heeft er iemand familie van m'n paard KROONDOORN??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

heeft er iemand familie van m'n paard KROONDOORN??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 12:10

hey,
mijn merrie heet op stamboompapier kroondoorn (v. eusebio), en mijn vorige paard heette reedoorn (v.calvados), die 2 paarden zijn halfbroer en zus, ze hadden dezelfde moeder, laatst had ik op het horses.nl forum ook zoiets gevraagd over of iemand dat paard kent, toen had leo gereageerd dat hij landdoorn en meidoorn kende, die zouden bij de familie bonnes in wehl staan, en hoogstwaarschijnlijk allebei eusebio's! ze waren ook allebei ongeveer in de e pony maat. mijn merrie is 1.56, en m'n vorige paard was 1.58 ofzoiets.
de fokker: h.j.j weernink uit haaksbergen fokte al zijn paarden met doorn erachter dacht ik
en volgens mij gaat die stam heel ver terug, want esdoorn, stamt weer af van sinaeda heb ik gelezen, en dat is een heel invloedrijke dressuurstam de sina stam, en dat zit er wat ik hoorde dus ook heel ver achteraan bij in!! het levensnumer van kroondoorn is 92.9614
geboren op 3 juni 1992 dus.

ik wil wel graag meer weten van deze zusjes landdoorn en meidoorn!! heb je mischien het email adres van de familie bonnes ut wehl?? of het adres? en heb je een foto ofzo van de paardjes van de familie??
echt heel erg bedankt dat je op dit bericht hebt geantwoord!!

Afbeelding
dit is kroondoorn, mijn paardje, hier zag ze dr nog niet zo mooi uit, hier hadden we haar net.

Afbeelding
dit was mn vorige paardje, reedoorn.

Ik hoop dat iemand me meer kan vertellen......! of nog meer... doorns weet haha.

mijn paardjes hebben allebei de moeder barbara, en daarvan is de vader torrero

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 11:21

niemand die een paard kent met ...DOORN achter de naam??
er zijn er heel veel gefokt bij h.j.j weernink dus er zal er vast wel 1 bij jullie op de club zijn o.i.d