Mobick en Joep gemeet...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Mobick en Joep gemeet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 07:50

Wie is Joep vragen jullie je waarschijnlijk af.....

Joep is haar prachtige zoon van nu 7 weken oud. Monique heeft een zware bevalling achter de rug maar het resultaat mag er wezen wat een knap ventje Lovers
Ik mocht hem zelfs even vasthouden, hele kleine handjes en voetjes maar zijn grote ogen keken me aan en er kon zelfs een lachje vanaf Tong uitsteken

Daarna ging Joep naar boven bij papa liggen en wij gingen daar Rio (allias "de lange"). Hij staat in een open stal en ziet er goed gezond uit.
Na alle verhalen verwachtte ik een draak van een paard maar ij stond er rustig bij...tot op een gegeven moment hij besloot de benen te strekken en dwars door me heen wilde lopen...ik kon nog net op tijd weg springen Haha! Oke oke hij heeft Karakter Tong uitsteken

Na het uitmesten ging ik weer naar huis en we hebben afgesproken dat ik met Mabel een keer kom rijden met haar en rio op laage vuursche. Ik kijk er al naar uit.

Heel veel geluk met de kleine en tot gauw

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 09:33

wat leuk
ooh Joep lijkt me echt schattig

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 09:42

Zo lief is ie en hij kijkt al paardensport op tv Lachen

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 12:08

Joep heeft een heerlijke knuffel van Diana gehad en ik ben lekker verwend met een heerlijke badschuim. Het was echt heel gezellig, ja alleen die lange moet ik toch eens even opvoeden voor wat betreft 'goed volk'.
Diana ik hoop dat we snel lekker door de vuursche kunnen gaan rijden en ik vond het echt ontzettend leuk dat je langs bent geweest!

groetjes van ons!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 15:52

Hee hallo Monique, kan je toch op bokt?

Geef die scheet maar een dikke kus!

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Desi_2409, JudithO, Juut, M_arjolein, Mark0919, Martje80, Mieke, Nouki_poek, SusanH en 44 bezoekers