Meeting met Iris, Celine en Heike

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Meeting met Iris, Celine en Heike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-03 14:13

Gister (alweer Tong uitsteken ) een meeting gehad, dit keer met Iris, Celine en Heike. Eerst was ik samen met Horseless naar Eindhoven gegaan, waar we werden opgewacht door Iris (na heel wat heen en weer gebel, want de trein reed opeens niet verder dan Den Bosch en had vertraging enz enz. Daarvandaan zijn we doorgegaan naar de stal waar we eerst Menno hebben bewonderd en gepoetst. Natuurlijk zijn er ook wat foto's gemaakt, die zal ik zongan plaatsen Haha!
Daarna gingen we rijden, aangezien ik donderdag eerst op Cerise moest, ging Lydia eerst op Menno, wat best leuk ging Haha! Daarna ging ik erop, het gaf een erg grappig effect naar mijn idee. Echt het effect van hoe loopt ik zoveel mogelijk met mijn kop de lucht in als er een vreemde op zit. Ik voelde me echt weer een beginner.
Ook hebben we toen Celine met Orion zien rijden, dus dat was gelijk nog een boktmeeting Haha!
Vervolgens moest Iris natuurlijk laten zien dat Menno zich echt wel kon gedragen, wat toch wel bleek Tong uitsteken
Daarna hebben we hem afgezadeld en na nog wat foto's gingen Lydia (horseless) en ik te voet verder naar Heike. Toen we daar aankwamen stond er iemand les te geven en wij gingen er van uit dat het Heike was, dat bleek ook te kloppen.
Nadat de les klaar was hebben we Karan en de veulies bewonderd Lovers Vervolgens hebben we Karan opgezadeld, aangezien Heike hem al helemaal had gepoetst. Ik moest er natuurlijk als eerste op, dus even losgestapt en daarna rustig in draf verder gereden. Heike had gewaarschuwd dat Karan erg lastig was, ik deed gewoon binnenbeen buitenteugel om het eens uit te proberen en Karan was nageeflijk... Hij was er erg lastig mee hoor Knipoog
Na ook zijn galop en wijken uitgeprobeerd te hebben ging Lydia erop, die ook meteen verliefd was op Karan.
Daarna hebben we nog even gezellig gekletst in de kantine en vervolgens besloten we om nog even met Heike mee naar huis te gaan. Daar aangekomen hebben we nog een hele stapel foto's en een video gekeken, we weten nu iig hoe Bart eruit ziet Extreme duivel
Daarna afscheid genomen met de afspraak dat we het zeker een keertje over moesten doen en dat ik dan op Karan moet gaan springen

Kortom een hele gezellige dag en weer 3 bokkers en 2 paarden erbij voor mijn lijstje Tong uitsteken

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 15:38

Het was idd heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar Haha! Ik ga ook zo mijn foto's plaatsen

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 16:03

Mooi verslag Karin! Ik vond het iig erg gezellig gister. Menno liet zich gister meteen al van zijn goede kant zien. Toen de staldeur nog maar net openstond liep hij er al meteen uit. En dat doe hij anders nooit hoor Tong uitsteken
Met het rijden had hij direct door dat er iemand anders op zijn rug zat. Hij vond het toen niet nodig om ook maar een beetje zijn best te doen (lees: zo langzaam mogelijk lopen en het plafon bestuderen). Maar lydia en Karin hebben een goede poging gedaan om hem duidelijk te maken dat hij toch echt iets moest gaan doen. Daarna ben ik er zelf nog heel even opgeklommen en toen mocht hij weer terug naar stal.
Nadat ik af had gezadeld zijn we nog even naar buiten gegaan om wat "groeps foto's te maken" en dat zorgdevoor nogal wat lol Haha!
Als jullie weer een keer deze kant opkomen geef dan maar een gil dan kunnen me nog een keertje meeten Haha!

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 16:27

Hier alvast een van de vele foto's die zijn gemaakt. Groepsfoto met Menno erbij:
Afbeelding

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 16:37

Klinkt als een gezellige dag zo. Ik wacht vol spanning op de foto's. Leuke groepsfoto trouwens!
Jullie hebben onderhand een dagtaak alleen al een meetingen.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 18:12

Het was inderdaad zeker voor herhaling vatbaar. Ik was inderdaad nog aan het lesgeven. Mijn telefoon ging steeds over maar die kon ik natuurlijk niet oppakken. Koen(manege maatje) heeft hem toen voor mij opgepakt. Met een erg vreemd gezicht vertelde hij dat er ene dr_jacksel naar me toe kwam.

En daar waren ze eindelijk. Ik was nog even aan het lesgeven. Maar om vijf uur zijn we dat richting Karan gelopen. Ze vonden hem gelijk al mooi! Haha! En ook vonden ze dat hij veel groter leek dan op de foto's. Jaja hij is tenslotte niet voor niets 1.52 ofzo.(heb hem nog niet gemeten maar hij is officeel gemeten tot hij acht was, geloof ik, dus het zal wel kloppen)

Dr_jacksel ging er als eerste op. En Karan gedraagde zich heel goed. daarna Horseless erop. En toen moest ik er natuurlijk nog op. Karan had er een beetje genoeg van en hij liep niet echt netjes. Maar dat hebben ze me volgens mij wel vergeven.

Kortom een hele leuke dag! Nu even kijken of de foto's er al op staan.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30623
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 19:39

Ik ben benieuwd naar foto's!! Het klinkt wel weer gezellig. Ik wil ook een keertje naar Karan, maar het komt er nooit van. En Karan kan wel springen hoor Karin Knipoog
dr_jacksel en Horseless, nog een WelshCob proberen Tong uitsteken ? Taran is niet de makkelijkste. Maar jullie kunnen wel rijden volgens mij. Dus jullie zijn wel welkom hoor, ik heb ook nog een Haflingertje.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 09:04

LEUK! Koele dag zeg!
Leuke dag gehad? Kan niet anders!

Groetjes, Mireille!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 10:49

Dyonne schreef:
En Karan kan wel springen hoor Karin Knipoog
dr_jacksel en Horseless, nog een WelshCob proberen Tong uitsteken ?


Karan wel ja Knipoog

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 16:17

Dyonne schreef:
dr_jacksel en Horseless, nog een WelshCob proberen Tong uitsteken ? Taran is niet de makkelijkste. Maar jullie kunnen wel rijden volgens mij. Dus jullie zijn wel welkom hoor, ik heb ook nog een Haflingertje.


Ik kom zeker een keer langs, Boskoop is niet zo ver bij mij vandaan Haha!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 16:23

Klinkt als een gezellige dag! Die groepsfoto is leuk! Maar wie is wie? Menno staat er wel lief op. Ben benieuwd naar de rest van de foto's.

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 18:25

Links is lydia, recht ben ik en degene die gehurkt zit dat is Karin Haha!