Bijsluiter medicijnen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Bijsluiter medicijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 08:06

Mijn normale medicijn, dat ik al een tijdje slik, werd vervangen door een ander soort/merk????

Ik voelde mij de eerste dagen niet zo prettig en keek of dat normaal was volgens de bijsluiter

Dat geloof je niet, alle ziektes, bijverschijnselen, flauwvallen kunnen voorkomen en zijn niet buiten de norm Verward

Alleen als je iets krijgt dat er niet opstaat kan je een nummer bellen, lijkt me niet mogelijk het enige dat er niet opstaat is dood neervallen

Maar ik mag nog wel autorijden Haha!

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)



Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 08:11

www.meldpuntbijwerkingen.nl Haha!

Alles wat ooit bij 1 persoon als bijwerking is voorgekomen vermelden ze op de bijsluiter, het is dus niet gezegd dat die bijwerkingen vaak voorkomen.

Dit zijn de mogelijke bijwerkingen van de simpele Paracetamol, toch iets "onschuldigs" dat vrijwel iedereen wel eens gebruikt, daar word je ook niet vrolijk van...

Paracetamol/Acetylsalicylzuur Tabletten: Mogelijke bijwerkingen (o.a.)
Bloedarmoede (vooral bij langdurig gebruik).
Bloedverlies via het maagdarmkanaal en de ontlasting.
Braken
Leverbeschadigingen -soms ernstige tot fatale- na langdurig gebruik en gebruik van hoge doses.
Maagklachten, zoals maagpijn.
Misselijkheid
Overgevoeligheidsreacties (o.a. jeuk en huiduitslag) voor (acetyl)salicylaten en/of paracetamol.
Zuurbranden

Nulla tenaci invia est via

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Covergirl_, Annienke, APCIII, Ashleytjuhh, C_estmoi, GoogleAdsense, hagelslag, Hhilde, juval, lindo, maaikemuis, Maanon_, Marleen_L, Marocje, shadowstar, Sintara, Slagroomsoes, StalNollie, supervon78, Telpeva, Unit, xColorCross, XxMariellexX, Zebrastreep en 77 bezoekers