Mariah Carry

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 10:36

Of hoe schrijf je dat. Tja dit is een algemeen forum dus ik mag dit wel kwijt toch? Ik zag de nieuwste clip tijdens het onbijt en jakkes wat vind ik het toch een vre-se-lijk mens. Eerst was ze plat, nu heeft ze mega-boobs en ze vindt zichzelf ZO fantastisch Misselijk ...ze geeft haar interviews liggend...yegh yegh wat een irritante zich zelf adorerende barbiepop. Sorry, moest ik ff kwijt.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 11:05

hihi, die zangtechnische hoogstandjes van haar zijn leuk als oefening, maar niet in de muziek. Ik vind er ook geen bal aan hoor.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 11:08

Ja, dan kun je er wel vanuit gaan dat ze een operatie heeft ondergaan. Valt wel op dan ineens
Ik heb de clip misschien weleens gezien, maar ik kan me hem ff niet meer zo voor de geest halen. Ben ook niet zo'n fan van Mariah Carey. Daar hoor je trouwens ook niet echt superveel van. D.w.z. ze is een hele tijd weggeweest zo leek het en ineens is ze er weer

Geen onderschrift.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 11:11

Ik vind Mariah Carey echt Misselijk
Nie leuk, hoe ze zingt ook nie, alleen maar keihoog.. t Valt mee dat de ramen nog heel zijn!
Blegh en WAT een kapsones zeg Frusty

_________________
<font color="deeppink"> I Love Rosco <font size="1">(en Master & Kimball & Reykja) </font>
<font color="white">Zie profiel voor info! Met foto's!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: *-Spirit-* op 2001-07-24 12:11 ]</font>

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 11:14

Ik vraag me af of ze wel ECHT zingt. Dat vraag ik me van meer zangeressen zoals zij af. Bij Britney Spears heb ik dat idee ook. Weet niet hoe dat komt

Geen onderschrift.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 11:35

nou, bij aint it funny van JLO heb ik dat ook.
Het begin zingt ze wel, maar het refrein, nah, das eeeecht iemand anders!!!
Maar goed, die mariah herrie, of scary is een snollebol.
Die clip, het is netalsof ze het van haar lijf moet hebben....

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 11:40

grappig, ze is nu op de radio (sky). Dat zingen a la, maar ze is zo dol op zichzelf, dat vind ik zo irritant, en die 'schattige stoeipoes' look, blegh! Misselijk

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 11:41

Misselijk Misselijk Misselijk
Ik geloof dat mijn mening al duidelijk is...

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 12:09

Een afschuwelijk nep mens. Al die interviews zijn vooropgezet, juiste belichting houding etc. Bah niks natuurlijks meer aan.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 12:14

Fake, fake, fake Misselijk Misselijk Misselijk , vind haar ook vreselijk. Vroeger was ze nog wel leuk, maar nu....... Misselijk vraag me af of ze nog fans heeft?!?!?

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 12:23

Nep ik ben niet jaloers, en voor het geval dat niet geloofwaardig is kan ik het ook wel toelichten.
Tuurlijk wil ik best wat veranderen aan mijn lijf en als ik morgen wakker wordt met haar lichaam is dat een leuke verrassing. Maar ik vind zo'n vrouw aantrekkelijk als ze wel gewoon haar mannetje staat, stoer is en ergens voor staat. Zij speelt gewoon een blonde bimbo die alleen maar poezelig kan zingen en verleidelijk kan kijken en met haar lichaam kan pronken. Kortom: een sexy leeghoofd. Ik snap juist niet dat mannen dat aantrekkelijk vinden. Dan vind ik Laura Kroft een stuk gaver! Die heeft ook opgepompte Cup DD boven een wespetaille, maar ze stelt zich tenminste niet zo aan!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 12:36

Ik heb niets te maken met het uiterlijk van mariah, want het gaat mij puur om de muziek. en daar vind ik geen bal aan, want het is van dat zoetsappige gedoe en daar hou ik niet van. Ik moet erkennen dat ze goed kan zingen en ik weet zeker dat het echt is. Maar haar muziek is niet het genre waar ik van hou. ZE heeft een mooi lichaam, ik heb dat niet. maar zo zijn er zoveel vrouwen die mooier zijn dan ik. Dus ik ben niet jaloers op haar, dat argument gaat niet op. Skin, van Skunk Anansie, daar ben ik jaloers op. Wat een stem heeft die meid, krachtig en van fluweel tegelijk! en die kan ook hoog en helder!

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 12:39

Ik vind Anouk een gaaf mens en een hele mooie vrouw, al verhult ze dat nog weleens...en La Femme Nikita. Daar zou ik best mee van lichaam willen ruilen!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 12:58

Al die zangeressen zoals Mariah zingen volgens mij niet echt. Ik denk dat het vooral door de producers en/of managers bedacht is. Ik vind zelf de liedjes ook niet zo erg leuk. Het lijkt allemaal zo op elkaar

Geen onderschrift.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 13:24

De muziek vind ik nog niet eens zo irri, maar haar verschijning wel. Ik zap echt naar een ander kanaal. Maar misschien is dat weer overdreven...? Volgens mij is op deze vrouw de naam 'doos' van toepassing.

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 18:06

Nou ik vind Mariah wel mooi zingen maar ze heeft wel een hoop eigen dunk. Een beetje teveel als je het mij vraagt.

Play Like A Man, Win Like A Woman!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 18:53

Euhm ze ligt nu toch in het ziekenhuis ofiets?? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 19:33

Ik vind haar als personality erg plastic en haar liedjes zijn ook een beetje te soft voor mij. Maar technisch gezien is het gewoon super top wat ze doet. Niet iedereen houdt er van en ik wordt af en toe ook wel een beetje moe van haar stemoefeningen die ze in haar liedjes gooit maar getalenteerd is ze zeker. Jammer dat ze zich verkeerd profileerd.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 17:49

Die boerenzakdoek in haar nieuwe clip Misselijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, _Madelon, _Mir, AhrefsBot, aliida, AngeliqueB, Ann, Appeltje00, glenmore, kosseh, maaaikkee, ManonGrr, Mariett, Mizora, mvdende, Nikkii026, NinaCharlie, Pellelilly, rozebadeend, TessaxQuincy, TheNovelist, xxmichellexx, YandexBot, Zebrastreep en 53 bezoekers