wat vragen voor mijn verjaardag?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

wat vragen voor mijn verjaardag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 11:25

Tsja, over 1.5 week ben ik jarig en nu komen er allemaal mensen naar me toe zo van "wat wil je hebben"? uuuuh Verward ik heb echt geeeeen idee..

Jahaaa ik weet wel wat, ze hebben hele mooie vliegendekens hangen in de maat van mijn ukkies, maar om nou weer alleen maar paardentroep te vragen (tis wel verleidelijk) ik heb al een digi staan op mijn lijstje, maar verder???
Denk dat ik die vliegendeken maar aan mijn ouders vraag maar verder weet ik het gewoon niet....
Iemand nog tips???

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 12:26

Hey Renee, iets voor je uitzet misschien Haha! Haha! nee ik zou het ook niet zo gauw weten.
Ik was gisteren jarig maar ik wist ook helemaal niks te vragen dus dan krijg je van die leuke hebbedingetjes en geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 12:38

Lekker luchtje? Boek? Kledingbon van je favoriete winkeltje? Bioscoopbon voor een avondje met iemand die je graag mag? Van je vrienden geen cadeautje maar een etentje?

Charaz

Berichten: 24287
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 15:28

- parfum van Diesel
- parfum van Toujour
- parfum van Puma (women)
- parfum van Calvin Klein (One)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 18:14

Mijn verlanglijst: - Halster voor Amanda, - grotere rugzak voor school, -fototoestel. En verder heb ik echt geen idee, ik ben blijkbaar wel gelukkig, geld of boeken of cd's kan je ook nog vragen ofzo.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:13

Hmm...
Een goed boek (of boekenbon)
Leuke prullen voor op je kamer?
Een enorm kussen voor op je bed
Lachen

Charaz

Berichten: 24287
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:16

- sieraden
- paardenzooi (staat altijd standaard op mijn verlanglijstje)
- make-up

nou ja mensen kom maar op met de tips, want ik ben 19 april jarig en ik weet ook nog weinig

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:18

- Siraden
- Kortingsbon
- Toch paardenspulletjes Knipoog
- Posters
- Kleding
- Geld
- Geurtjes
- Andere kleine hebbe dingetjes
- Foto lijstjes

En verder weet ik eigelijk ook niks
Ik vraag eigelijk altijd geld, is het makkelijkste en je kunt zelf wat kopen als je iets leuks ziet.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:38

Ik heb hetzelfde probleem, ben over 3 nachtjes slapen jarig (de 10e dus) en ik heb echt géén idee wat ik vragen moet.
Ik heb gewoon alles al wat ik hebben wil (behalve al die dure dingen, als een tv, goedwerkende radio, pony, paard, hond, enz, maar da tkun je zo moeilijk vragen aan vrienden die op je feestje komen en oja, ook nog geen vriend, maar dat is helaas ook niet te koop he Knipoog )

Eeh, ideeën voor cadeautjes: je hebt toch nog meer dieren dan alleen Polly en Sharif, vraag je voor de verandering eens dingen voor hen Knipoog Offe, nieuwe make-up (als je dat gebruikt). Ik weet niet of je van tutten houdt, maar anders een bon voor een bezoekje aan de kapper, voor een totaal nieuw kapsel.
Of idd een bioscoopbon, een leuk boek, zo'n Lucky-reclame-paardje Knipoog Benodigdheden voor de een of andere nieuwe freubel-hobby, origami bijv ?
En je kunt natuurlijk heel saai: geld vragen.
Of zeggen dat je je graag laat verrassen. Ik heb al dingen opgevangen van vrienden van me die op m'n feestje komen, dat ze een hele leuke verrassing aan het maken zijn, iets met een kartonnen taart en een jongen die ik leuk vind... Scheve mond Ze zouden toch niet die jongen ín de taart gaan verstoppen he... Verward Ik hoop maar dat ze niet weten wie die jongen precies is Schijnheilig

Ik wens je iig veel sterkte toe met het verzinnen van dingen die je wilt hebben en die ook nog betaalbaar zijn Knipoog Ach gut .

