Wie heeft er een Debitel abbonement?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Wie heeft er een Debitel abbonement?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 20:13

Ik vraag me af of je tevreden bent over de service en of je beschikt over een goed bereik.


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 20:57

Ikke! Doe het niet! Ik betaal me scheel aan sms-jes want die zijn er duurder dan elders. Dat was me niet verteld bij het abonneren, gelukkig loopt die in juli af.

Vodafone heeft hele leuke aanbiedingen, mijn vriend belt veel en komt nooit boven de €27,- p.m. uit en dit is inclusief 25 gratis sms-jes.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 21:18

Pellie schreef:
Ikke! Doe het niet! Ik betaal me scheel aan sms-jes want die zijn er duurder dan elders. Dat was me niet verteld bij het abonneren, gelukkig loopt die in juli af.

Vodafone heeft hele leuke aanbiedingen, mijn vriend belt veel en komt nooit boven de €27,- p.m. uit en dit is inclusief 25 gratis sms-jes.


Wat voor abbonement heeft hij dan, en wat is veel bellen? Ik zit nou bij O2 maar zoek een leuke aanbieding met een gratis telefoon vandaag.

nescio

Berichten: 340
Geregistreerd: 06-05-02
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 22:26

zeker niet doen ik ben goed belazerd door debitel ineens was ik af gesloten en ik kreeg toch nog 3 maand een rekening dus zeker niet doen!

zeg je nee dan krijg je er twee.....!!!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 23:09

Weet ik niet uit m'n hoofd. Ik vraag hem morgen wel even.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:52

Ik heb ook een debitel abbonement. Op zich ben ik best tevreden, alleen nu vind ik het wel duur worden. Volgens mij zijn ze nu duur. Er zijn veel aanbiedingen van T-mobile enzo. Ik ga de mijne binnenkort ook maar eens opzeggen.

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 11:36

Fabiënne1 schreef:
Ik heb ook een debitel abbonement. Op zich ben ik best tevreden, alleen nu vind ik het wel duur worden. Volgens mij zijn ze nu duur. Er zijn veel aanbiedingen van T-mobile enzo. Ik ga de mijne binnenkort ook maar eens opzeggen.


Ja ik heb een leuke aanbieding gezien van T-mobile. Denk dat ik die ga halen vd week. Ze zeggen allemaal dat T mobile het heel goed doet. Ben deed het eerst nooit goed namelijk....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: belle_boef, Karma_k, Mizora, Steeph, vevina, YandexBot en 16 bezoekers