Gelukkig is ie dood!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-01 09:22

Kijk nou wat er vanavond langs mijn stoel wandelde, brrrr. Ik zit lekker te puteren en ik zie iets in mijn ooghoek op de grond lopen. Dus ik kijk en zie ik dit lopen...
[img]../upload/344/scorpion.jpg[/img]
Ik ben al eens vaker door zo'n schorpioen geprikt en dat is geen pretje Boos! . Het voelt een beetje als een wespesteek. Alleen krijg ik een prikkeling in mijn lip daarna. Het lijkt dan net alsof je verdoving uitwerkt als je bij de tandarts vandaan komt.
Ik heb meteen iets gepakt en hem dood gemaakt.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 09:25

gatverdamme. en wij hier maar klagen over dazen. Dit vind ik wel net zo erg als van die grote spinnen Misselijk

Niets zo charmant als een paard in her land.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 09:32

ahhhh gatver Misselijk !!! Ik zou volgens mij echt flauwvallen! Als ik iets eng vind dan zijn het wel schorpioenen!!!

Vooral die grote in Artis zijn eng. Brrrr.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 09:40

Lips are sealed Brrr... Bah zeg! Ben ik even blij dat die beeste hier niet leven!!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 09:56

brr,ik denk niet dat ik hem zou durven doodmaken,ik heb al zo bang van spinnen Lips are sealed

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 10:24

whaha, ik zat me al zo af te vragen:"huhmz? scorpioen? bij iemand hier thuis (in Nederland)? mmhhz.."

waren trouwens al die prikbeestjes (muggen, en weet ik wat voor andere irri beestjes je nog meer hebt) maar dood!! Lachen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 10:41

Caballo woont ook nie in NL he Bartje Knipoog

Maar wel eng hoor, ik zou m echt niet dood durven maken, zou gelijk op me bureau gaan zitten hahaha.
En mn vader roepen! Die vermoordt m dan maar brrr

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 11:05

wwooo... toch niet echt een gezellig diertje... alleen wel mijn sterrebeeld... (ik ben ook zo'n venijnig diertje Knipoog )

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-01 11:22

Deze schorpioenen zitten in Texas Bartje en daar zit ik Haha!
Dit is trouwens de ware grootte.
En ik zat notabenen nog met blote voeten ook Scheve mond\ Ik heb er ooit wel eens een keer op gestaan. En ik heb er al een paar keer 1 in m'n bed gehad. Hij heeft mij toen ook tot 2 keer toe geprikt Boos! . Ik ben ook nog nooit zo snel mijn bed uit gesprongen *LOL* Het is altijd uitkijken geblazen als je een shirt uit je kast haalt of je trekt je schoenen aan ofzo. En 's avonds komen ze tevoorschijn. Het zijn nachtdiertjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 11:36

Oh jakkes, dat vind ik zulke enge dieren!
Klopt het dat een steek van Schorpioenen dodelijk kan zijn?
Dat vind ik altijd het enge aan het buitenland: gevaarlijke insecten, slangen en andere enge onderkruipsels!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 11:40

Ja ze zijn heel giftig in ieder geval.
Ik heb in Frankrijk een heleboek gezien. Eentje was zo eigenwijs om tot 2x toe 's morgens in mijn schoen te gaan zitten, daarom schudt ik op vakantie ook altijd schoenen en kleding uit voordat ik het aantrek Schijnheilig echt griezels zijn het!! Scheve mond\

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 11:46

Enge dingen, bah. Het venijn zit 'm hier letterlijk in de staart! Extreme duivel

In Australiƫ ben ik ze gelukkig niet tegengekomen, hoewel ze daar ook heel 'common' zijn. Horen thuis in het rijtje spiders, scorpions, snakes & sharks, van die beesten die beginnen met een S en waar je heel goed voor moet uitkijken!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 12:13

Ah jakkie bah!!! Tis mijn sterrebeeld, maar ben blij dat ik die hier in NL alleen achter tralies tegen kom... Scheve mond\

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 21:50

Leuk dat je dit soort dingen vertelt...erg fijn om te weten...wil je soms niet dat ik volgend jaar naar Texas kom... Verward Schijnheilig ...brrr...voel nou al de koude rillingen... Knipoog

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 22:02

He getsie, ik ren al gillende weg voor een klein spinnetje, nou dan moet ik niet zo'n beest tegenkomen!!!!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-01 22:46

Mensen, mensen toch.... Het is maar een klein beestje en hij vreet je echt niet op *LOL* Als je een trap van een paard krijgt of een paard gaat op je voet staan, dan doet dat nog veel zeerder als wanneer zo'n klein schorpioentje je prikt Knipoog
En deze zijn niet giftig anders had ik al een aantal keren in het ziekenhuis moeten liggen daarvoor. Ik vermijd ze liever ook, omdat ik liever niet geprikt wil worden, maar ik draai m'n hand er ook niet voor om om ze dood te maken *LOL*
Hihihi, ik vind jullie reaktie wel grappig *LOL*
En Vikki, ik zet dit niet neer om jou te pesten hoor Haha! Nu weet je in ieder geval wel wat je te wachten staat. En dit is pas de tweede die ik dit jaar gezien heb.


_________________
you can lead a horse to water,
but you can't make it drink

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Caballo op 2001-07-30 23:50 ]</font>

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 22:47

Ik was door een schorpioen in m`n grote teen gebeten! Het kreng zat in mijn schoen, dus ik trek mijn schoen aan, hap! Dat deed zeer joh, ik rende als een gillende idioot door het huis! Het voelt een beetje als een brandwond en het blijft maar zeer doen, na een half uur voel je het nog. Er was niemand thuis en ik dacht dat ik op z`n minst dood ging Haha! dus buren gebeld en die zeiden dat het alleen gevaarlijk was als je er allergies voor schorpioenenbeten bent. Ik nam maar aan dat ik niet allergies was.... Sindsdien ben ik heel moordlustig tegenover schorpioenen. Je kunt veel maken maar er wordt niet in mijn grote teen gebeten Extreme duivel Ik was de paddocks aan het schoonmaken en toen ik een plywood plaat optilde zaten er allemaal van die krengerige schorpioenen onder, een stuk groter dan die hufters die in huis komen. Ik heb ze lekker allemaal heel pijnlijk met de schep onthoofd gnagna (evil lachje)

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-01 22:54

Ja Pril dat dacht ik ook toen dat kreng bij mij in bed zat. Ik dacht dat Robert met een sigaret in bed lag (en hij rookt helemaal niet *LOL* ) en dat ie mij daar mee brande... Hij prikte mij op m'n been en daarna nog een keer op m'n onderarm. Ik smeer er altijd meteen Benadryl op en dan is dat branderige gevoel heel gauw weg.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 10:24

om hier nog maar even op terug te komen:
Vrouw zit 31 dagen met 2700 schorpioenen in een kamer

Uitgegeven: 1-8-2001 7:36

KUALA LUMPUR - Om in het Guinness Book of Records te komen moet je tot veel bereid zijn. Een Maleisische vrouw is het waarschijnlijk gelukt. Zij bracht 31 dagen door in een kamer van zes bij twee meter waarin 2700 levende schorpioenen waren losgelaten.



De 24-jarige Malena Hassan mocht iedere dag een kwartier naar buiten. De giftige geleedpotigen kropen voortdurend over haar lichaam en gezicht. Hassan werd in totaal zeven keer gebeten. Een keer werd zij onwel, maar dinsdag verliet zij lachend haar zelfverkozen hel.

Misselijk Misselijk Misselijk

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers