Wat doet Sadam als hij geen kant meer op kan??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Wat doet Sadam als hij geen kant meer op kan??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 08:13

Dat baart mij zorgen. De man is voor zichzelf een soort God.

Die gaat toch niet gewoon zitten wachten tot ze hem gevangen komen nemen of dood schieten. Ik zie hem hier nog niet zitten schaken met Milo.

Tot op heden roept iedereen dat hij gifbommen heeft, maar het ligt toch voor de hand dat hij die gebruikt als hij toch niets meer te verliezen heeft.

Of hij heeft ze niet en is deze hele oorlog illegaal

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 09:19

wat hij zal doen? zowiezo een hoop iraki soldaten nodeloos de oorlog in sturen zodat die zullen sterven.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 09:23

Wel eens een kat in het nauw gezien??? Die maken rare sprongen.......zo ook Saddam!

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 09:30

ik hoop Harakiri...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 09:38

Het is de vraag of hij nog leeft natuurlijk....Hij is nog steeds niet live op TV verschenen. Zijn oproepen tot heilige oorlog laat hij door zijn informatie-minister voorlezen. Dat lijkt me niet echt bevorderlijk voor het realiseren van veel mensen die voor het regieme wel zelfmoord willen plegen (gelukkig maar).

Kortom...volgens mij zijn er drie opties: hij is dood, hij is zwaar gewond, of hij is gevlucht.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 09:42

Nee hoor of hij wil niet dat ze hem via technische apparatuur kunnen localiseren. Maar die andere dingen wensen we allemaal.

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 09:46

Pipo schreef:
Wel eens een kat in het nauw gezien??? Die maken rare sprongen.......zo ook Saddam!


Dit dacht ik ook.
Ik ben heel benieuwd wat hij dan gaat doen...

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 10:33

Dat vroeg ik me dus ook af Sarabande, ik ben benieuwd Scheve mond

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:14

Harakiri? Is dat zo'n 'eervolle zelfmoord'?

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:24

Harakiri, dat is dat ze een mes inslikken en zo vrijwillig sterven. Manier van zelfmoord, idd uit trots, ik meende dat het een gebruik was uit zeer oud China...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:41

Deed ie dat maar en al die personen er omheen ook. Hebben een herseninhoud van een waku waku vogeltje!
En hij zal vast niet dood zijn (net als die Bin Laden)...de slechten blijven leven, toch?

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 14:04

Hoe willen ze hem kunnen traceren als er een videoopname wordt gemaakt met een krant van de dag ervoor of een opmerking van de man over een recente gebeurtenis? Hij kan overal zijn, als het geen live-uitzending is, valt hij niet te traceren.

En gifgas: dat heeft hij zeker. Anders is het wel erg vreemd dat er veiligheidspakken en injecties gevonden worden na het bestormen van een Irakeze commandopost....

Ik denk dat Saddam op tijd speelt. Verstoppen en een jaartje uitzingen. Laat de Amerikanen de machte overnemen, een andere regering op de rail zetten, en als ze weg zijn komt Saddam ook weer terug. Met de nodige middelen om weer alles naar zijn hand te zetten.

Ik heb ook geruchten gehoord dat hij kanker zou hebben...kans is groot dat hij niet meer leeft....

Je suis Charlie.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 13:26

Totaal geen idee wat Saddam dan doet. Het hangt ervan af wat hem nu eigenlijk drijft tot al zijn wandaden. Ik neem aan dat hij denkt dat hij het beste voor heeft met (een deel van) zijn bevolking.

Als hij merkt dat hij gefaald heeft, zijn er dus een aantal keuzes:

1) Hij doet hetzelfde als Adolf Hitler (zelfmoord dus)

2) Hij doet hetzelfde als David Koresh (collectieve zelfmoord, wat ook chemische inzet zou kunnen betekenen)

3) Hij doet hetzelfde als Ayatollah Khomeini en anderen voor hem (gaat in ballingschap en hoopt terug te komen als hem dat goed uitkomt.)

4) Hij vecht tot de dood er op volgt.

De Milosevic optie is er niet direkt, hij zou hooguit zichzelf aan kunnen geven, maar wie gelooft dat nou? Ik heb er persoonlijk geen idee van, maar ik weet zeker dat mijn zoontje het later met zijn geschiedenisles wel zal leren.

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:50

Ik wil niet eens weten wat die vetn doet als hij in het nauw zit.
IK denk eerlijk gezegt dat hij als hij geen kant meer op kan gaan dat hij dan optie 2 neemt (hierboven)
Want hij wil de vijand kosten wat het kost wat aan doen .

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 08:52

Ik denk persoonlijk niet dat hij een kans heeft tot overgeven... Amerika en andere landen willen voorgoed van hem af en ik denk dat (ook al gaat het tegen de regels en wetten in) Saddam meteen neergehaald wordt..


Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 09:35

Ali Chemicalie is al dood gevonden. Ook bbcnews staat dat hij en de jongste zoon van Saddam de enige zijn die de verblijfsplaats van Saddam weten....

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:19

Ali zelf is toch niet doodgevonden? Dat was zijn hoogste veiligheidsman toch?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:32

Jawel, Ali is dood. Kijk maar op www.cnn.com...

Dusse: wat wil dat zeggen?

Ik vermoed dat Saddam al lang het land uit is....

Je suis Charlie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:39

Een arts die daar gezeten heeft, vertelde dat hij weet dat 3 jaar geleden Sadam ziek was (geloof dat het kanker was) en dat het onwaarschijnlijk is dat hij nog leeft omdat hij toen al opgegeven was. Dit schijnt op een televisieprogramma te zijn geweest. Heb het niet zelf gezien, maar mijn moeder vertelde dit.

Wie weet is het waar en speelt een handje vol volgeningen het spel van Sadam voort. Zoiets kan eindeloos door gaan.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:48

Wie belazeren ze dan? Zichzelf toch alleen maar? Als op een gegeven moment de videobeelden op zijn, dan blijft er toch niets anders over dan toegeven?

Hoewel...wie eenmaal macht heeft geproefd, geeft die zo snel niet meer uit handen....

Je suis Charlie.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 23:17

Ik denk dat hij dan de boel opblaasd ofzo.

Btw: ik vind ali chemicalie wel grappig bedankt, gelukkig is hij dood!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Ann, BingBot, Bullebeest, Corelli, ElineGC, Felixity, karlli, linoleum, Maanon_, Majestic-12, MoniqueT, nafkedemi, R0SE, Saskiaa_, Schuur_, YandexBot en 72 bezoekers