1e met dressuur en 6e met springen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

1e met dressuur en 6e met springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 18:52

Nou vandaag was het zover ik zou onderling starten met Ilet bij de ponyclub in Winkel. Toen ik daar aan kwam was spokey er al en die
had de boel al een beetje verkend Haha!
Nadat we betaald hadden gingen we meneertje uit de trailer halen(daarna deden we even ongewild een rondje parkeerplaats ) en opzadelen.
Hij was erg braaf en hij vond het leuk om al die andere ponietjes te zien Haha!

Al snel mocht ik mijn B-proefje starten, ik had 3 andere tegenstanders.
Proefje ging niet helemaal naar mijn zin en 1x sprong hij in de verkeerde galop aan zonder dat ik het door had daar kreeg ik dus een dikke 4
voor Scheve mond
De zenuwen waren nog niet over want toen moest ik nog springen. Ik heb
nog maar een paar keer op Ilet gereden en ik heb 1x geoefend met springen. Ik heb thuis van die hele kleine hindernissen dus ik kan geen parcours bouwen. Thuis springt hij er op zijn gemakje over heen, hij springt erg hoog en dat zit moeilijk op een dressuurzadel
Bij inspringen vloog ik er al bijna af omdat hij huizenhoog sprong volgens mij leverde het wel wat sensatie op aan de kant Haha! ze dachten dat ik eraf zou vliegen (dacht ik namelijk zelf ook )
Toen moest ik starten, ik moest hem erg inhouden bij iedere sprong want hij vloog er over heen, zodra hij de hindernis zag gingen zijn oren naar voren en maakte hij zich sterk het liefst wilde hij er op af spurten }>
1x verloor ik mijn beugel en hing ik al weer half op hem, bedacht me ondertussen dat ik beter af kon groeten maar..........................ik verzamelde mijn moed en sprong de andere 4 hindernissen toch maar even. Bij de laatste raakte hij een balk, ik gilde keihard: ligt hij eraf?? (ik hoopte dat maar zodat ik geen barrage hoefte te rijden Bloos ) dus er werd nee gezegd en ik zei keihard: SJIT!!! Bloos Bloos Bloos

De hartkloppingen zaten in mijn keel en ik durfte dus niet meer, ik heb de barrage afgezegd want ik wilde mijn leven wel zeker zijn
Na het springen was de parade en de prijsuitreiking, met dressuur waren we 1e geworden heb ik een heel leuk bekertje gehad met een oranje rozet en met springen waren we 6e van de 8 en kregen we een mooie roze rozet.

Ik ben heel tevreden over vandaag, ik wil spokey even bedankt voor het groomen!! Son je bent een topper, Pippy bedankt dat je ook nog foto's hebt gemaakt, ik heb er ook nog 3 van Marjolein maar die zie je wel!!
Laatst bijgewerkt door Barb op 06-04-03 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:00

Het ging hartstikke goed en ik vond het leuk om je te helpen.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:05

he leuk barb!gefeliciteerd hoor! hoeveel punten had je met dressuur?

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:06

wat goed!!
1e met dresuur gefeliciteerd, hoe voelt dat nou je traditionele 2e plek verlaten Tong uitsteken
jammer van het springen, maar met meer oefenen, (en misschien zonder een dresuurzadel Haha! ) gaat het vast nog wel komen Lachen

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:21

Gefeliciteerd!!
En ik vind het heel knap dat je met het springen doorgegaan bent! Ik doe het je niet na, absoluut niet!
Dus ik vind het dubbelknap *LOL*

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:00

Nou ik vond het ook heel goed hoor Knipoog Schijnheilig
en straks komen de foto's

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:31

Ik verwachtte na je pb-tje minstens een klein drama, maar het valt hartstikke mee! *LOL* Party!! (ik kwam in de tijd dat ik nog vreselijke springangst had echt niet verder dan hindernis 4 hoor Dus dat gaat helemaal goed komen )

En de dressuur is helemaal toppie! *LOL* Hoeveel punten had je Verward

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 21:37


MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 22:06

He toppie .. Gefeliciteerd..
Jij durft, om al zo snel met je nieuwe aanwinst op pad te gaan.
Super hoor..

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 08:19

Toppie, op naar de landelijke wedstrijden!! Lachen

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 09:22

Jeuh Barb! gaaf dat het dressuren zo goed ging, en dan hou je dat springen toch gewoon voor de lol!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-03 15:33

ja ik ga met toch richten op de dressuur en het springen is gewoon
voor de lol zo lang het gewoon onderling is Haha!