liefde kan zo mooi zijn, maar ook zo hard.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

liefde kan zo mooi zijn, maar ook zo hard.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 11:20

Tja wat gister een leuke dag had moeten worden is uitgelopen in een rot dag Boos!
We zouden samen wat leuks gaan doen, lekker wandelen zwemmen etc.
gewandeld hebben we, maar ondertussen vertelde franklin mij wel dat hij t allemaal niet meer ziet zitten, hij kon het niet meer opbrengen om tijd voor mij te maken en vond dat niet eerlijk tegenover mij, hij vind dat ik beter verdien.

Ik dacht echt dat de grond onder mijn voeten weg viel, hij is gewoon mijn alles. Ik kan helemaal mijzelf zijn, we kunnen samen zo goed praten. Hij is mijn beste maatje mijn knuffeldier.
We hebben heel lang gepraat, en uiteindelijk gaan we het toch nog proberen, maar ik kan dit niet.
Ik kan niet met die onzekerheid leven maar ik wil hem ook niet kwijt. Voor geen goud,
We houden allebei heel veel van elkaar en willen elkaar niet kwijt, maar hij wil niet vast zitten aan iets. Wil zijn eigentijd kunnen indelen zonder daarbij rekening te moeten houden met andere, wat moet ik hier nu mee?
Ik wordt zeker ongelukkig als ik hm maar 1 dag in de week zie, maar zonder hem ben ik nog ongelukkiger…
Nou ja sorry dat ik jullie hier mee lastig val, maar ik moet het even kwijt…
Wat is het leven soms moeilijk..


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:33

Oei meissie toch.... wat poedersuiker voor je! Veel sterkte, en onthoudt: achter de wolken schijnt de zon!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:33

Oei, ik herken me helemaal in jouw verhaal. Je weet best dat je hem alsnog kwijt gaat raken. Ik ben bang dat dat ook zal gebeuren. het is knap beroerd als je het overkomt, want er valt inderdaad wat voor je weg, die toekomst samen met hem, en het geen wat je nu met hem hebt.
maar......... je komt er toch ooit overheen hoor. Dat is zeker.

De hond is de betere mens

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 11:34

ik hoop het maar, maar op dit moment staat het huilen mij nader dan het lachen,
ik weet ook wel dat ik hem kwijt raak, maar tja ik rek het maar en hoop dat t beter wordt, ik geef hem de ruimte die hij nodig heeft en hoop dat het daardoor goed komt.
Laatst bijgewerkt door favorietje op 07-04-03 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:35

Dat is inderdaad moeilijk...

Misschien heeft hij een beetje last van bindingsangst...
Probeer hem een beetje los te laten, geef hem tijd om erover na te denken en laat hem zijn eigen tijd indelen zoals hij dat wil.... en wacht even af wat er dan gebeurd...
Natuurlijk is dit allemaal erg moeilijk als je harstikke gek op hem bent, maar je kan het altijd proberen en ga in die tussentijd ook allemaal leuke dingen doen met je vrienden..

Misschien voelt die zich een beetje benauwd in jullie relatie, een kleine pauze zou dan juist alleen maar voordelen bieden op de lange termijn.

Maar jijzelf moet er ook goed over nadenken, wil jij met deze jongen verder op deze manier?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:37

favorietje schreef:
ik hoop het maar, maar op dit moment staat het huilen mij nader dan het lachen

Zo'n verdriet is groot hoor. Onderschat het niet en denk ook niet dat jij de enige bent die het moeilijk heeft in zo'n situatie. Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen er gemiddeld 9 maanden over doen om zo'n verdriet te verwerken. DAt is dus niet niks. En in het begin ben je nu eenmaal flink depressief. Hoewel je met andere mensen meepraat en lacht (want je MOET verder met je leven) blijf je je nog een tijd eenzaam voelen van binnen en ik had zelf gedachtes als "als me nu een ongeluk overkwam en ik zou doodgaan, kon het me niets schelen". Maar toch kom je er overheen. Echt waar.

De hond is de betere mens

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 11:38

tja das dus zo moeilijk manda, ik wil wel verder maar ik wil wel duidelijkheid, ik wil zeker niet altijd in de onzekerheid leven wanneer hij een keer tijd heeft om wat met mij te gaan doen.
Een maandje of 2 kn ik dat wel aan maar langer???

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 11:40

desiree, het is nog niet uit.... we proberen het weer. Maar wat je zegt is zeker wel waar en ik weet ook dat hij het heel moeilijk heeft...
Op dit moment was ik idd liever dood dan levend, dan hoef ik al die pijn niet te voelen.
bedankt voor al jullie lieve reacties

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:44

favorietje schreef:
tja das dus zo moeilijk manda, ik wil wel verder maar ik wil wel duidelijkheid, ik wil zeker niet altijd in de onzekerheid leven wanneer hij een keer tijd heeft om wat met mij te gaan doen.
Een maandje of 2 kn ik dat wel aan maar langer???


