Foto's van vanalles

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Foto's van vanalles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 20:41

Ben weer lekker aanhet foto's nemen geslagen, en ik moet ook wel bekennen dat het een beetje maf en apart is geworden, maar goed, ik ben dan ook niet altijd 100% normaal (nooit dus Haha!)

We hebben een paar gasten op stal vanwege verbouwing van de koeien stal:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lief he?!

Ik ontdekte een wondje bij Genderose. Twee zelfs. Vast door het liggen ofzo?? Ze heeft altijd schuurwondjes daar (haar weg) maar nu wat het ook open :-?
Afbeelding

Nu ik toch op mijn rug in stal lag, ook maar een plaatje van een stukje buik. Ze is echt dik!!
Afbeelding
Ik denk dat het veulen erg snel zal komen...

Ff een fototje van het voer Tong uitsteken Muesli zonder haver. Ik krijg er zelf helemaal honger door Haha!
Afbeelding

En dit krijgt Gen elke dag. Muesli zonder haver, appel stukjes, gewoon biks, en een andere mix (weet niet hoe het heet) en een lepeltje zonnebloem en knoflook - eet smakkelijk!!
Afbeelding

JAAAA ETEN!!!!!!!!
Afbeelding

En dan was het ook etenstijd voor de katten. We krijgen altijd een heel katten koor te horen Haha!
Afbeelding
Afbeelding

Groetjes!!


Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 20:46

Wat een leuke foto's whahaha
ik moest eerst wel goed kijken voordat ik zag wat alles nou preecies was zeg. hihi
Maar dat wondje ik heb nog niet kunnen ontdekken van welke plek die is. dus bij deze waar zit dat wondje dan??

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 20:49

Is het haar buik of haar kaak?

Don't dream your life, live your dreams!

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 21:32

Onder aan de borst. Tussen de voorbenen zo'n beetje.


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 21:44

En het komt niet door de deken, dekensingels, singel van zadel, hulpteugels, enz.?
Of kan ze over een hek of stuk stal heen hangen of in de stal ergens tegenaan hangen waardoor ze zichzelf stuk kan schuren o.i.d.?
Bijv. een stukje hout tegen de muur dat uitsteekt o.i.d.?

Leuke foto's van die katten!
Wij hebben er thuis twee, en dat van dat 'kattenkoor rond etenstijd', dat herken ik helemaal! *LOL*

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 06:19

Dorine schreef:
En het komt niet door de deken, dekensingels, singel van zadel, hulpteugels, enz.?
Of kan ze over een hek of stuk stal heen hangen of in de stal ergens tegenaan hangen waardoor ze zichzelf stuk kan schuren o.i.d.?
Bijv. een stukje hout tegen de muur dat uitsteekt o.i.d.?



Ze heeft geen dekens, singels of iets dergelijks op en ik rij niet meer op haar, dus door dat kan het oko neti komen. Ook staat ze nog niet in de wei. Ik denk dat het door het liggen komt, want haar stal is volledige uitsteeksel vrij. Mischien door de hoefijzers ofzoiets? Het kan ook nog van de bak zijn, maar zeker weten doe ik het niet

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 08:55

hmm, dat is vreemd dreik had precies de zelfde plek..? en op de zelfde plek

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 09:26

ahh lief joh.. die buik whaha goed dat je het er hebt bijgezet anders dan wis ik het niet Verward en die koeien wat een scheetige kopjes hebben die Lovers enne zo doen de katten bij mij ok altijd Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers