Elise is vandaag verkocht, nog 1 week om afscheid.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Elise is vandaag verkocht, nog 1 week om afscheid.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 18:18

Elise is vandaag verkocht, nog 1 week om afscheid te nemen Scheve mond Zo als ik al had geschreven zou ze volgend jaar pas weggaan.
En het veulen stond al te koop en er kwamen vandaag mensen kijken, toen vertelde ze dat hun eigenlijk ook nog op zoek waren naar een shetlander voor hun 6 jarige zoontje, nou hun waren gelijk gek op haar ( ja wie niet??) En toen heeft de eigenaar haar verkocht Huilen en het veulen is door de zelfde mensen gekocht.
Ze komt op een manege te staan samen met het veulen en het zoontje gaat op Elise rijden. Ze hebben het hele jaar door weidegang Lachen

Dus heb ik nog iets van 1 week (afhankelijk van het vervoers verbod) en daarna gaan we haar wegbrengen Huilen Deze hele week ga ik echt de hele dag naar ze toe en heel veel tijd met hun door brengen.

Elise ik ga je zooo erg missen Verdrietig En ik zal je nooit vergeten Lovers

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 18:19

ah meis, Huilen sorry

heel veel sterkte

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 18:22

Afbeelding
Afbeelding

Mijn meisie Lachen

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 18:24

oh dat is echt zwaar balen zeg. heel veel sterkte!
wel fijn voor elise dat ze het hele jaar weidegang hebben, niet dat dat jou verdriet weg neemt, maar het is toch een fijne gedachten

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 18:27

Jah het is toch een troot en ook dan die vrouw zelf ook een welsh k heeft dus er wel veel verstand van heeft.
Ze staan wel super ver Huilen een uur rijden met de auto Scheve mond

Maar goed het poedersuiker gevoel zal wel heel lang blijven Huilen

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:09

Ik weet hoe jij je nu voelt Avanti, het is inderdaad enorm rot... Verdrietig

Heb mijn haflingertje paar maanden geleden moeten verkopen wegens tijdgebrek. En het schijnt dat het slijt, maar zou nu nog in tranen uit kunnen barsten als ik haar koppie weer op mn desktop zie...

Ik ga over 2 weekjes bij haar kijken, misschien mag je daar ook wel een keertje komen kijken?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 19:17

Ja ik snap je ook helemaal ik hou het ook al de hele dag niet meer droog, vooral als ze je niets vermoedend knuffelen enzo. Verdrietig

Ja is mag haar daar gelukkig wel altijd langskomen als ik wil, en we bregne haar er ook met zn alle heen.

Jij ook sterkte Sizzy. Ach gut

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:19

Jeetje, dat is al best wel snel..
Sterkte hoor!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:20

Sterkte! Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:20

Echt rot voor je Lydia!
Ik hoop dat jullie er saampjes evengoed toch nog een leuk weekje van kunnen maken!
Sizzy ook nog sterkte.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:35

Wat toevallig, Racer is vandaag dus ook verkocht en heb nog 6 dagen om "afscheid" te nemen. Voel me wel een beetje kl*te het is zo een leuk paardje Lovers

Nou jij dan ook maar sterkte heh

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 19:45

Haagsemeid schreef:
Wat toevallig, Racer is vandaag dus ook verkocht en heb nog 6 dagen om "afscheid" te nemen. Voel me wel een beetje kl*te het is zo een leuk paardje Lovers

Nou jij dan ook maar sterkte heh


Allereerst bedankt allemaal

Jeetje dat is idd erg toevallig zeg. Weet jij mischien of er een vervoers verbod is, want dan gaat het langer duren want dan mogen ze niet vervoerd worden Lachen ik hoop het wel.

Jij trouwens ook sterkte, wat een rot dingen allemaal zeg. Gelukkig ben ik wel bijna de hele week vrij.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:09

Dat is snel gegaan dan! Echt sneu voor je. Scheve mond
Dat je haar nog kan opzoeken/weidegang/mensen met verstand van paarden enz is natuurlijk wel een schrale troost, maar ze zal het vast wel goed krijgen!
Maak nog maar veel fotos van de week van haar.
Fijn dat je ook even kan kijken waar ze terecht komt, misschien scheelt dat ook een beetje in het verdriet...

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:31

aaah, sjit heey!
Maar je kan er tog wel af en toe gaan kijken?
Ik ga binnenkort ook een keer naar shelby toe.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:01

ach wijffie...das echt klote..En k had zo graag nog willen meeten met haar ebij Verdrietig Dan hadden we zo gelachen...
Heel veel sterkte deze week en verwen dr maar lekker en nog foto's maken of wat je wilt.
Je weet me te vinden he Ach gut

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 21:15

Lachen Wat een lieve reactie's!

