Presentatie geven

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Presentatie geven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 12:12

Beste Bokt mensen,

Zou ik jullie eens wat vertellen Ik ben net gevraagd om een presentatie te paard te geven op "Koninginnedag" te Hollandsche Rading! Dus mochten jullie nog tips hebben? Dan hoor ik het graag natuurlijk Moet allemaal dingen vertellen over paarden dus tja tips zijn van harte welkom

Bedankt alvast


Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 12:35

Of mochten er mensen zijn die in Hollandsche Rading wonen? Laat het me even weten!!!!

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 19:31

wat moet ik me hierbij vooorstellen? moet je voorrijden, of een proefje of een clinic geven? hoe kwamen ze aan jouw naam? ben heel benieuwd! mogen we komen kijken?

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:12

Houdt niet je handen in je zakken. Bereid je heel goed voor. Gebruik wellicht een .PPT presentatie. Zeg niet vaak uhhh. Houd het luchtig. Vetel gerust een anekdote of interessant verhaaltje tussendoor. Succes!! Goeie oefening voor je!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 13:16

Tja mijn collega heeft het allemaal georganiseerd in het dorp bij hem! En ze dachten/denken dat ik best wel veel verstand van paarden heb! Dus auch ik hem me weer om laten praten! Ik moet s'middags de hele middag dingen over paarden vertellen en over het Ras (fries) dus! Tevens hebben ze gevraagd of ik wat wil laten zien!!!! Tja auch een bietje laten lopen! Vind mijn PAARD wel leuk hoor!!! Dagjes uit de houdt ze wel van!!!! Korotm jullie mogen wel komen kijken!!!!


Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:26

oei, bibberbibberbibber.
Ik denk dat je dan dus geen ppt tot je beschikking hebt. Ik kan je de tip geven om mensen in je presentatie te betrekken. Geef het publiek een actieve rol. Dat valt altijd wel goed. Veel succes.

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 13:55

Hé bedankt allemaal ik zal jullie het verslag wel weer laten zien hier op bokt!!! Er komt wel een heleboel bij kijken kan ik je vertellen!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DenieesB, Jet_33, Maanon_, Pellelilly en 38 bezoekers