2nd Indian Spring Show 31 mei a.s. Lisse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

2nd Indian Spring Show 31 mei a.s. Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 20:21

Alvast ter informatie voor de geinteresseerde beginners, 31 mei a.s. (zaterdag) organiseren Western Wranglers & The Sunflower Appaloosa Ranch een beginners oefenwedstrijd, wran erkend, dus reserveer deze datum in je agenda!!!! Verdere informatie volgt zo snel mogelijk, groetjes, Jan & Brigitta. Haha!


Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 22:28

leuk.
stuur je wat naar ons toe. een uitnodiging ofzo met een inschrijfformulier. dan hang ik dat op bij mij.
groetjes Jos

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 08:37

Prima Jos, stuur je per post (zodra er meer bekend is) een aankondiging + inschrijfformulieren. Voor degene die ook een inschrijfformulier willen svp even adres of emailgegevens pb-en. Bedankt Jan & Brigitta. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 08:50

Super!!!!! Dat het maar net zo gezellig mag worden als de vorige keer!

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 09:17

Jaaaaahhh
Vorige keer was het echt super!

Even een klein beetje off topic:
Komen er in Lisse binnenkort misschien ook WRAN wedstrijden waar amateurs ook aan mogen meedoen???
Het is zo lekker dichtbij!!!

Banish-foto's van Gera in mijn profiel!!!

WWW.HUIZERD.NL/KONIJNEN

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 14:12

Het wordt een beetje moeilijk om daar amateur en open te laten starten, het is natuurlijk niet zo groot, je hebt wel een binnenbak maar die is niet zo groot en maar 1 buitenbak. Zeker voor de reining ruiters geen goede bodems. Maar wie weet in de toekomst.......
Jan & Brigitta.

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 16:05

Nou, ik houd me in ieder geval voor de toekomst aanbevolen voor een amateur trail klasse!!!!!
En misschien durft mijn verzorgstertje hem wel in de beginners te starten.

Banish-foto's van Gera in mijn profiel!!!

WWW.HUIZERD.NL/KONIJNEN

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 16:07

hey misschien wat om te gaan kijken Haha!

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 16:01

Ik heb mijn bijrijdstertje gevraagd of ze met banish een (haar 1ste!!!) wedstrijd wil meedoen! Ze ging meteen helemaal blij kijken, dus ik geloof dat ze dat wel wil.

Doet banish meteen weer extra ervaring op (en zij ook) en ik kan ook een keertje meemaken hoe het is om te groomen.
Zo wordt het tóch nog leuk!
hahaha

Banish-foto's van Gera in mijn profiel!!!

WWW.HUIZERD.NL/KONIJNEN

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:15

Is deze wedstrijd alleen bedoeld voor beginners of zijn er ook open klassen? Kun je wat vertellen over jullie accomodatie? Hoe is jullie bodem? Is deze goed voor de reining geschikt? Ik zou wel willen komen, want het is dan een keertje in de buurt. Maar ja, ik start geen beginners. Misschien is het wat voor mijn man, die heeft nog nooit gestart.
Hebben jullie ook een walk en jog klasse voor de kids? Ik hoor het wel. Als het te commercieel is wil je me dan een PB sturen? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:25

Chex, als het dezelfde opzet is als vorige keer, dan is het alleen voor beginners, en maken ze een onderscheid tussen "beginnende beginners" oftewel nog nooit gestart en/of heel weinig ervaring, en "gevorderde beginners" voor bv ruiters die al wel langer rijden maar nog niet zoveel westernervaring hebben, of die wel eens beginners gestart hebben.

Qua accomodatie is er een binnenbak (niet zo heel groot), een stukje losrijterrein op zand en een buitenbak waar de wedstrijd gehouden werd vorige keer. De bodem leek mij niet speciaal bedoeld of geschikt voor reining.
Of er vorige keer Walk en Jog was weet ik niet meer, ik kan het me niet herinneren dat ik het gezien heb.

