DVT4 31mei/1 juni

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

DVT4 31mei/1 juni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 12:25

Oke, hier wat meer duidelijkheid over de meeting.

Datum: zaterdag 31 mei en zondag 1 juni.
Plaats: Onstwedde (Groningen)
Wat: BBQ en overnachting. Slapen gebeurt in de stallen, het is geen 5 sterren hotel Tong uitsteken
Kosten: €10 pp. Dit is voor het vlees, stokbrood, sauzen, salades.
Drinken graag zelf meenemen, ik heb totaal geen idee wat er gedronken wordt (zeker niet als mensen blijven slapen) en gezien de vorige meetings werkte dit erg goed.
Mensen die vegetarier zijn moeten het duidelijk aangeven, dan zorg ik voor vleesvervangende produkten.
Voor de zondag kan een ontbijt en eventueel lunch geregeld worden.

Voor de mensen die blijven slapen: zelf een slaapzak o.i.d. meenemen. Ik zorg voor schone boxen met een dikke laag stro.
Er zijn eventueel enkele slaapplaatsen in huis beschikbaar voor mensen die niet in het stro willen/kunnen slapen (allergie o.i.d.)
Ook dat graag van te voren doorgeven.

Dieren meenemen: Geen paarden/pony's. Honden kan, maar we hebben hier ook 2 dominante reuen lopen en er is geen kennel. Dus meenemen op eigen risico }>

Vervoer: Probeer zoveel mogelijk te carpoolen... Met OV is Onstwedde slecht bereikbaar. De trein gaat tot Assen en daarvandaan is het nog zo'n 3 kwartier met de auto.
Als je met de trein komt, probeer dan zoveel mogelijk met anderen af te spreken om tegelijk aan te komen in Assen. Dan kan ik mijn vader vragen om taxi te spelen...

Zitplaatsen: We hebben hier aardig wat stoelen, maar zouden degenen die met de auto komen zelf een stoel mee willen nemen?

In het vorige topic stond een lijst van mensen die willen komen.
Graag hier nog een keer opgeven en aangeven of je blijft slapen of niet.
Dan stuur ik een PB met de adresgegevens, routebeschrijving en het rekening nummer voor de €10,- voor de BBQ.


Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 12:31

Ik kom, en ik blijf slapen, en ik kom met sterre in de auto dus ik heb geen taxi nodig!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:25

Ik kom ook, blijf ook slapen als het goed is, en vervoer heb ik nog niet Frusty Moet er snel achteraan!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 16:37

Ik wil nog steeds graag komen, die datum moet wel lukken. Zal kijken of Syph mee wil , maar heb iig zin iedereen weer te zien!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 16:45

Ik kom met de auto vanaf Roden, ik kan wel een paar stoelen meenemen, maar ik ga zaterdagavond weer weg.
Ik zou graag mijn honden meenemen, maar dat zijn 2 onderdanige gesteriliseerde teven die met iedereen overweg kunnen.
Mijn ouders kunnen ze nl niet uitlaten Tong uitsteken
Het enige wat je niet vermeldt, is hoe laat je bezoekers kunt hebben Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 17:22

Vanaf hoe laat? Vanaf een uur of 4 in de middag? En dan rond 6 uur beginnen met de BBQ? Of wordt dat te laat voor de mensen die weer naar huis gaan?
De meesten moeten een aardig eindje rijden en waarschijnlijk ook eerst de paarden doen voordat ze van huis kunnen.
Iedereen die eerder komt mag hier helpen Tong uitsteken


N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 17:34

Jaaa ik kom ook en ik blijf ook slapen Ik heb er zin in!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 17:41

Tuurlijk kom ik Lachen ! Ik verheug me er nu al zo lang op Knipoog !
Het ligt een beetje aan de dames die met mij meerijden, of ik blijf slapen of niet (wat mij betreft is het geen probleem!)
Als we blijven slapen, vraag ik wel heel lief, of ik in een gewoon bed mag Clown ! Slaapzak neem ik natuurlijk mee Lachen !
Voor mij is het ook geen probleem om eerder te komen, zodat ik je kan helpen Marije!! Laat het me maar weten als je me vroeger wilt hebben Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 17:45

Ik kom met Ilona, waarschijnlijk met auto, moet even kijken of ik dat al aandurf... maargoed ook overnachten, want heb weinig zin om 's nachts nog terug te rijden en dan kan ik zelf ook nog een pilsje drinken van de krat bier die ik zal meenemen Knipoog

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:07

Sypheron schreef:
Ik kom met Ilona, waarschijnlijk met auto, moet even kijken of ik dat al aandurf... maargoed ook overnachten, want heb weinig zin om 's nachts nog terug te rijden en dan kan ik zelf ook nog een pilsje drinken van de krat bier die ik zal meenemen Knipoog


Drink je toch niet helemaal alleen leeg he? Schijnheilig Tong uitsteken

maar ik ben er ook, offcourse, weet nog niet of ik blijf slapen.....is wel gezelliger toch? Cool

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:16

Tuurlijk niet Tony, ik moet nog rijden de dag erna dus ik zal me toch wel een beetje inhouden Knipoog En jaaaaaa Tony ook blijven slapen, je ziet er altijd zo komisch uit als je net wakker bent Tong uitsteken Schijnheilig }>

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 21:38

Ooo, syph! Als jij dan met de auto gaat, en ik mag mee, dan is mijn vervoersprobleem meteen opgelost! Zou ik heeel ajb mee mogen in jouw stoere nieuwe auto siep Lovers ? (Ik betaal dan gewoon mee in de brandstofkosten hoor )

Ik kom dus ook, blijf slapen, ben vegetariër en heb nog wel een mini-klapstoeltje. Wat ik als drinken meeneem overleg ik wel met Siep, wat in de auto past, als ik dan mee mag met Siep tenminste Schijnheilig

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 21:42

Ik kom ook en blijf slapen. Edwin brengt me tot Utrecht en vanaf daar rij ik met Sterre mee, dus ik hoef ook geen taxi. Tong uitsteken

Verder ben ik qua aankomst en vertrektijd dus afhankelijk van Caro.... Haha!
Misschien is het leuk als ik Chen meeneem? Die is dan 3 maanden en zal -denk ik- geen probleem geven met jouw honden Marije? (Omdat ze nog zo jong is.)

