mijn moeder is 50 geworden!!!!!!!!!!!!! ...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

mijn moeder is 50 geworden!!!!!!!!!!!!! ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-03 22:34

... en werd vandaag flink door ons verrast.. meestal zie je dat mensen een pop in de tuin hebben maar wij deden het anders... }> ons plan: mam moet ipv altijd maar voor iedereen te rennen gaan "oogsten". ze werd dan ook vanmiddag in een versierde trekker met strobalen en een bord met erop "50 jaar: oogsten maar!" opgehaald. naast haar stond een emmertje met stro en paaseieren Clown .. zo is ze door ons het hele dorp rondgeleid. we hebben een touristische route afgelegd langs haar vriendinnen. de vriendinnen kregen een paasei en gingen op de fiets achter de trekker (met aanhanger en mams erin) aan. ik moet zeggen dat je veel mensen nieuwsgierig maakt als je met een oude, versierde trekker door het dorp gaat waar iemand op zit met een groot bord voor haar Clown ... de tocht duurde zo'n anderhalf uur (door de IJSKOUDE wind Boos! ). het was koud maar krachtig en mams vond het gelukkig hartstikke leuk!! mams: nogmaals GEFELICITEERD MET JE 50STE VERJAARDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 09:33

Echt jammer dat ik jullie niet heb gezien!! Ik heb volgens mij wel de lege trekker gezien Knipoog
echt heeel goed bedacht en nog gefeliciteerd Tong uitsteken

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 09:39

hahaha, ja het was een leuke grap Haha! de vriendinnen van mijn moeder zeiden al tegen hun kinderen: hartstikke leuke verrassing maar doe dit abu niet bij mij Haha!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 09:42

Erg leuk bedacht, gefeliciteerd nog. Party!! Had je moeder zich wel warm aangekleed? Anders krijgt ze nog een longontsteking voor haar verjaardag Knipoog

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 09:45

Billy schreef:
Erg leuk bedacht, gefeliciteerd nog. Party!! Had je moeder zich wel warm aangekleed? Anders krijgt ze nog een longontsteking voor haar verjaardag Knipoog

het was heel grapig want ze had geeeeeeeeeen idee wat haar te wachten stond.. ze had zich keurig netjes aangekleed in jurk en kousjes Clown .. de hele kamer (die wisten wat er ging gebeuren.. Haha! ) zeiden al: doe nou maar een broek en hele dikke kleren aan want je krijgt het koud in de rimboe }> . al met al had ze zich dus wel goed gekleed maar het was alsnog berekoud Scheve mond

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 09:55

wat een grap, heerlijk!
gelukkig dat ze zich warm aangekleed had, zonde dat het zo koud was...

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 13:34

AmyII schreef:
wat een grap, heerlijk!
gelukkig dat ze zich warm aangekleed had, zonde dat het zo koud was...

het weer maakte het mijn moeder iig niet makkelijker op om 50 te worden Haha! , we hadden ook eigelijk gehoopt dat we het weer van vorige week hadden, maar het heeft niet zo mogen zijn

DiRrTy_LaDy

Berichten: 68
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Oudkarspel (Alkmaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 13:46

Gefeliciteerd !!!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 14:04

namens mijn moeder: dankje wel Haha!