Ja Lin ik weet je te vinden hoor Ze gaat helemaal naar gelderland Frusty dus dat is wel super ver rijden iets van 1 uur, nou dat gaat een jankl boel worden met wegbrengen zeg Scheve mond

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 18:32

Ik zou echt niet weten of er een vervoersverbod is, hier in iedergeval niet. Misschien bij jou in de omgeving!?! Maarja ooit gaan ze toch weg, ookal zou er nu een vervoersverbod zijn Huilen

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:16

Er is een vervoersverbod van en naar bedrijven waar pluimvee aanwezig is.

Sterkte!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30619
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:58

Idd, een vervoersverbod van en naar bedrijven met pluimvee als kippen.
Sterkte, ik ken het gevoel. Mijn verzorgpony is pas verkocht, nog geen 2 weken geleden. Helaas kreeg ik dat in de middag te horen, en heb haar geborsteld. Diezelfde avond werd ik gebeld en was ze verkocht. En gelijk meegenomen. Dus heb haar niet meer gezien.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-03 20:13

Ik de eigenaar nog niet gezien dus ik weet niet of er daar nou een vervoer verbods is.
Ze gaat naar Ede, ik hoop zo van wel. Anders gaat ze zaterdag/zondag al weg. Scheve mond

Vandaag de hele dag geweest, me digi doet het niet Boos! Echt poedersuiker maja dan maar 24 gewone foto's ofzo. Ik kan me het gewoon echt niet voorstellen zonder haar heb gisteren de hele nacht lopen janken, echt een leukere pony bestaat niet. Vandaag was ze ook super liev net alof ze al weet dat ze weggaat. In mijn gezicht blazen enzo Lovers

Dyonne: Hoezo had je het pas zo laat gehoord joh?? Echt zo verschrikkelijk. Bij mijn vriendin was haar verzorgpony zonder iets te zeggen zomaar weggehaalt.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30619
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 20:55

Vervoersverbod geldt voor heel Nederland, als er kippen bij jullie zijn. Anders niet.
En ik kan heel goed met die man opschieten, en zijn schuld was het niet. Hij zou het mij niet aandoen om zomaar een pony weg te doen, zonder dat ik het weet. Er had iemand gebeld voor de pony, en die kwam diezelfde avond kijken. En heeft haar gelijk meegenomen.

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 21:49

Nou meid heel veel sterkte!!!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-03 22:28

geen kippen bij ons, wel een zwijn Knipoog Ow dat is ontzettend poedersuiker Scheve mond

Bunny en Elise zullen elkaar ook echt ongeloofelijk missen die staan al 9 maanden 24/7 bij elkaar in een hok en zijn de beste vrienden.
Nu komt bugs het veulen bij Bunny te staan iets van een maand ofzo, dan ga ik hem een beetje opvoeden en dan gaat hij ook naar Ede toe.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 22:39

Maar Bunny blijft dan wel gewoon bij de eigenaar?
Ik hoop het wel voor je!

Misschien komt er wel een andere pony voor Elise in de plaats, of niet?
Zou misschien jou een beetje kunnen troosten als dat zo was.

Avanti heel veel sterkte!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-03 23:49

Ja Bunny blijft gelukkig wel, daar zouden ze helemaal geen afstand van kunnen doen. Echt zo zielig die hebben helemaal niet door dat ze elkaar dan voor het laast zien Scheve mond
Er komt idd een nieuw paard omdat ik toch niet lang meer op Elise had gekunt en de eigenaar ook wil rijden. Verder mag ik er wel een uitzoeken of dat wat is en gaan we samen proef rijden, dat is aan de andere kant wel weer leuk, maarja dat is natuurlijk geen Elise.
Zo een zal ik nooit vinden. Een pony die gewoon altijd super vrolijk is Lachen altijd oren naar voren met rijden. Eerst ook gingen we springen ik een kruisje neergezet springt ze niet over het midden nee hoor helemaal op het hoogste stuk Haha! Enze is helemaal gek van water ze rent er zo in Haha! ik kletsnat, haha.
Ze zijn ook een keer s'nachts ontsnap met zijn 2en zijn ze alle voortuintje's langsgegaan *LOL* En ze rent altijd de balk onderdoor bji de deur, komt ze aanrennen hoor helemaal bukkend de balk onderdoor. En Bunny het ook proberen maarja die is veel te groot Clown
Met krabben ook vind ze heerlijk, lipje naar voren. Ik lach me altijd helemaal dood want dan wil ze dat ik haar kont krab en dan loop ik naar haar hoofd en dan loopt zij verder totdat ze met haar kont bij mij is en dan moet ik krabben
Kijk zulke leuke dingen ga ik zo missen het is altijd wel iets met haar te beleven, lekker knuffelen, rond crossen enz.

Oja eerst hadden we nog andere tralies had ze toen veroot geschuurt, zodat ze haar kopie er door kan steken dus al ik al aan kwam fietsen ging dat hoofd erdoor, en hinniken maar en helemaal kijken Lovers Echt zo lief.

Bedankt voor alle reactie's Lachen