Jaja, Mayo is vanaf vandaag mobiel met Kasmier! :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Jaja, Mayo is vanaf vandaag mobiel met Kasmier! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 20:40

Telkens als ik ergens heen wilde met Kasmier was ik afhankelijk van anderen. Trailer huren, trailer lenen, auto lenen, pfff... Ik heb de afgelopen tijd telkens Merilyn's trailer en auto mogen lenen (thanx babe Lovers) en in principe had ik voor 19 april (spring-clinic Katja) al een trailer gehuurd.

Pasgeleden heeft m'n vader een trekhaak onder z'n auto laten zetten, zodat hij iig de huurtrailer kon trekken met Kasje erin. En al een tijdje had ik steeds vaker de behoefte om met Kasje er op uit te trekken. Maar telkens het 'geen-eigen-trailer' effect. Dus toch eens gaan rondneuzen wat de markt bood.

En sinds vanmorgen ben ik de trotse eigenaresse van een 1,5 paards Hotra trailer uit 1992 Party!!

Maarten is als trailer-expert meegegaan Tong uitsteken En samen met m'n vader hebben ze alles bekeken. Uiteindelijk hebben we besloten dat 't een goede koop zou zijn.

Dus me is trots op m'n sleurhut Haha! Nu nog m'n E-rijbewijs! Eerst weer centjes sparen Tong uitsteken Voorlopig hebben we paps die we achter het stuur knallen Haha!

Dit is 'em:
Afbeelding
Afbeelding

Maarten, thanx lief, voor je expertise Haha!

*blij*
Laatst bijgewerkt door Mayo op 05-04-03 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:54

Superfijn voor je dat je nu een eigen trailer hebt!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:57

Gefeliciteerd!:-P Inderdaad handig een eigen trailer!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:42

SUPER ZEG! Ik wist niet dat je aan het zoeken was. GEFELICITEERD met je nieuwe aanwinstje!!

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:44

Gefeliciteerd met je trailer! Hij ziet er erg mooi uit hoor!


Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48352
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:48

ik had het al van Maarten gehoord... Lachen Maar gefeliciteerd!!! dan komen jij en Kas vast wel eens langs als ik in Groningen woon? Haha!

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:54

Gaaf zeg, gefeliciteerd! nu kun je dus wat vaker buitenrijden, want dat wilde je toch zo graag?
Ennuh het geluk begint dus al een beetje te komen Knipoog

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 21:58

Thanx voor de leuke reacties!

Vera, ik wil best eens langs komen in Groningen, maar dan denk ik dat ik m'n E al moet hebben, anders is paps niet blij met me Haha!

Susan, ik wilde idd lekker naar buiten en ook af en toe met ritjes mee die op Bokt georganiseerd worden, nu kan het lekker Party!! (en ja, de hapjes helpen Knipoog)

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:05

ik ben nog steedsop zoek naar een goede 1,5 paardstrailer.
Gefeliciteerd mayo!
ziet er goed uit

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:10

Gefeliciteerd. Het is echt heerlijk om lekker te kunnen gaan en staan waar je maar wilt met je paard. DAt maakt je een stuk onafhankelijker. Veel plezier er mee!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:10

Leuk ding zeg! Veel plezier ermee! Tong uitsteken

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:53

Mooi hoor! Gefeliciteerd!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:57

nu kom je vast wel een keertje met paard langs he!! gezellig!!!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 23:11

heeeeeej super joh gefeliciteerd!!! Dus nu komen we jou vaker samen met Kas tegen op meetings Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 23:52

Mooie paarden op de voorkant Haha! ! Gaaf hoor een eigen trailer, gefeliciteerd, op naar de E !

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 00:24

Dat noem ik nu eens een goede besteding van je spaarcentjes. Gefeliciteerd hoor, ik kan me voorstellen hoe blij je bent. Ik kan me nog het moment herinneren dat ik voor het eerst met mijn paard op stap kon gaan. Gelukkig had ik mijn E-rijbewijs al.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 01:47

Thanx allemaal!! Knipoog

Mariette, ik kom zeker een keer langs

Maaike, het is wel de bedoeling om vaker met paard te verschijnen, lekker rondstuiteren in 't bos Tong uitsteken

Ik kan niet wachten op m'n E *ongeduldig* Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 08:43

Jaaaaah, nu kun je een keer een tour de Lunterencity komen maken met kasje! En zeker hier een keer op wedstrijd komen hoor! *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 08:57

Zo en woensdag was had je nog niets en nu heb je een prachtige trailer fijn hoor!als ik een trailer nodig heb weet ik je te vinden *haha*
Is het die ik je gemailt heb toevallig?

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 09:02

Super meid echt het is super om een eigen trailer te hebben .
Dus nu kom je binnekort een keertej met mij rijden op de veluwe? Of wacht je wat langer en gaan we samen bathmen en omstreken verkennen Haha!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 12:43

Ilo, volgende Lunteren-rit wil ik er zeker bij zijn En starten bij jou ga ik ook proberen, geef jij me door waar en wanneer? Want ik herken de Nieuwe Heuvel niet alleen aan 't telefoonnummer op de wedstrijdkalender Haha!

Diana, het ging ineens erg vlot Haha! Het is niet degene die je me gemaild hebt. Deze was ik zelf nog tegengekomen op marktplaats. Donderdag gezien, zaterdag gaan kijken, zaterdagmiddag achter de auto mee richting huis Tong uitsteken

Kim, tot wanneer blijf je op de veluwe? Dan weet ik of ik naar je veluwe-plekje kom of dat ik wacht en naar Bathmen kom, maar ik wil zeker een keertje komen rijden

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 12:48

Fijn hè zo'n eigen trailer. Gefeliciteerd hoor!

Ik ben ook blij dat ik niet afhankelijk ben van anderen om op pad te gaan. (Behalve van vriendlief dan, want tja ik heb wel zijn auto nodig om de trailer te trekker, want mijn 106je trekt dat niet. Haha! )

Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 12:52

Lekker Mayo, je eigen trailer. Als je nu ook nog je E-rijbewijs haalt ben je helemaal heerlijk onafhankelijk!!

Ik zou niet anders meer willen. Als ik weg wil dan kan ik, zaaaaalig!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 13:09

Super!
Nu laat de boktmeetings en wedstrijden maar komen. Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 15:10

Ziet er goed uit
We zien je binnenkort wel verschijnen op de Veluwe Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Berdien, Bretsa, C_estmoi, carin0903, Contemplate, Finesse, lizy29, Lukasje, nafkedemi, nienmoon, sterregoud, StonedRomy, tienus63, Vecar, xRaisin en 117 bezoekers