Aan drank neem ik 2 flessen amaretto mee (goedkope versie Knipoog om te mixen met cola (neem ik ook mee).......

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 21:54

Ik kom ook en blijf slapen. Kan eventueel mensen ophalen vanaf het staion Assen ( 3 stuks)

Euh,...?? Tsjah,...

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 22:28

Ik kom ook, ik geloof dat ik ook met Sterre meerijd. Ik denk dat ik wel in de stal kan slapen, moet alleen niet mijn allergie medicijnen vergeten *staat me bij dat je ook katten in huis hebt en daar ben ik ook allergisch voor dus dat maakt niets uit of ik binnen of buiten slaap*
Ik neem wel sinaasappelsap mee Haha!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 22:29

Ik kom met de auto en neem een stoel mee. Ik blijf slapen, stro is geen probleem, maar ik neem ook mijn stretcher mee.

Als het goed is rijden Ethelate, Rinnie en Roel en ik dacht Tinne met mij mee.

Ik zal ook wat pakken jus d'orange inpakken. Knipoog *edit* Ik zie dat Jacks die al meeneemt, dus ik kies gewoon een ander sapje .

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 22:42

Ik kom ook!!! Maar hoe, dat weet ik nog niet

Ik neem wel wat pasoa of appelkorn mee. Zie ik dan wel weer Haha!

Heb er heel erg veel zin in Blijf ook graag slapen. Stro geen probleem. Hooikoorts heb ik mn leven lang al, en t gaat steeds beter!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 22:51

machie schreef:
Ik kom ook!!! Maar hoe, dat weet ik nog niet

Ik neem wel wat pasoa of appelkorn mee. Zie ik dan wel weer Haha!

Heb er heel erg veel zin in Blijf ook graag slapen. Stro geen probleem. Hooikoorts heb ik mn leven lang al, en t gaat steeds beter!


Kom naar Assen

Euh,...?? Tsjah,...

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 22:52

misschien kan ik met sterre meerijden!
Maar anders kom ik wel naar assen. En daar kan jij me oppikken?

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 22:55

Meiden, even een hele stomme vraag: Ik weet niet precies meer, wie ik had beloofd om mee te kunnen rijden Clown !! (tja... je merkt dat ik geen 20 meer ben Verdrietig , de aftakeling is aan het toeslaan Tong uitsteken !)
Ik weet iig dat Esther met mij mee rijdt, Jacks en ik dacht Jerai Verward. Als ik niemand vergeten heb, betekent dat er nog 2 met mij mee kunnen (Clautje en Machie !). Mocht ik het andere mensen eerder beloofd hebben, gaan die natuurlijk voor! Diegene moeten me maar even PBen !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 23:01

Sterre schreef:
Ik neem Buitenzorg, Snoopy en Jacks mee vanuit Utrecht Lachen ! Machie, ik moet even kijken met plek in de auto, zet je even "op de wachtlijst" Haha! !
Komen we v.a. Utrecht trouwens niet langs Enschede ?? Lijkt me voor jouw anders een behoorlijke omweg ! Eeehhh... heb net even op de kaart gekeken, volgens mij kan je beter naar Zwolle komen, daar komen we vanaf Utrecht wél voorbij!!


Kijk eens sterre, heb t ff voor je opgezocht Haha!
Liev he Verward

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 23:23

Machie, de PB moet inmiddels geariveerd zijn Knipoog !
Je kan gerust meerijden, maar is het voor jou niet makkelijker om met Chantalleke mee te rijden v.a. Assen ?? (of is mijn geografie nu zo slecht Bloos ??), dan kan Clautje evtl. weer met mij mee rijden !
Laat het me maar weten, je bent van de wachtlijst af, dus jij hebt de keuze Knipoog !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 23:26

Ik denk wel dat je meekan hoor Astrid, moet even kijken hoe en wanneer ik dan al naar Ilona ga, want meestal ga ik op vrijdag er al heen... anders moet ik 's morgens op zaterdag heel vroeg vertrekken en das ook niets... maargoed zal nog even zien. Ik weet ook nog niet zeker of ik zo'n grote afstand al wel riskeer en of ik genoeg geld heb voor de benzine etc..

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 09:05

Sterre, t maakt voor mij helemaal niks uit. Alleeen naar utrecht is maar 1.44 met de trein en assen is 1.52 uur.
Voor mij maakt het dus weinig uit....
Maar ik vind het wel gezellig om met jullie allemaal mee te rijden

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 10:04

Sypheron schreef:
Ik weet ook nog niet zeker of ik zo'n grote afstand al wel riskeer en of ik genoeg geld heb voor de benzine etc..


Was dat nou voor een instelling? Wel auto maar geen benzine kunnen betalen? Ach joh, anders heb ik het geld wel, we gaan gewoon en Syph gaat mee. Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers