Sanderijn meet pablo.. en hobbelen op een fjordie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Sanderijn meet pablo.. en hobbelen op een fjordie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-03 17:10

Vandaag was het weer eens zover en hadden Sanderijn en ik weer eens afgesproken. Ik was al twee keer bij haar geweest dus nu was het de buurt aan Sanderijn om eens naar mij te komen en om pablo te meeten. *LOL*

Ik had haar ook al voorbereid dat ik sinds kort een fjord erbij verzorg en dat ze daar even op mocht komen hobbelen.

Ze zou rond 12 uur komen en daar had ze goed aan gedaan. Want ze was mooi op tijd.
Eerst even wat bijgekletst en thee gedronken zijn we naar Pablo gegaan.
Ze ging meteen ook e ven kijken of ze kon zien wat voor een ras pablo is... want hij heeft geen papieren.
Ze vond hem veel weg hebben van een andulusier.... Maar dat zou ze nog even voorm e nakijken. Pling

Eerst pablo ff lekker gepoetst en toen hebben we het hoofdstel ingedaan en zijn we aan de wandel gegaan met hem.
Hij was echt superbraaf... tja dat je schrikt van een fiets..... terwijl je rustig probeert te lopen is natuurlijk ook niet eerlijk Knipoog

Na een dik half uur waren we weer op stal en hebben we hem nog wat gevoerd.
En ja toen moest die bolle er aan geloven...
Dus samen Bas (de fjord dus) gepoetst. Daarna heb ik het zadel uit de kofferbak gehaald en heb ik hem opgezadeld.

We zijn toen maar op het veldje gaan rijden want het was nogal druk in de bak. Twee meisjes van 10 hadden les... en ja daar ga je niet zomaar even tussen rijden.

Dus Sanderijn erop en op naar het landje.... Aardig wat foto's gemaakt... Zag er erg leuk uit San!

En ja toen moest mijn vriend er dus aan geloven. Hij had beloofd dat hij erop zou gaan... En ja belofte maakt schuld.. dus met pijn en moeite kregen we hem erop.
Hij heeft mooi een stuk losgestapt... ging echt super... was erg trots op mijn ventje.
Naderhand ben ik er nog ff opgestapt en hebben hem weer naar stal gebracht.

Na nog ff geknuffeld te hebben met pablo zijn we naar het dorp gegaan en hebben daar wat gegeten en gedronken.

Nu net is Sanderijn weer vertrokken, en ik moet zeggen dat ik het weer superrrrrrr gezellig vond.
Ik zal snel de foto's op bokt zetten, zodat je zo bij je vriendin nog ff kan reageren...

Sanderijn... tot heel snel weer.... bent toppie!!!! Lovers

Voor foto's zie : [ITP] Sanderijn bij pablo... en hobbelen op een fjord.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 17:39

ja t was idd super gezellig!
ik was erg gecharmeerd van pablo,wilde hem al in de kofferbak stoppen en meenemen,hij is zo lief!en zacht en wilde lekker kroelen.......
tja alleen tijdens boktmeetings word ik zo nu en dan eens op een paard gezet en zo ook vandaag!
maar meid,ik vond het echt leuk en kom gauw weer natuurlijk!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-03 17:46

ik vond het ook weer super gezellig.
Vond het toch wel heel wat dat Ferry er toch opstapte... want hij durfde in het begin echt helemaal niet meer.
En opeens zat hij te hobbelen over het veldje alsof hij nooit anders gedaan had.

Je hebt een goede invloed op hem Lachen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 18:21

ja en het leuke was dat ie er gelijk in zijn uppie op reed,en grote verhalen erna:morgen buitenritje doen?en zo hahaha hij heeft helemaal de smaak te pakken!maar hij zat er netjes op zeker voor de eerste keer!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-03 18:23

hij wou er zelf als eerste meteen opstappen, terwijl sanderijn er eerst op wou zitten.
Met een beetje pech mocht jij er niet eens op..
En toen ik klaar was met rijden wou hij er weer op, want hij wou op stal wel even laten zien dat hij op bas gereden had.
Hij was zo trots op zichzelf.... je zag hem gewoon gloeien..

Was heerlijk om te zien.... en dat terwijl hij zo;n vier jaar geleden zijn rug heeft gebroken en toch de durf heeft gevonden om een keer op een paard te zitten.... echt super!!