, dat is nu te laat.

Als je belangstelling hebt, hij staat bij familie voskamp, e-mail <a href="mailto:fransvoskamp@hetnet.nl" target="_new">fransvoskamp@hetnet.nl</a>.

Het is een goudeerlijk en mooi haflingerruintje...wie geeft hem nog een kans of weet iemand die zo een paardje zoekt?



Bedankt voor jullie hulp!!



Natalie


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 09:25

Hoi Heike!
Ik heb je berichtje uitgeprint, en zal het vanavond op de manege hangen. Er was geloof ik nog iemand op zoek naar een leuke pony. In ieder geval vroeg ik me af of er ook een telefoonnummer bekend was? Want veel mensen hebben geen computer, of bellen liever. Groetjes, Dorine.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 12:37

Tja wat zal ik hiervan zeggen. We hebben zelf 2 maanden een haflinger gehad die ook verschrikkelijk kon bokken. Met zijn hoofd tussen zijn benen en heel zijn lijf. Sindsdien heb ik veel schrik gekregen en dat is nu bijna over. Ik heb geluk dat Barbiano zo braaf is en er niet vandoor gaat en niet bokt. Mijn mening is dat de meeste haflingers ontzettend eigenwijs en moeilijk zijn en je die toch het beste voor aanspanning kan gebruiken. De meeste overige haflingers die ik ken zijn helaas zo. Haflingers hebben een hele goede en strenge ruiter nodig. De vrouw die hem 1,5 jaar geleden van ons kocht heeft hem nu weer te koop staan, zegt al genoeg. Sorrie maar dit moest ik even kwijt toen ik het bericht van die haflinger las. Hoe leuk dat ze er ook uitzien ik hoef er nooooit meer 1. Groetjes Lisette


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 12:51

ik kan persoonlijk ook niet zo goed met haflingers overweg, weet niet waarom maar ze liggen me gewoon niet zo. op de manege hebben we wel wat haflingers, drie ervan zijn echt superbraaf en de derde is heel dominant en heeft nog wel eens rare truukjes.
maar verder wel een leuk beessie hoor! er zijn echt wel leuke haflingers, gewoon goed zoeken.
grtz maaike

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 13:18

5 zijn t er hoor lieverd. weet niet wie je nu vergeet maar raffle is toch ook een haflinger net als boy, flash, whindy en shaila. En over welke had je t eigenlijk raffle?? ach die is gewoon beetje dwars afentoe vindt ik ook niet zo gek. en ja shaila is al zo vanaf der geboorte lekker dominan. vindt der meestal wel een schatje

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 13:33

ik had t over shaila dies lekker dominant. aan raffle had ik dus ff niet meer gedacht, komt omdat ie dr niet echt uit ziet als een echte haf. naja dank je dat je t ff zei!
xxies
maaike


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Charat, HighFly_, XxMariellexX en 132 bezoekers