Voor het eerst in meer dan een half jaar weer.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Voor het eerst in meer dan een half jaar weer.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-03 20:43

....een netjes nagevelijk paard onder m'n billen gevoelt. En het voelt gewoon weer heerlijk. Met Dennis krijg ik het niet voor elkaar, daar rijd ik ook alleen maar mee buiten en daar vraag ik verder erg weinig van(als ik er op zit, aan de longe, voor de kar en aan de lange lijnen wel). Maar met Dien ben ik meestal echt serieus aan de slag.
Ik heb Dien het afgelopen jaar niet echt regelmatig kunnen rijden. Ze kreeg een veulen en had daar door met die dikke buik niet zo veel puf. Toen het veulen er een paar weekjes was en ik het weer wat op wou gaan pakken kreeg ze een grote wond aan haar been waar we een hele tijd zoet mee geweest zijn(ze heeft hier voor ik dacht 2 of 3 weken bij de VA gestaan). Toen dat over was werd d'r veulen afgespeent en ging zij tijdelijk naar een stal waar toen Rhino uit brak en ze niet naar huis mocht.
Sinds een paar weken is ze weer thuis. Al lekker dik voor d'r volgende veulen(over ong 1,5 maand moet ze bevallen). Ik d'r vandaag maar weer eens op geklommen. 1.66 is hoog hoor, zeker als je 94 cm gewent bent. Maar met 'mijn' eigen vertrouwde Dien kan d'r weinig fout gaan. D'r zadel past ze door d'r buik al niet meer, dus huppa zonder zadel d'r op.
Ik heb maar ong 15 min gereden, voornamelijk gestapt maar het was weer echt geweldig. Netjes nageven, keuring naar links en naar rechts in buigen, net niet 100% voor het been maar dat kon slechter(ze is in Haarlem een paar maanden als manege paard gebruikt). Ik heb dus echt weer genoten.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 22:10

wat leuk
als het veuletje er is moet je zeker foto's trekken he Lachen