Van mijn ouders krijg ik trouwens wel iets 'duurs' en ik heb er niet eens om gevraagd, ik vroeg om zo'n goedkope schok-bestendige cd-speler. Krijg ik een kwaaie blik van mijn vader: "Jaa, daaag, dat is toch veel te ouderwets! Daar kun je echt niet mee aankomen met zo'n CD-speler, nee, je moet een MP3 speler vragen."
"Ja, maar pap, dat is toch veel te duur, ik hoef echt niet zo'n superduur cadeau hoor"
"Jij krijgt een MP3-speler, of je wilt of niet"
Leuk, toch zo'n vader Haha!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:43

assie schreef:
Van mijn ouders krijg ik trouwens wel iets 'duurs' en ik heb er niet eens om gevraagd, ik vroeg om zo'n goedkope schok-bestendige cd-speler. Krijg ik een kwaaie blik van mijn vader: "Jaa, daaag, dat is toch veel te ouderwets! Daar kun je echt niet mee aankomen met zo'n CD-speler, nee, je moet een MP3 speler vragen."
"Ja, maar pap, dat is toch veel te duur, ik hoef echt niet zo'n superduur cadeau hoor"
"Jij krijgt een MP3-speler, of je wilt of niet"
Leuk, toch zo'n vader Haha!

misschien als je aan je ouders een goedkope 'slachtpony'vraagt dan te dan wel een toppaard krijgt Haha! , je kan het altijd proberen hè }>

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:37

Assieee, ik wil jouw ouders!! Haha!
Maar ik vraag meestal geld, lekker saai, en anders laat ik ze zelf maar uitkiezen Knipoog.

Ik daarstraks in de auto tegen mijn vriendin:
Welke kleur bandages en onderlegger zou ik nu vragen aan mijn ouders?
Mijn vriendin direct: Ik zou iets anders vragen, en ik: Maar nee, ik wil dat echt graag hoor, ik vind dat zo'n mooie onderleggers blabla.
En toen zei heeel 'doordringend' écht niet doen! Echt niet!
En dan zei ze het maar, samen met een vriendin gaat ze dat voor mijn verjaardag kopen!! Wat een engeltjes toch! Lovers

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 22:00

Op dit moment heb ik helaas geen andere huisdieren meer (op een zootje vissen na dan) dus helaas, al had ik liever gehad dat ze er nog wel waren geweest.

Ik heb aan mijn ouders de vliegendeken gevraagd (toch maar) en ik ga inderdaad wat lekkere luchtjes vragen. Van mijn vriend krijg ik (waarschijnlijk) zijn digitale camera (hij heeft "ineens" een nieuwe gekocht en zijn mond inmiddels een beetje voorbij gepraat).

Maaarrreehh meer tips zijn altijd welkom.
En het allergrootste kado verwacht ik in mei, een superlief veulentje...als ie maar gezond is....maar dat denk ik wel (hoop ik)

Lon
Berichten: 886
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 22:09

een stapel brandbare cd's?

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 22:34

Wat zijn er veel jarig zeg!
Zoals je in mijn onderschrift ziet ben ik nog 1 dagje erder jarig dan jij. Ik weet ook echt niets daarom zijn deze topics nu wel handig.

Van mijn ouders krijg ik skeelers en voor de rest hoef ik gewoon niets van iedereen, ik weet toch niets te verzinnen, en om nou iets te kopen omdat het moet.............................

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 20:43

heej renee,
ik zou het ook niet eten dus denk ff goed na
want ik ga natuurlijk wel ff wat voor jou kopen he`!!!!

~xXx~ lauraaaaaaaa

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 22:50

Een gsm-kaart. Normaal krijg ik geld, en dan krijg ik nu dus ook geld, maar hoef niet meer naar de winkel Haha!. Ideaal toch?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 22:54

Zoals er in mijn onderschrift staat ben ik 18 april jarig en ik krijg die vragen ook al *LOL* Ik heb ook geen idee wat ik moet vragen. Ik heb in principe alles al...ik kan natuurlijk altijd wel wat voor mijn paard vragen, maar het is wel MIJN verjaardag Knipoog Haha! Wat moet ik vragen!?