heb het echt gehad bij steenwijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

heb het echt gehad bij steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 11:59

Wat er vanochtend weer gebeurden Verward
Was om 9.00 uur opstal er was niemand, dus ging ik de paardjes buiten zetten. Nou toen had ik de laatste nr.3 begind steenwijk uit zijn slof te schieten. Ik nog om me heen kijken tegen wie hij het had. Niemand dus tegen mij. Over dat ik die paarden niet van stal moest halen en dat ik ze terug moest zetten. Ik had maar 1 reactie en dat was van waar slaat dat nu weer op. Tja hij was aan het voeren, maar die dieren mogen toch maar 30 min in de paddock, dus wat maakt het nou uit en als ie een probleem heeft kan ie het toch gewoon zeggen en niet kwaad schreeuwen
Ik heb ze dus ook gewoon in de paddock gezet. Hij gaat maar op het dak zitten bij z'n zoon, want daar heb ik ook altijd ruzie mee. Ik wil best luisteren hoor, maar dan moet je wel reedelijk zijn, want bij onredelijkheid ben ik ineensbehoorlijk blond

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 12:42

Hou vol Heleen, nog drie weekjes dan ben je van die zeikerd af!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 13:58

Daar kan ik ook niet tegen, altijd ja en amen zeggen en als je dat niet doet ontploffen ze ook nog. Boos!

iid wat sonja zegt, volhouden, de laatste dag dat je er staat zou ik hem wel helemaal over de zeik jagen. Extreme duivel

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 14:11

Werk je daar dan?
Ik zou er ook niet tegen kunnen,
doe jij je best om voor de paardjes te zorgen,
gaan ze nog schreeuwen ook...
Net als wat Fonnie zegt, de laatste dag dat je daar bent, hem zó gygantisch op de kast jagen, dat hij nooit meer bijdehand durft te zijn tegen iemand.
En wat die zoon betreft, die moet je de laatste dag ook maar eens flink aan pakken... Knipoog.
Ik wnes je sterkte met je laatste 3 weekjus...

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 17:20

hahaha
tja die laastste weken zijn zwaar. dacht ik van het gezeik af te zijn nu sym weg is verzinnen ze wel wat anders.
ik zal eens bedenken wat ik kan verzinnen hihi.
m'n paard op de wei los laten ofzo hihihi
Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 10:35

En dan vooral zelf gaan staan te roepen dat die rotknol ontsnapt is Haha! hahaha dat zou een goeie zijn!!!!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 12:37

nou wat er nu gebeurd is geloof je niet.
ik vanochten weer de paarden naar buiten. begind ie weer op een norse toon dat ik orsini er niet uit mag halen, dus ik vraag waarom . zegt ie ik wil dat ie eerst zijn brok opeet, dus ik zeg nou zijn baas wil dat ik hem eruit haal, dus ik pak het halster. begind ie aan me te trekken en me door dat gang pad te slingeren
Verward
nou ik ben niet zo bang hoor, dus ik stap op hem af en zeg dat ie'van me af moet blijven begind ie weer te douwen en zegt dat ik moet op donderen, dus ik draai me om en loop weg terwijl ik zeg oke that's ik ik weet precies wat ik ga doen Frusty
ik naar de kantien en begin meteen het verhaal op te schrijven. komt ie even later sorry zeggen. Hij was kennelijk toch geschrokken. Legt ie uit waarom hij zo reageerde, dus zeg ik nou dat had je ook gewoon kunnen zeggen.
Jaja dat was waar, maar hij kon er zo boos over worden. Hij had het ookal met iemand anders gehad(noem geen namen, want die komt hier ook op bokt). Ik zeg ja dat zal wel maar zo kun je niet met mensen omgaan daar krijg je problemen mee.
Ja dat is zo, maar jij doet altijd zo laks Verward
Ik zeg nee da's niet waar ik luister heus wel, maar er kan alleen gecommandeerd worden hier en daar hou ik niet van. Okey zegt ie, maar ik wil gewoon niet dat mensen zo vroeg komen, dus ik zeg dan moet je dat laten weten. Okey bij deze zegt ie. Ja, maar dat moet je niet alleen tegen mij zeggen
Ja okey da's waar nou sorry en toen liep ie weg.
Nu weet ik niet of ik het hier bij zal laten of dat ik toch iets zal doen om hen ff duidelijk te maken dat ie dit ook bij anderen niet meer moet flikken.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:29

jeezus, zoo grof dat hij jou zo door het gangpad begon te slingeren, maar wat wou je gaan doen, met die situatie? ik wens je veel sterkte, want ik weet het: het is zwaar om zo'n situatie te 'overleven'. Ik zou er ook helemaal sch**tziek van worden.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 13:36

ja dat ben ik dus ook. ik zit nog te denken. ga het mijn ouders vertellen zo en kijken wat zij zeggen. wouter was wel boos, maar wist het ook niet.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 15:12

Djiezzzzzzzzz kun je niet eerder naar Tom en Mieke?

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 15:25

heb ze net gemaild. ik hoop het, maar ik denk het niet.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tinkermuts en 119 bezoekers