bm stables

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Werner
Berichten: 28
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: kelpen

bm stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-03 20:24

Kan iemand mij iets vertellen over de BM stables? Ik ben er wel een keer geweest, maar persoonlijk kon ik er niet echt hoogte van krijgen. Ze hebben best leuke paarden staan hoor, daar gaat het niet om, maar ik vond persoonlijk de meeste vraagprijzen aan de hoge kant.
Wie heeft ervaring met deze stal?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:25

Moet je anders even de zoekfunctie gebruiken, er zijn al verschillende topics geweest over BM stables

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:31

ik heb geen idee wat ze vragen
op de site staan regelmatig leuke paardjes
laat je wel voordat je waar dan ook een paard koopt het beestje keuren voordat je het koopt keuren

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:35

Ik ken wel mensen die er paarden gekocht en verkocht hebben en ik vind ze inderdaad ook wat duur...Maar het zijn over het algemeen wel goede paarden en zolang ze de prijzen kunnen vangen waarom niet Verward Dan is er voor hen geen reden om te zakken Lachen

Charaz

Berichten: 24292
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:58

BM stables duur???????????? die paarden zitten allemaal in de lagere prijsklasse.
Ik zou er alleen een paard kopen als je die laat keuren door je EIGEN dierenarts en er zeker van bent dat je hem leuk vind.
2 vriendinnen hebben daar ook hun pony vandaan en daar is niks mis mee, een Tinker en een kruising Haflinger.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:16

Is dat BMstables in Breda??? Want daar heb ik dus juist slechte verhalen over gehoord. Ze verkopen aardig wat ex-dravertjes die dus allemaal wel iets mankeren. Goed laten keuren dus!!!!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48396
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:34

wat ik wel betrouwbaar aan BM Stables vind is dat ze een half jaar inruilgarantie geven... Lachen

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23435
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:36

inderdaad inruilgarantie, en wat nou als er geen ander leuk paard staat als je het niet kan vinden met je huidige paardje wat je daar hebt gekocht, wat ik er van begreep krijg je geen geld terug

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:47

er zijn idd veel negatieve verhalen over hun, gebruik de zoekfuntie en je vind veel gesloten topics...

Ik weet het niet, heb er zelf geen ervaring mee. Wel een keer met Melanie gebelt, maar uiteindelijk niet wezen kijken.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 23:04

Polly schreef:
inderdaad inruilgarantie, en wat nou als er geen ander leuk paard staat als je het niet kan vinden met je huidige paardje wat je daar hebt gekocht, wat ik er van begreep krijg je geen geld terug


Je krijgt idd dan geen geld terug. Ook een 'raincheck' doen ze niet aan. Zo heb ik een paard gekocht wat een wever bleek te zijn, paard terug. Ik kon ruilen, alleen stond er op dat moment niks wat ik leuk vond. Het was NIET mogelijk om het geld bij hun in depot te laten en een week of 2 later weer te komen kijken. Ik moest er DIRECT 1 uitzoeken. Ik hoop dat ze die regel inmiddels veranderd hebben...........

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 09:21

Bah!
Ik vind het een vreselijke stal.
Ze verkopen idd veel ex-dravers.
En ik heb tot nu toe alleen negatief over hun gehoord.
En ook ken ik veel paarden die er van dan komen,bijna allemaal oliebol-zooi!
Heb er ook enkele paarden gezien die ze van de slacht weggekocht hebben.

Ik zou er nooit!!!! een paard kopen of iemand aanraden er te gaan kijken.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 09:46

ze hebben niet voor niets hun gastenboek van de site gehaald!!!

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 10:15

idd

Werner
Berichten: 28
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: kelpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 10:24

Ja, hoor idd veel vreemde dingen van hun. Mijn vraag was er eigenlijk op gebasseerd dat ik daar mijn haffie kon inruilen. Hij heeft met mijn zwangerschap een tijdje te koop gestaan. (dacht dat ik er geen tijd meer voor had) en hun hebben me vaak gebeld. Ook toen hij al uit de verkoop was gehaald. Ben wezen kijken, en er stond een leuke tinker (stefano) echt leuk beestje, maar knetter met longeren. Ik snapte nou wel waarom ze wernie wilde hebben. Hij is mooi, braaf en als 3 jarige al een leuk rijpaardje en dus goed te verkopen.
gelukkig heb ik het dus niet gedaan. (was eigenlijk ook meer uit nieuwsgierigheid)

M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 13:55

ik zou daar niet kopen heb er veel slechte verhalen over gehoord
en je krijgt je geld daar ook niet terug en veel paarden mankeren daar wat

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 13:57

Ik ben een tijdje geleden eens bij BM stables geweest. Op zich vond ik dat de paarden er netjes bij stonden en ik werd ook vriendelijk te woord gestaan. Wat dat betreft niks negatiefs van mijn kant.
Ik was gaan kijken onder andere nav alle topics hier op bokt, uit nieuwsgierigheid.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 14:03

ik had toen serieus intresse voor e3en paardje, maar ze wilde er via mail niets over zeggen, en over de telefoon ook heel moeilijk. Ik moest mar langskomen. Ja, sla ik niet weet of het is watr ik zoek, dan ga ik ook niet langs.

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 14:03

Buitenzorg"]
[quote="Polly schreef:
inderdaad inruilgarantie, en wat nou als er geen ander leuk paard staat als je het niet kan vinden met je huidige paardje wat je daar hebt gekocht, wat ik er van begreep krijg je geen geld terug


Je krijgt idd dan geen geld terug. Ook een 'raincheck' doen ze niet aan. Zo heb ik een paard gekocht wat een wever bleek te zijn, paard terug. Ik kon ruilen, alleen stond er op dat moment niks wat ik leuk vond. Het was NIET mogelijk om het geld bij hun in depot te laten en een week of 2 later weer te komen kijken. Ik moest er DIRECT 1 uitzoeken. Ik hoop dat ze die regel inmiddels veranderd hebben...........
[/quote]

Kon je er niet 1 uitzoeken en die 3 weken later weer inruilen Schijnheilig

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 22:11

Ik ben in de war met een ander BMstables merk ik Bloos Er is hier in de buurt nog een kleine stal met dezelfde initialen van de eigenaar...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 00:04

IMO geeft dit topic een nogal eenzijdig beeld van de situatie, vooral een hoop 'meeloop' reacties IMO Scheve mond Jammer.

Anyway, deze eenzijdige belichting lijkt me niet echt vriendelijk tov BM Stables.