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 07:46

Hoi Allemaal,

Nou na gisteren het een en ander doorgesproken hebben, zijn we er uit, het gaat door. Degene die me gepbt't hebben krijgen z.s.m. inschrijfformulieren. De klasses die gereden kunnen worden zijn, pleasure, trail, horsemanship en reining. Er zijn geen walk en jog onderdelen aangezien deze niet door de Wran worden uitgeschreven.
Inderdaad zoals Sonja al aangaf komt er een indeling van beginners (mensen zonder of bijna geen wedstrijdervaring) en een groep gevorderde beginners. Dus lekker meedoen en ervaring opdoen...

Voor verdere informatie kan er natuurlijk gepb't worden of even emailen.
groetjes, Jan & Brigitta.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:29

Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeee *LOL* Wordt gezellie!!!!!!!!!!!

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 13:31

Hoi Allemaal,

Even een reminder......
De eerste inschrijvingen Knipoog zijn binnen en het ziet er naar uit dat het een drukke dag gaat worden. Dus degene die nog willen inschrijven......, net als de vorige keer geldt VOL=VOL.

groetjes, Jan & Brigitta

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 13:57

Welke Bokkers doen er mee?
Ik kom met Milena, voor de Horsemanship en de Trail (dat stomme hek sla ik wel over Haha! )

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 14:33

Ik heb me ingeschreven voor horsemanship en reining als 'nog nooit eerder gestarte beginner'. Ik slaap nu al niet meer..... Ach gut vind het onwijs spannend, maar ja, je moet toch ooit 'n keer ergens beginnen nietwaar! Ik heb ook geen idee hoe mijn paard dit gaat 'ervaren' dus onder het motto 'wie niet waagt........' gaan we het maar proberen, op hoop van zegen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:06

He wat leuk, kunnen we Loky weer eens knuffelen! Ben benieuwd hoe hij het zal vinden!

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-03 15:42

Van jullie beide inschrijvingen ontvangen hoor! Knipoog Het wordt een harstikke gezellige dag, met veel uitleg over de betreffende onderdelen door de jury, dus zeer leerzaam voor iedereen............ daarom gewoon meedoen!!

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:49

Heb mij ingeschreven in de gevorderde beginners voor horsemanship, trail en reining.
Wel veel he, maar het is voor ons beide om te leren
En nu maar hopen dat mijn inschrijving ook ontvangen is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 16:31

Ohooooooh ik denk dat Watje ondertussen een heeeeeel grote hond is geworden die de postbode en z'n brieven rauw lust.... *LOL* *LOL* *LOL* Dus ehhhhh hihi
Zal wel meevallen toch? Leuk Sadie, ben benieuwd naar jullie! Gezellie, zo meet je nog eens iemand!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 17:10

Is er ook halter voor 2 jarige hengsten Haha! Verward

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 18:43

Sonja schreef:
Ohooooooh ik denk dat Watje ondertussen een heeeeeel grote hond is geworden die de postbode en z'n brieven rauw lust.... *LOL* *LOL* *LOL*


Gelukkig heb ik mijn inschrijving gemaild, pech voor Watje Tong uitsteken Knipoog

We hebben al eens stil gemeet hoor, op de Kalverhoek.
Misschien heb je het gezien hoe Aladin daar in de inrijbak een prachtige rodeo weggaf.
Helaas voor mij kon ik niet boven blijven
Maar hij is wel lief hoor Lovers

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-03 07:35

Ja Watje is inderdaad een grote hond geworden, maar nog steeds een Watje hoor (hih). Heb inderdaad je inschrijving ontvangen Ingeborg.
Nu maar hopen dat Aladin zich van zijn betere kant laat zien dan in de kalverhoek, maar dat zal vast wel, als hij zich net zo braaf gedraagd als op de clinic van Rieky... moet het vast wel lukken. Lachen

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:01

WWranglers schreef:
Nu maar hopen dat Aladin zich van zijn betere kant laat zien dan in de kalverhoek, maar dat zal vast wel, als hij zich net zo braaf gedraagd als op de clinic van Rieky... moet het vast wel lukken. Lachen


Schijnheilig Daar was ik voorbereid en kon hem al na 1 bokt stoppen en vertellen dan ik dat niet waardeer Maar voor de rest was hij idd hardstikke braaf Ach gut


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Toushie, xxPaige en 31 bezoekers