Ontvoering Tom en Sonja (uit Duitsland)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Ontvoering Tom en Sonja (uit Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 20:12

Hebben jullie dat ook gehoord?? De 11 jarige jongen hadden ze vorige week al gevonden, vermoord Huilen . En nu schijnt het dat ze van het 9 jarige meisje gevonden hebben! Verdrietig Ook die is vermoord Verdrietig

Arme ouders, in 1 week tijd je beide kinderen kwijt raken. Diegene die dat gedaan heeft is helemaal gek!

Dit stond op www.telegraaf.nl

Lijk vermoord meisje waarschijnlijk gevonden

AKEN - In een bos bij Blankenheim in de Eifel (westen van Duitsland) is zondag het lijk van een meisje gevonden. Het is volgens officier van justitie Robert Deller in Aken nog niet duidelijk of het gaat om het negenjarige meisje Sonja, dat sinds een week wordt vermist. Het lijk van haar elfjarige broer Tom was vorige week zondag ook in de Eifel gevonden.
De kinderen uit Eschweiler in de buurt van Aken waren vorige week zondag niet teruggekeerd van het spelen. Het jongetje werd gewurgd met een plastic zak over zijn hoofd gevonden. Ondanks uitvoerige zoekacties, waarbij ook de politie Zuid-Limburg werd ingeschakeld, werd het meisje niet teruggevonden. De officier wees erop dat het onderzoek naar de identiteit van het meisjeslijk nog verre van afgerond is.


Afbeelding


SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:17

verschrikkelijk.... Huilen
dat er toch zulke mensen zijn...

.....

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:17

He gatver! Echt sneu.
Is altijd mijn grote angst dat er zoeits met mijn kleine vent gebeurd! Brrr Ik krijg er de kriebels van!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:18

Idd een nachtmerrie.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:19

Achhh vreselijk wat hebben die kinderen meegemaakt joh Huilen helemaal een vreselijke nachtmerrie voor die ouders.

Hopelijk vinden ze de dader snel en knopen ze hem lekker op.

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:58

Idd, verschrikkelijk dat zoiets kan gebeuren. Als ik ooit kinderen zou hebben lijkt me dat het ergste wat je kan overkomen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:14

Ik had al iets op het journaal gehoord. Verschrikkelijk gewoon, het verdriet van die ouders is niet voor te stellen. Vreselijk voor die mensen. Degene die dat op zijn geweten heeft... Ik hoop dat hij zijn straf krijgt.

* To Belg, or not to Belg *

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:48

echt verschrikkelijk!! maar als het meisje nog niet is geidentificeerd, hoe erg zal het lichaampje er dan uit hebben gezien als ze niet meteen is herkend!!

hier in t dorp is een vrouw ontvoerd door iemand van haar eigen personeel(taxibedrijf) die man heeft toen nog een week gewoon gewerkt, tot ze er via zn km-stand achterkwamen dat ie had omgereden eerder die week.
had ie haar lijk in zn kofferbak gestopt(had klein jongetje gezien die opweg naar school was maar werd niet 100% geloofd) en ja hoor, zij werd ook gewurgd teruggevonden, begraven ergens in een bosje hier ver vandaan!

die mensen snap ik echt niet! voor deze mensen zou de doodstraf er eigenlijk nog moeten zijn!!

wat moet die erg zijn voor die ouders zeg!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 22:02

Damn wat erg zeg Lips are sealed Echt erg ook voor de ouders.. brr!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 23:24

Hier zijn gewoon geen woorden voor Verdrietig !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 08:02

Hé bah

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 08:13

HIer ben ik zooo ontzettend bang voor dat ik Sanne het liefst nooit meer buiten laat spelen.... Dat kan je tegenover een kind natuurlij niet maken maar ik ben zo voorzichtig en als ik dan weer zo iets lees dan ................

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 12:13

Gatver! Als ik dit hoor krijg ik kippevel en wordt ik echt misselijk.... tis toch niet normaal, die kinderen gaan gewoon nietsvermoedend buiten spelen... bah! stelletje gekken lopen er ook rond zeg.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 12:31

ER zijn geen woorden voor. 1 kind afmaken binnen een gezin is al voldoende om de ouders kapot te maken maar nu moesten het er ook nog 2 zijn. Ik ben echt voorstander van de doodstraf als ze die dader te pakken krijgen.

De hond is de betere mens

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 12:40

Blijft een enge gedachte, dat er zulke gestoorde mensen op de wereld rondlopen.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:23

Gatver, dat wens je echt niemand toe! Verschrikkelijk!!
Volgens mij is dat de grootste angst van elke ouder, dat er iets vreselijks met je kind gebeurd........die mensen zijn gewoon allebeide kinderen kwijt! Daar kom je nooit meer over heen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, aniek_joefy, Boheme, Britta31, chanelle14, CRos95, DenieesB, doekenbas, Esplendido, fro, Glenda, hagelslag, Isab123, Kaatastrof, Kayleigh__, MarJon, miesie22, nonosb, pjer, tanec_meisje, TessaxQuincy, Unit en 84 bezoekers