Wie gaan er allemaal naar het texelweekend!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Wie gaan er allemaal naar het texelweekend!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 22:14

Welke fanatieke bokkers gaan er ook naar het texelweekend?
Want mischien kunnen we dan wel meeten.
Het is het weekend van 26 en 27 april.
Ik rijd zelf drie dressuurproefjes en ben lekker het hele weekend aanwezig.Ben ook zeker bij de barbeque van de partij.

Een goed paard en een goede berijder zijn dat alleen als er wederzijds vertrouwen is.

Soms moet je minder leuke keuzes maken om verder te kunnen, dag fjerie het gaat je goed....


Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 09:29

Wij gaan alle jaren lekker het hele weekend met de hele stal. Alleen dit jaar ga ik niet mee, want ik ben op vakantie naar China dan...
Mocht dat niet doorgaan vanwege SARS, dan ben ik zeker van de partij!

Ehmja??

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 10:13

Ik ga er niet rijden, want mijn moeder wil niet met de trailer op de boot. Maar ik ben absoluut aanwezig om te groomen In ieder geval 1 dag, maar waarschijnlijk neem ik ook wel vrij van mijn werk! *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:27

Ik weet het nog niet.... Aangezien Texel m'n tweede (of nu derde?) thuis is, zit ik er nog wel over te denken. De organisatoren ken ik heel erg goed, dus laat inschrijven is voor mij geen probleem.
Anders ga ik deze zomer nog wel, altijd leuk daar!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 14:17

Het is wel te hopen dat het dit jaar wat beter weer is trouwens...

Vorig jaar was het echt hondenweer...(en ben ik maar niet teruggefietst naar de boot Bloos Mocht gelukkig mijn fiets bij een clubgenootje in de pick-up gooien Party!! )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 16:18

jaaaaaaaaaaaaaa, naja zonder pony dan! misschien dat ik dus meega met een vriendin die voor het eerst in het Z2 zal starten!
mijn ouders zitten in Tanzania dus ik kan niet met paard heen! dus dan maar zonder!
xxx

ps bij wie ga je groomen gomir?

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 16:19

Ik heb zelf mijn hele leven op texel gewoond en altijd bij deze club gereden,dus voor mij reden genoeg om terug te gaan met mijn paard!!
Ik heb er meteen twee weekjes vakantie aan vastgeknoopt,kan ik lekker naar het strand en het bos.
En natuurlijk heerlijk buiten rijden op de hoge berg.

Een goed paard en een goede berijder zijn dat alleen als er wederzijds vertrouwen is.

Soms moet je minder leuke keuzes maken om verder te kunnen, dag fjerie het gaat je goed....


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 16:29

he leuk jessica24! ja ik heb met mijn vorige pony ook meegedaan, het jaar daarop weer,maar toen werd ze net voor de wedstrijd verkocht! en met tobias ben ik ook een x geweest en nu ga ik dnek zonder pony heen!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 20:01

Hoi Jessica en anderen,

Ik ben er vast ook wel, om te supporteren dan Haha! Heb helaas geen paardje om te starten, hoop echt dat dat op de langere termijn er weer eens van komt.

Maar uh, ik ben erg benieuwd naar Fujera, heb haar nog nooit in het echt gezien, dus als het even kan kom ik naar een van jouw proeven kijken hoor!

Groeten,
Judith

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 07:58

He judith,lang niet gezien.
Leuk dat je er ook bent,enne wel de spandoeken mee nemen he. *LOL*
Ben benieuwd wat je van fujera vind.
Tot over twee weekjes!!
En iedereen die ook gaat, natuurlijk ook tot over twee weekjes.
Ik geef nog wel even door hoelaat ik moet starten.

Een goed paard en een goede berijder zijn dat alleen als er wederzijds vertrouwen is.

Soms moet je minder leuke keuzes maken om verder te kunnen, dag fjerie het gaat je goed....

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 16:39


gewoonIsa

Berichten: 309
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 17:01

Ik doe ook mee en heb mijn startijden al bekeken op die site! Niet te vroeg, gelukkig Dromen

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 17:31

hey! bij mij doen de knoppen op de site het niet! kan alleen de foto zien! rechts op de foto zie je allemaal blauwe truien rijden! dat is onze vereniging! misschien sta ik daar ook wel op! hihi
hoelaat moeten jullie?! welke klasse? paarden/pony's? gaan jullie ook nog springen?!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 17:58

Ik moet zaterdag om 14.56 mijn eerste proef rijden in rijbaan 5.
Mijn 2e proef om 15.42 inrijbaan 6
Op zondag rijd ik om 12.52 in rijbaan 6.
Dus kom allen kijken en neem ratels en spandoeken mee Knipoog

Een goed paard en een goede berijder zijn dat alleen als er wederzijds vertrouwen is.

Soms moet je minder leuke keuzes maken om verder te kunnen, dag fjerie het gaat je goed....

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 23:15

Ik kom er net achter dat ik de 27ste zelf wedstrijd heb...Verdrietig Maar misschien dat ik er dan de zaterdag wel ben Knipoog Probeer in ieder geval te regelen dat ik er zaterdagavond ben! Party!! Gezellig en dan zie ik iedereen meteen weer even *LOL*

Misschien kennen wij elkaar wel Jessica Verward Ben je ook weleens aan de 'overkant' gestart of alleen op Texel Verward

En Tab, als ik ga weet ik nog niet wie ik ga groomen, maar er is altijd wel iemand heel blij met me *LOL* (je wilt niet weten hoe vaak ik op vrijdagavond gebeld wordt of ik het weekend toevallig iets te doen heb Schijnheilig )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 06:32

Jawel ik ben wel eens in Den Helder gestart.Ik reed toen met een friese merrie mee in de B dressuur. Er staat me wel bij dat het toen vreselijk rot weer was.

Een goed paard en een goede berijder zijn dat alleen als er wederzijds vertrouwen is.

Soms moet je minder leuke keuzes maken om verder te kunnen, dag fjerie het gaat je goed....

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 10:12

Het is in Den Helder heel vaak rotweer...Verdrietig Ik kan me hier bijna geen droge concoursen herinneren Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers