Foto's Tinkerhengsten in Houten.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Foto's Tinkerhengsten in Houten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 18:31

Jippie het is me gelukt, ik ben de eerste ! De reden daarvan is dat ik helaas niet tot het eind kon blijven, want ik moet zo uit eten Vork .

Het zag er allemaal erg goed geregeld uit, mooie paarden, veel mensen. De Tinkermensen moeten zelf maar even zeggen welk foto van welk paard is, ik had n.l. geen programma en dan ben je de namen al snel kwijt.

Afbeelding

Tweelingbroertje van Snowdon voor de wagen Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Deze hengst ging even later onderuit, heb het (helaas) niet op video, het was wel schrikken, maar ik geloof dat alles goed afgelopen is. Ik vond het trouwens een schitterend paard.

Afbeelding

Mooi koppie !

Afbeelding

De show van Le Figaro o.t.w. Tinkernikky.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb eindelijk Pellie ontmoet Haha! Viel niet tegen Knipoog Helaas heb ik Leon niet op film kunnen krijgen aangezien ik die alleen maar heen en weer rennend heb gezien Haha! .

Nogmaals, wat ik er van gezien heb, was het goed georganiseerd en ik vond de Tinkers klein Haha! , maar mooi !

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu


Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 18:40

wow ! wat zijn die dieren toch mooi he, die sokken alleen al!! gave foto's

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 18:42

heej das toch die tinker met zijn sjakie eruit tijdens vd?? die 2ling lijkt echt wel op snowdon joh.. leuke en heldere foto;s ook

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 19:11

gaaf die laatste foto!!!
dat shettje Lovers dat beentje Kwijl
shetje heeft er een fan bij Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 19:57

Hey daar was ik ook *LOL* Het was zeker schrikken toen die ene hengst struikelde, zo met ruiter en al over de kop. Beide zullen best last hebben denk ik. Verder waren er erg mooie koe-paardjes Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:00

Gave foto's! Maar je hebt gelijk, die tinkertjes zijn mr klein Knipoog ! Maar ik vind ze wel echt heel gaaf hoor!

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:28

Van boven naar beneden:

1: O'malley
2: Chakotay
3: ?
4: Offspring
5: Glenn king hill

En de rest is La figaro!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:40

Hihi, ik heb wel gelachen hoor. Ik kwam speciaal om de act van Chakotay te filmen. En natuurlijk werd zijn naam (als altijd) verkeerd uitgesproken. Hoorde je toch wel een aantal reacties uit het publiek Haha! Haha, ze zullen het nooit leren vrees ik voor Saskia. Maar het was wel een erg mooie act!

Vooral toen ze op Chuk ging staan kwamen er veel reacties uit het publiek!

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:45

3e is davy van het meijersnest als ik t goed onthouden heb.
maarreh leisbeth niet alleen leon was aan t rennen jou heb ik ook nog een keer voorbij zien rennen Haha! (pas toen ik je rug zag dacht ik die ken ik) verder zaten er mooie hengsten tussen. zal mn mening wel in een uitgebreid verslag schrijven. maar eerst eens foto's selecteren.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:46

Haaaaa de eerste foto's al!!

Jij viel mij wel een beetje tegen Craig... je zag er véél te netjes uit! Tong uitsteken

Heeft iemand Crosby op de foto gezet? Leuk ding, leek een beetje op mijn Gam met zijn gezichtsuitdrukking, bouw en kleurtjes! Lovers

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:16

voor zover ik richard en nadine nog gesproken heb, hebben ze er beiden alleen nog een gekrenkte trots aan overgehouden... de DA komt morgen nog wel even kijken naar offie maar hij heeft lekker onder het solarium mogen staat bij de manege...


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:24

Leuke foto's! Was inderdaad enorm schrikken toen The Offspring viel, gelukkig was het toch nog redelijk goed afgelopen!
Ik heb echt ontzettend mooie hengsten voorbij zien komen!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:55

mooie foto's! Chakotay rulezzzzzzzzzzz Haha! Ik had ook helemaal kippenvel toen offie en rich onderuit gingen.. brrr En mooi zo dat je mij niet op film heb gezet Tong uitsteken *ik sta trouwens al genoeg op de foto, onder andere erg innig met *Tequila* Haha! En met Sya begin van de middag!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:58

Oh ja... en thirza niet voorstellen hè? Je begint al aardig een lompe boer te worden daar in Dronten. Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:02

Pellie schreef:
Oh ja... en thiza niet voorstellen hè? Je begint al aardig een lompe boer te worden daar in Dronten. Haha!


altijd even aardig he Pellie Knipoog ik ben nl geen lompe boer Boos! Tong uitsteken

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:16

Vind ik ook Pellie, Leon heeft mij ook aan niemand voorgesteld! whahahahaha Verder alles goed met Richard en Off-Spring, zelfs het zadel was nog heel. Was toch even heel erg schrikken!! Maar Offie kon lekker met warm water worden afgespoten en daarna onder het solarium, dus dat was wel heel erg fijn!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 22:35

Marjolein schreef:

Citaat:
liesbeth niet alleen leon was aan t rennen jou heb ik ook nog een keer voorbij zien rennen


Ik aan het rennen ? Weet van niks, heb best een paar relaxete uurtjes doorgebracht. Verder hebben we Thirza nog gezien en Pellie heeft een paar mensen aangewezen, maar aangezien ik vreselijk goed ben in gezichten onthouden .

Gelukkig dat het goed gaat met Offspring en z'n berijder, heb niet precies gezien wat er gebeurde, hoorde wel veel mensen gillen.

Pellie schreef:

Citaat:
Jij viel mij wel een beetje tegen Craig... je zag er véél te netjes uit!


Ja goed he ? Ik had er echt werk van gemaakt Haha! . Wanneer moest die Crosby en hoe zag hij eruit? Heb hem misschien wel op video staan.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:37

Crosby is die driekleur die bijna de bak uitrende Haha! Na de pauze was ie...

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 22:45

Sorry, dan heb ik hem gemist ! Ben na de pauze weggegaan en heb heerlijk gegeten Vork Haha! .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 23:09


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 01:17

Was nog even spannend. Na afloop zette Crosby de trailer op stelten, toen het deurtje van de trailer opengedaan werd bleek hij zich over de voorstang gegooid te hebben met z'n benen (of 1 been, weet ik niet). Iig hebben ze hem uiteindelijk wel losgekregen en was alles oké op wat schrammetjes na. Hij was zeiknat, echt sneu... hopelijk heeft ie wat van z'n actie geleerd. Maar hij is wel helemaal *KWIJL* Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 07:03

Wat een mooie hengsten... (kwijl) zonde dat ik er niet was, die sokken zijn echt dubbel *kwijl*.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 07:09

gaaaff!
o, ik ben zoo stom dat ik niet meer ben gegaan!

TweetyKarin

Berichten: 75
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 07:45

Nou vooruit dan , ook nog enkele foto's die ik gemaakt heb
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en deze is niet zo heel duidelijk maar een 10 jarige op een 3 jarige hengst heeft toch wel een plekje verdient
Afbeelding

Begin de dag met een dansje , begin de dag met een lach .
Wie vrolijk kijkt in de morgen , lacht de hele dag.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 08:01

Leuk zo´n dag en het zijn mooi tinkers wel allemaal bont zijn er ook zwarte tikerhengsten? Bij ons op stal staat een merrie die is zwart met witte bles en witte sokken en een witte snir Lachen een hele mooie tinker en de eigenaar wil har graag laten dekken maar liever niet door een bonte.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers