Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

arme bitwise!
volgens mij om half 11 ofzo 
daarna Oetje even gereden, voelde weer zo lekker, ze was erg relaxed en de eigenaresse had nog even een sprongetje neergezet!! was weer helemaal happy 
Biertabje schreef:he dat klinkt niet fijn scumarme bitwise!
wie gaan er eigenlijk naar Moordrecht van het weekend? maandag ofzo?!
Oetje loopt ook meevolgens mij om half 11 ofzo
ik ben vandaag op de boederij geweest!! heerlijk die stiltedaarna Oetje even gereden, voelde weer zo lekker, ze was erg relaxed en de eigenaresse had nog even een sprongetje neergezet!! was weer helemaal happy
net Muis nog even gereden... was ook wel braaf
GvdT schreef:Ik weet wel wie de berijder is van Oetje.
Ze heeft wel eens als ..... Lomp op de startlijst gestaan.![]()
![]()
(ze zal wel opkijken..
) 
De markt zelf was niet zo boeiend, leek nogal op vorig jaar 
Gekleide biggetjes
Verder ook nog een shirtje bij de H&M gekocht 

Crossmode dus 
Helaas waren er veel mislukt omdat m'n moeder hem dan op film had staan ipv foto en anders om
Nog even een spoedcursusje dus 

Toen ook de nog wat bredere gedaan deed ie ook super! Verder ook alle sprongen op het veldje genomen. Ook Nice. Eros en Sunny deden het goed! Daarna naar het grasveld en oplopende berkensprong genomen. Toen nog even de greppel gesprongen wat erg goed ging! In volle galop naar de volgende sprong en hij bleef mooi op tempo. Daarna nog even langs de waterbak. Die was zo slecht dat we daar maar niet in waren gegaan en toen nog even de hindernis daarachter gesprongen. Deden de paardjes en ponies ook braaf!
Ze gingen er allemaal heel braaf in. Sam vond het harstikke leuk en begon gezellig met z'n voorbeen te spetteren. Duurde niet lang voordat hij door z'n voorbenen zakte
Ik gille en been geven en toen stond ie gelukkig al weer snel
Toen het leukste met z'n alle lekker hard door het water en langs de waterkant! 

Ik heb het niet gelezen, ga zometeen even lekker bankhangen en slapen. Heb namelijk een lange nacht gehad
Biertabje schreef:oh lekker gomir...paarden ook!!
hesterv en ik hebben het er laatst over gehad dat we beter konden gaan schaken, dat hadden we ieder 2 paarden, nooit blessures, geen viezigheid, en ze leven erg lang
Lielle schreef:Gomir, mss Otje wat babyvoeding geven? Dan is hij wat liever voor je
Baat het niet dan schaadt het niet toch

Op die foto waarbij je je benen naar voren steekt lijkt het of je je beugels te lang hebt, misschien is dat het...

Die draffoto van mij is alleen niet zo charming 

Teun en ik zijn tot 1 uur bij remco gebleven en hadden toen geen zin meer om naar de stad te gaan
ik heb net 3 uur staan kleumen voor het postkantoor maar ik heb kaarten voor Springsteen
Er waren maar 8 mensen met kaarten, ik was de 6e