Wat voor een soort plastron hebben jullie, en hoe strikken jullie deze?
Want ik moet er namelijk nog eentje halen, en ik hoop op deze manier te weten te komen welke het makkelijkst is en zit!!!
Thanks alvast!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Haffiej_gurl schreef:Ik heb een soort "kant-en-klare-plastron", eentje die je dus niet hoeft te strikken, maar gewoon een speld er in doet, en achter met een klittenbandje vast
Die kun je gewoon zo kant en klaar bij de ruitershops kopen.., maar dan moet je er wel nog een speld bij kopen
De plastrons zijn niet zo super duur, maar de spelden zijn al prijzig voor zo'n klein ding

)
! 

Scum schreef:Jawel hoor; ik rij alleen maar dressuur
vonneke schreef:ik heb ook een zelfknoopding, maar ik stop ook na 1 slag.
Als ik Talented goed begrijp op dezelfde manier als hij doet.
talented schreef:Een kant en klaar plastron is wel beduidend minder chique dan een anky-plastron!
Gjilke schreef:talented schreef:Een kant en klaar plastron is wel beduidend minder chique dan een anky-plastron!
Ik heb ze allebei, een kant en klare een een zelfknoper.
De zelfknoper ligt ergens onder in de kast, en de kant en klare gebruik ik. Ik heb niet echt het idee dat het de jury ook maar iets uitmaakt wat voor plastron je om hebt...
GeJe schreef:Nilette (je kent 't merk wel van de dressuurblouses) heeft een nieuwe plastron ontwikkeld: met klittenband, maar de looks van een zelfknoper... best wel chique dus maar ook heel snel! Ik moet alleen even informeren of 'ie al op de markt is.
Haffiej_gurl schreef:Ik heb een soort "kant-en-klare-plastron", eentje die je dus niet hoeft te strikken, maar gewoon een speld er in doet, en achter met een klittenbandje vast