Geef hem toch maar even de tijd... Hij moet er waarschijnlijk voor zichzelf ook uitkomen.
Maar na een maand (of twee) moet hij je wel duidelijkheid kunnen geven. Zo niet, dan zou je de realiteit helaas onder ogen moeten zien en is het misschien beter als jullie uit elkaar gaan...
Probeer vooral eerlijk te blijven tegen elkaar, het heeft geen zin als hij je aan het lijntje blijft houden omdat hij het "zo zielig" voor jouw vind. Daar zou jij je toch ook niet lekker bij voelen?

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 11:47

nee das wel het laatste wat ik wil... ik probeer hem echt de tijd te geven maar vind dat ook zo moeilijk want wil zo graag elke dag bij hem zijN.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:50

Hou je taai meis en ja achter de wolken schijnt de zon.. maar het zal wel even duren voor je dat beseft. Ik ben ook bang dat je hem langzaam aan kwijt zal raken.. dit is inderdaad een makkelijke manier om het uit te maken.. ik denk dat hij de moed niet heeft en je geen pijn wil doen. Zachte heelmeester maken stinkende wonden. Probeer wat tijd voor jezelf te nemen en goed na te denken over wat jij nu wilt. Ik hoop natuurlijk dat het weer goed komt tussen jullie maar heb er een hard hoofd in.

Hou je taai en pas goed op jezelf.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:50

je wilt met iemand verder of niet. En als je echt van iemand houdt, wil je die persoon niet opgeven, want dat doet te veel pijn. Natuurlijk moet je hem tot bepaalde hoogte loslaten, dat moet mijn vriend ook bij mij. Ik heb ook tijd voor mezelf nodig, met mijn paarden bijvoorbeeld. Maar dat is heel iets anders dan de relatie beeindigen.

De hond is de betere mens

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 12:18

mmm dat begrijp ik, ik laat hem ook zoveel mogelijk los, maar ik wil niet dat het zo is dat ik eregens op de1oe plats kom te staan.
Dat als er echt niets meer te doen is, ik een keer langs kan komen.
Ook ik heb ruimte nodig om mijn eigen dingen te doen, maar daarin probeer ik wel altijd een balans te vinden, ik probeer ook tijd te maken voor franklin. En dat wil/kan hij niet meer opbrengen maar bovenal staat vast dat hij zo onzeker is. Hij denkt dat ik veel meer verdien dan hij mij kan geven( onzin)

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 18:44

Sterkte meisje,

probeer goed met elkaar te praten naar elkaar te luitsteren wat er nu precies verkeerd is (gegaan)...

Liefde kan idd zo mooi en zo verschrikkelijk zijn. Ik weet hoe het is. Soms kan je maar beter niet verliefd worden.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 18:59

Jeetje ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen. Het is iig wel een hele goede knul, want als hij zegt dat jij beter verdient dan heb je tenminste lef en laat hij ook degelijk zien dat hij van je houdt! Het is voor hem ook niet makkelijk, anders had hij er denk ik niet zo over gedacht, maargoed we gaan gewoon hopen dat jullie er samen uit kunnen komen. Sterkte meis!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 22:38

ik hoop het met heel mijn hart!!!
Ik weet dat hij heel veel van mij houd, daarom is het ook allemaal zo moeilijk!!!
maar ja ik houd jullie op de hoogte!! bedankt voor alle lieve reacties

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 15:42

he meissie sterkte! Ach gut Ik hoop dat jullie bij elkaar blijven!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 19:48

Ik weet het ik ken je gevoel. Zo dacht mijn vriend er over. Toen ben ik hard geweest en heb gezegd dat ik het niet kon die onzekerheid, en zijn we dus uit elkaar gegaan. Ik ging echt dood van verdriet, maar niets is erger dan die voortdurende onzekerheid.
Maar nu na 2 maanden zijn we toch weer bij elkaar, omdat jij mij verschrikkelijk miste en dus verkeerd zat met zijn gevoelens, maar dat het een poosje uit is geweest is volgens ons niks dan goed geweest.

Dus het kan wel goed komen. Maar als ik jou was, had ik nu gezegd van dat het dan toch afgelopen is. Als hij zegt dat hij geen tijd meer voor je vrij kan maken zou ik al gek worden. Met andere woorden zegt hij gewoon dat hij geen rekening meer met je wil houden. Dat is toch erg. Ga nog een keer goed praten en vraag wat hij voelt.

Want echt hier ga jij denk ik echt aan kapot en in sommige gevallen moet je even egoistisch zijn en echt alleen maar aan jezelf denken en niet aan jullie samen.

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 23:06

ik weet het, maar het gaat nu weer beter, hij stuut welleens een smsje enzo, maakt wel tijd vrij en belt weer vaker!
t komt wel goed hoor zegt ie zelf ook maar voel me welpoedersuiker soms.
En dan praat ik daar wel over met hem, tis allemaal een beetje moeilijk voor beide.....

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 12:07

Oh als het al wel weer beter gaat denk ik, dat het ook wel goed komt. Hij heeft denk ik ook gewoon even een dipje in jullie relatie. Em als er dan een keer over gepraat wordt gaat het som s direct mis, om dat het dan heel erg hard aankomt en over komt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bolletje29, Facebook, lastig, Manieki, marit34, Petra_O, SemrushBot, Suliko, Varekaj en 152 bezoekers