Onderhoud of reparatie trailer omg. Utrecht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Onderhoud of reparatie trailer omg. Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 18:25

Aangezien ik sinds een dagje eigenaresse ben van een trailer, wil ik eigenlijk wel eens weten van de Bokkers in omgeving Utrecht waar jullie je trailer in onderhoud hebben of laten repareren?

Kan je daar ook losse onderdelen bestellen en laten monteren als je nog iets extra's op je trailer wil?

Alvast bedankt!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...



rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 18:41

ik heb mijn vorige trailer gewoon laten nakijken bij de garage van mijn auto, de nieuwe trailer heb ik gekocht in Naarden (www.intertrailer.nl) daar kun je ook naar toe voor onderhoud en onderdelen, Jos Mulder in Bunnik is carosseriebouwer en heeft ook onderhoud van trailers! gewoon eens per jaar even alles laten nalopen heel veel plezier met jouw trailer!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 18:44

Thanx! Dan weet ik waar ik naar toe kan gaan als het nodig is. Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:23

als er wat aan de trailer is, gelukkig, afkloppen maar nooit, hij is dat ook nog vrij nieuw, gaan we altijd naar van der Horst in Montfoort, dat is vlak bij jou.
Kundige mensen, niet te duur. Haha!

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:31

geral schreef:
Kundige mensen, niet te duur. Haha!

Verward hmm...... Frusty

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Belker

Berichten: 15256
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:46

Of Ko van de Berg Utrecht OVervecht.
Van der Horst heb ik slechte ervaringen mee.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:29

rhijnauwen"]
[quote="geral schreef:
Kundige mensen, niet te duur. Haha!

Verward hmm...... Frusty
[/quote]

Precies zo denk ik er niet over! Ik heb toen ooit eens een anderhalf paards trailer daar gekocht. Een paar maanden later wilde ik hem inruilen voor een 2 paards. Tuurlijk neem je niet de eerste de beste dus wij zijn bij nog iemand gaan kijken in hardenwijk. En wat denk je, krijg ik in Harderwijk 2000 euro meer voor die trailer terug! Nee....ik mag dan blonT zijn maar ik heb zo mijn grenzen....

Je kan natuurlijk ook gewoon naar de Dealer van je trailer zelf gaan. Ik weet niet of dat een goede optie is. Maar ik doe dat namelijk wel.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 22:20

Thanx voor de tips! Knipoog

Maarre Tamaar, dan moet ik helemaal naar Wezep (voorbij Zwolle) als ik naar m'n dealer terug ga en dat is me toch net iets van de zotte Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 36 bezoekers