Ik krijg de pest van de pest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Ik krijg de pest van de pest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 19:58

Daarnet kwam ik thuis en natuurlijk even op Bokt gekeken. Zie ik daar het bericht van Karin (onwijs bedankt voor de snelle bookdschap!) en ja hoor..een stilstands regeling voor heel Nederland. Daarnet naar de boerderij met een print van het regelement....want wij hebben kippen. Getverderrie. Iedereen was heel verbaasd, bij de dierenkliniek wisten ze er nog weinig over. Maar wij mogen dus niet meer met de paardjes weg. Bah, bah, bah. Met de MKZ en de varkenspest nog in het achterhoofd, baal ik zo van deze situatie. Dus niet lekker naar buiten morgen.
We hebben besloten de paarden morgen dan maar toch weer de weidegang te gunnen,die we uit hadden gesteld ivm het weer.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 20:10

He balen zeg... Vind het maar niets, al die ziektes tegenwoordig...

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 21:27

Dus iedereen die kippen of eenden of ganzen heeft ergens in nderland mag het erf niet meer af? Ook niet als je niet in die 10 kilomneter zone woont?

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 16:08

volgens mij alleen maar als je binnen die zone woont, wij hebben Sharif gisteren ook nog gewoon van mijn stagebedrijf afgehaald (waar kippen zaten, een paar maar)

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 16:11

Nee het geld nu voor HEEL nederland...
Helaas...

http://www.lindasminiatures.com
Minipaarden met uitstraling, exterieur, beweging en een bijzondere kleur!

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 17:25

Toch nog goed nieuws. De kippen die wij hadden, waren al een tijdje weg. Omdat die kippen erg afgelegen in een hok zaten en wij daar helemaal niet komen, wisten we niet dat ze allang weg waren.
Dus ik ben wel blij! Vandaag lekker buiten wezen rijden. Ik had echt geen zin in weer maanden niet van het erf af kunnen.
Sterkte voor iedereen die wel kippen op het erf heeft en hopen dat het allemaal snel weer voorbij is


fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 17:47

HiHi zo zijn er op heel veel bedrijven de kippen onopgemerkt 'al eeuwen geleden' opgeruimd..............Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Jorissie en 113 bezoekers