Hey, heb ff een vraagje!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Hey, heb ff een vraagje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 15:15

Hey,

Ik ben benieuwd naar democraat nakomelingen en natuurlijk zou ik graag foto's willen zien. Wij zijn namelijk van plan om met hem te gaan dekken.

xxxies
Syllie

Er zijn veel mensen met paarden maar erg weinig paardenmensen



caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 20:27

er is al heel wat gezegd over democraat.

veritas: democraat x samber
Afbeelding

ferdinand x democraat:
Afbeelding

dit zijn er enkelen.

bekendste afstamming: jup onder sonja gademan:
presteert zeer goed op grand prix en was reservepaard voor sydney 2002

democraat's afstammingen:

zijn nakomenlingen zijn veel gevraagd voor de sport.
H.K. Den Bosch 2002 zijn twee aansprekende zonen aangewezen voor Ermelo: een Democraat x Michelangelo en een Democraat x Juventus

beetje knip en plakwerk gedaan:

We zien zowel op de landelijke als de nationale concoursen veel nakomelingen van Democraat. Daardoor staat Democraat zeer hoog op de dressuurindex 2002/2002.
Deze lijst wordt geleidt door Cocktail, gevolgd door Vincent en Donderhall en op de vierde plaats: DEMOCRAAT!!!

JUP Grand Prix dressuur met Sonja Gademann.
a HUNTER met Leida Strijk 1998 no. 3 tijdens Nederlandse Kampioenschappen te Nijmegen.
a HENDERSON (Democraat x Amor) is een goedgekeurde KWPN hengst van Democraat's eerste jaargang die later naar de USA geëxporteerd is!
a CLASSIC MAN (Concorde v.d. Helle x Democraat) winnaar met Toni Hassman van de titel Best Young Stallion 2000 in Zwolle.
a DANCING MAN (Democraat x Romadour II) Prix St. George dressuur
a DUNHILL (Democraat x Pik Bube I) Prix St. George dressuur
a DEAVILLE (Democraat x Weltmeister) Prix St. George dressuur
a DEMIRO II (Democraat x Ramiro) Prix St. George dressuur
a IMAGINE (Democraat x Roemer) Prix St. George dressuur
a JIVARO (Democraat x Wolfgang) Prix St. George dressuur

Democraat heeft destijds zijn verrichtingen afgelegd in Warendorf en deze winnend afgesloten. Mede doordat Democraat daar zo imponeerde heeft hij twee seizoenen gediend op het NRW Landgestüt in Warendorf.
Dat hij daar gepast heeft blijkt wel: zijn kinderen presteren daar zeer opvallend zowel bij de dressuur als het springen, waardoor ook hier Democraat zeer hoog op de dressuur- en springindex staat.

Democraat zelf heeft de dressuurcompetitie gewonnen met Anky van Grunsven en later nationale en internationale successen geboekt op Prix-st. Georges / Intermediare I niveau!

Daarnaast heeft Democraat nationaal 1.40 m. gesprongen onder Jos Lansink en in 1996 vele internationale successen geboekt met Jutta Winkler, o.a. winnaar nationale rubriek in Mechelen en Brussel!

KWPN Hengstenkeuring te `s-Hertogenbosch 2003 zeer succesvol verlopen

Resultaten van nakomelingen van onze hengsten die aangewezen zijn voor het Verrichtingsonderzoek te Ermelo:

No. 128 Democraat x Havidof
In de Kampioenskeuring hebben ook nog mogen opstellen:
Op de 3e plaats No. 359 Krack C. x Damiro
Op de 6e plaats No. 128 Democraat x Havidoff
Op de 7e plaats No. 292 Jazz x Contango
Op de 8e plaats No. 355 Krack C. x Pion

hopelijk heb je der iets aan?

contango x democraat
Afbeelding

democraat x junior stv
Afbeelding

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 14:35

Hey,

Hardstikke bedankt voor je reactie, je bent dan ook echt de enige. Ik snap eigenlijk niet goed waarvoor mensen niet zoveel aan Democraat vinden. Misschien omdat hij een oudere hengst is, of omdat het een schimmel is of..... Daar ben ik best wel benieuwd naar. Mijn gevoel zegt toch dat ik het een keer moet proberen. Hij past dan ook eigenlijk super op mijn merrie. En de nakomelingen van hem vind ik ook niet verkeerd. Heb er een op de hengstenshow van Van Uytert gezien en dat was een paard wat mooi gebouwd is en echt super goed liep en hij was nog maar 4 jaar.

xxxies
Syllie

Er zijn veel mensen met paarden maar erg weinig paardenmensen

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 15:00

graag gedaan hoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MallyBelly en 125 bezoekers