Hebben jullie een doel met paardrijden?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Hebben jullie een doel met paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 16:01

Iets dat jullie willen halen (bijv. winst in een m proef enz.) of gewoon een bepaald niveau, of echt perfect verhuoding tussen jou en je paard dat jullie elkaar helemaal gaan begrijpen.
Of gewoon plezier samen hebben?

Ben benieuwd Lachen


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 16:21

succesvol worden in de topsport (dressuur)...Haha! Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 19:33

ja! zovermogelijk komen! mn doel was eerst Z dressuur, daar ben ik nu bijna!(nu M2+wp) en dus heb ik mn doel bijgesteld, Kur op muziek rijden!! succesvol dan ook nog eens he!

en sowieso wilde ik 'bewijzen' dat ik Quentin aankan! hij heeft zo dwars gedaan, ben achterover geklapt met hem toen ie weer eens ging steigeren, en nu gaat het super Haha!

dus ben aan t sparen voor een hoedje&stang&trens hoofdstel(maar ga de eerste paar keer Z1 gewoon met normaal hoofsdstel rijden en misschien zelfs nog wel met mn cap op, zeker de buitenwedstrijden!veiligheid voor alles!)

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Lolaa

Berichten: 65
Geregistreerd: 10-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 19:38

Mij gaat het echt alleen om het vertrouwen tussen mij en mijn paardjes.. wedstrijden rij ik echt niet met ze.. Het gaat mij om het plezier!!!!! Haha! Zowel van mij als van mijn paarden Lachen

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 19:41

Ver in de wedstrijd rijden, (Springgericht)Maar eerst de dressuur.
Als dat goed gaat ben ik al lang trots op mijn paardje

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Charaz

Berichten: 24261
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 19:49

Met mijn dikke groffe boeren Haflinger in de M1 proberen te komen

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 19:51

Een zo sterk mogelijke band krijgen met me paardjes!!
En proberen met Luna in de M2 te komen!!:P

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

Pantykous

Berichten: 10476
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 19:53

met merrie AKA limited edition zo ver mogelijk komen in de springsport

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 19:55

Ik wil er gewoon plezier van hebben en er een band mee hebben (die heb ik allebei al Knipoog ).
Als ik wedstrijden wilde rijden op hoog niveau had ik een ander paard moeten kopen.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:00

Veel plezier hebben en behouden. Misschien ooit toch weer iets meer in de paarden gaan doen. Maar niet in de topsport.

Ik hoop met Magic nog de Z2 te halen, meer hoeft niet. En gewoon plezier aan haar behouden. Dat ik maar lekker met haar mag frutselen. *LOL*

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:02

Gewoon lekker met pony's bezig zijn j
Houd niet zo van wedstrijden (zo nu en dan eens een proefje op de manege is wel leuk Knipoog maar verder hoeft het niet zo voor mij)

Romeo Lovers

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:04

je paard leren begrijpen!!! En voor plezier...
misschien later wat wedstrijden maar niet super bekend worden ofzo.

0


jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:50

zover mogelijk komen in de sport op dit moment dressuur en springen, maar vind springen eigenlijk leuker, maar het nog weinig springervaring wegens omstandigheden weining parcoursen kunnen springen. maar komt allemaal goed!

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:51

veel lol er in hebben!
en elke stap die we verder komen, vind ik een overwinning, we hebben er al zoveel gehad...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:56

Ik zou met Sjaak graag het Z met wp willen halen. Of het voor ons is weggelegd is nog maar de vraag. Ik ben pas echt met hem aan het werk gegaan toen hij 7 was. Met als bijkomend probleem dat ik zelf nog niet zo handig was om zijn dwarsigheid eruit te rijden.

Verder wil ik er gewoon een hoop plezier in blijven houden. Ik wil niet kosten wat het kost het Z halen met een paard wat er geen zin in heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:04

Mijn doel was Z springen
Maar dat kan ik dus echt niet en ben in het M gestrand (wel met wp's Lachen )

Toen werd mijn doel Z dressuur met wp
En dat heb ik gehaald.

En eigenlijk ben ik nu opzoek naar een nieuw doel, maar welk weet ik nog niet Lachen

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:11

Mijn doelen zijn genieten en Yen een supermooi leven bieden *LOL*

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:14

Mijn doel is de z dressuur ooit halen Haha! , en met springen ook hoger dan de b komen.. En dat op een eerlijke/goede manier. Ook een kur op muziek rijden lijkt me geweldig Knipoog , liefst op indoor brabant... ok, dream on , haha!:z Schijnheilig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:20

Werken aan een perfecte band, vertrouwen en begrip heeft voor mij ook alles te maken met het zo optimaal mogelijk trainen. Voor mij is de prestatie in de dressuurring een uiting van harmonie en vertrouwen tussen mij en mijn paard.
Een doel in de vorm van eenklassering stel ik mezelf niet. Ik wil iedere dag plezier hebben in het rijden en trainen en ook in de ring wil ik met een fijn gevoel de ring verlaten.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:29

Ik heb iedere les/dag een bepaald doel wat ik wil behalen. De ene keer is dat goed samenwerken en de andere keer een bepaald record halen met springen bijvoorbeeld.
Voor de toekomst heb ik niet echt een bepaald doel. Ja beter gaan rijden maar ja dat wil iedereen. Wedstrijden rijd ik niet.

Ook bekend als Kim20!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:36

Ik wil met Risco graag de M2 halen en daar een nette proef kunnen rijden. Maar dan moet ie wel eerst beter worden..
Voor de rest wil ik veel verschillende paarden rijden om meer rijgevoel en ervaring te ontwikkelen. Daar ben ik nu al een beetje mee bezig!

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 00:47

Voornamelijk wil ik er op blijven zitten Haha!
Nu dat aardig lukt wil ik hem beter aan de hulpen en aan de teugel krijgen. Ook dat gaat steeds beter. Verder wil ik lekker een hindernisje kunnen springen en mijn doel dit jaar is behoorlijk buiten kunnen rijden. Alleen zal niet lukken, maar samen moet gaan denk ik zo. Party!!

Goedgekeurd onderschrift :)

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 01:14

Nadat ik alles wat er op het gebied aan clincs te vinden is, op het gebied van vertrouwen opbouwen, grondwerk enz. gedaan heb en de band met mijn paard niet meer stuk kan Knipoog , wil ik nu graag het "kleine Reitabzeichen" gaan doen! Daavoor moet ik A-springen *brr* en A-dressuur doen! (dit is overgens niet hetzelfde als A-dressuur en -springen in Ned. !!!). Vooral dat springen vind ik moeilijk (durf niet goed Clown ), maar het is wel leuk om er naar toe te werken! Gelukkig mag je voor beide proeven een ander paard nemen; de dressuur proef wil ik met m´n eigen paard doen, het springen met die van mijn vriendin (die springt gewoon alles Knipoog ). Ik weet niet of ik dat deze zomer red, maar ik heb geen haast; volgend jaar is ook okay Knipoog !
Tja en het doel op korte termijn: Dikke weer op een vlotte manier in een trailer krijgen en vooral: dan ook met de trailer kunnen rijden, voordat hij hem afgebroken heeft Haha! !
(hij heeft een ongeluk in de trailer gehad, waarbij hij is gevallen -op de autobahn- en sindsdien krijgen we hem er naar uren van onze uiterste best doen, wel die trailer in, maar rijden durven we niet, omdat hij -zodra hij erin staat- de tent begint af te breken Scheve mond )

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 07:35

Hopelijk kom ik ooit in de Z terecht, maar we doen het lekker rustig
aan en hebben vooral geen haast

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 08:59

Ik wil gewoon een band hebben(heb ik zo wel maar met rijden nog niet echt) en gwoon lekker lol hebben en natuurlijk wel zo ver mogelijk te komen maar niet qua wedstrijden want dat rijd ik niet

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Contemplate, IASCrawler, ikkedus, laura22, Macs, sterregoud, Wopkebrok, xamberr en 38 bezoekers