De kennismakingsklasse is net iets strenger dus. Het volledige reglement staat overigens op www.deronline.nl - maar dat had ik volgens mij al eerder gezegd in dit topic (even geen zin om terug te bladeren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fasel"]
[quote="gerritje schreef:he dat is leuk! Ik zal even overleggen. Moet ook even met de grooms overleggen want het is een wedstrijd die eigenlijk niet op onze kalender stond. Wilde namelijk Norg rijden.
Maar een heus kampement is natuurlijk altijd leuk. Zetten jullie de paarden in een paddock of ergens op stal?
arabianfrend schreef:gewoon stroom op de draad en de draad wat hoger spannen misschien en dan moet het volgens mij wel lukken.
het is altijd effe wennen en spannend zo de eerste keer wat ze doen in de paddock.
de witte van mij maakt zich niet druk, de bruine staat wel eens te bokken in de paddock dus bij hem voor ons gevoel een draadje extra haha.
zocht jij nog een zadel gerritje?
heb nog wel een ijslandzadel te koop.
en een western ook waarschijnlijk want meneer krijgt schuurplekken ineens.
dus kan met hem niet rijden de zondag.
dus nemen we fadilah maar mee.
NaVy! schreef:Pffff, wat geweldig!! Het is gelukt hoor! Je hebt me gigantisch uit de brand geholpen! Ontzettend bedankt! Dank dank dank! Toch met een gerust hart vertrekken
(ik wou je via de mail bedanken, maar ik kon niks verzendenVandaar op deze manier!)
Ontzettend bedankt nogmaals, en tot morgen!
Succes allemaal alvast! Hoop dat het iets warmer wordt als vandaag..
Cody schreef:Misschien heb je hier nog wat aan?
http://www.deronline.nl/details/dausterlitz.htm
Heel veel succes allemaal morgen en ik duim voor een beetje fijn enduranceweer voor jullie. De weerberichten over morgen waren vandaag iig wel goed!
Karin schreef:Zie, zo leer ik elke keer weer bij... Water op P/A en vetgates is me nooit opgevallen omdat ik altijd zelf water mee heb (lees: mijn grooms).