[vd] aan iedereen die "verkeerd" over mij denkt..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

[vd] aan iedereen die "verkeerd" over mij denkt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:02



prompter

Berichten: 11040
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:13

Waarom kom je elke keer met dit soort topics over jezelf? Het heeft niks met VD te maken, ik vind het eerlijk gezegd een beetje teveel van het goede worden.

Extremely rare and Beyond Compare

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:17

Ik doe dit omdat ik niet bergepen word.. daar baal ik behoorlijk van.. Ik sanp niet dat de mensen mij zien als "het kwaad" daarom... Ik wil gewoon gezellig op dit forum kunnen praten zonder elke keer ruzie te krijgen.. thats all

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:20

Als jij het bent die telkens ruzie krijgt, moet je misschien eens bij jezelf te rade gaan.
Ik heb hier nog (bijna) nooit ruzie gehad, terwijl ik er echt wel veel ben.
Dit soort topics bevorderen nou niet echt jouw 'vakkundigheid' zulke dingen los je op via PB met de personen waar je 'moeite' mee hebt, of je houdt (wijselijk) je mond.
Het topic waar je naar verwijst roept bij mij ook eea aan kriebels op. Lijkt mij geen slimme verwijzing.

Succes verder.

:evaw:


gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:22

Weet je Debora, volgens mij speelt jalouzie hier een grote rol. Iedereen heeft commentaar, maar niemand weet echt waar hij/zij het over heeft. Ik vind het persoonlijk erg knap van je wat je allemaal met Ry doet. Je moet je niets aantrekken van wat ze allemaal zeggen en gewoon doorgaan waar je mee bezig bent! Nu snap ik wel dat je op horses.nl was

Don't dream your life, live your dreams!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:23

gabyfedde schreef:
Nu snap ik wel dat je op horses.nl was


ja waar ze dachten dat ry een ijslander was Scheve mond Verward

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:28

Tja, zal ik reageren of toch niet. Ik denk dat ik het maar laat.
Ik heb zelf hier nog nooit ruzie gehad, dus dat moet te doen zijn. Je kan niet echt zeggen dat ik hier net nieuw ben en dus de tijd nog niet gehad heb om ruzie te krijgen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:33

ben het wel een beetje met de rest eens,
als jij vaak ruzie hebt, zal dat niet (alleen) aan bokt liggen.
zelf heb ik hier 1x op me kop gehad, en ook helemaal terrecht Haha!
zelf heb ik absoluut niets tegen je, en vind wat je met ry doet erg knap!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:35

Debo schreef:
Ik doe dit omdat ik niet bergepen word.. daar baal ik behoorlijk van.. Ik sanp niet dat de mensen mij zien als "het kwaad" daarom... Ik wil gewoon gezellig op dit forum kunnen praten zonder elke keer ruzie te krijgen.. thats all


Het probleem is dat hoe harder je dat probeert te bewijzen,
dat dus vaak het tegenovergestelde effect heeft.
Ik oordeel niet. (for the record)

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:36

Debo"]
[quote="gabyfedde schreef:
Nu snap ik wel dat je op horses.nl was


ja waar ze dachten dat ry een ijslander was Scheve mond Verward
[/quote]

Het blijft erg he?!
Ik had toen ook al gereageerd, snapte eigenlijk niet goed wat je op horses.nl deed, maar nu dus wel!!!!

Don't dream your life, live your dreams!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:37

Oke mijn vraag aan jullie.... : Waarom denken jullie dat ik denk dat rydar en ik de beste zijn? waar halen jullie dat vandaan? Ik wil best veranderen maar als ik telkens weer aangevallen word schiet het niet op he..

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:43

Debo, jij denkt dat wij denken dat jij vind dat ry en jij de beste zijn (volg je het Knipoog ). Maar waar haal jij dát vandaan?
Ik vind dat namelijk niet.
VD vind ik best leuk, maar het is niet helemaal 'mijn ding'. Ik vind 't leuk als mensen op hún manier met hun paard bezig zijn, bij mij is er totaal geen jaloezie, want ik wil 't niet eens kunnen denk ik.
Verder ben ik het met orri eens.
Hoe harder je probeert te bewijzen, hoe meer het lijkt of er toch blijkbaar een kern van waarheid oid inzit, en je dus alleen maar meer mensen je tegen je in het harnas jaagt.
Verder oordeel ik ook niet voor ik mensen echt bezig heb gezien (en niet op een filmpje).

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:46

Hoe kan ik dan aan jullie laten merken dat dit niet zo is?? Rydar is echt niet alles hoor! ik droom vaak genoeg van een ander paard als ry weer eens wat geflikt heeft.. Als jullie zijn karakter zouden kennen merk je wel dat ik ry niet geweldig vind ..maar juist daarom ben ik zo trots op hem en ind op mijzelf dat we al veel behaald hebben.,., mag ik daar niet trots op zijn dan?

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:50

Ik wilde even laten weten dat ik:
Ik wil ook even wat laten weten:

*gewoon Debo ben...
Aan je ego te zien ben je niet zo gewoon...

*een meid van 20 die een fjordje heeft
Die wel minstens 4000 euro op moet brengen...

*gewoon een beetje gestoord is..
En niet eens prettig..

*geen superfjord heb, maar gewoon een getalenteerde..
Waar er ook wel meer van rondlopen...

*niet denk dat ik alles weet
Maar wel alles beter weet....

*wel veel ervaring heb met VD
Maar nog lang niet genoeg want een hoef schijnt niet gevaarlijk te zijn..

*en ook dat ik Rydar zelf veel geleerd heb
Ik mijn eigen paardje ook zelf veel geleerd heb, net als ieder ander...

*maar soms niet eens presies weet hoe
Ik wel precies weet hoe...

*ook veel fouten maak
Maar om diezelfde fouten een ander de grond in boort...

*graag leer van comentaar (mits vriendelijk gebracht)
Dan mag je daar zelf wel eens mee beginnen (dat vriendelijk brengen)

*niet zo gemeen(flouw , kinderachtig, achterdochtig net hoe je het wil noemen) ben om niets te vertellen
Maar je ook niet de kaas van je brood wil laten eten....

*best wel uitleg wil geven via PB aangezien ik dan zie aan wie ik de info geef..
De meesten dat niet eens meer durven te vragen nadat jij gereageerd heb op hun topic...

*het liever niet met KOEIENLETTERS op internet zet omdat het dan in verkeerde handen kan komen
Ik vraag me af of het wel al in goede handen is..

*somige dingen toch liever niet vertel , niet omdat ik geen concurentie wil maar omdat somige dingen gevaarlijk zijn...
Zoals een shetlander die naast je staat en opeens de spaanse pas doet..

*niet denk dat Ry de beste pony van de weereld is
Maar wel de beste (en duurste) van Nederland...

*best veel moeite heb met rydar aangezien hij behoorlijk onhandelbaar kan zijn
Dat heeft ie niet van een vreemde...

*wel een enorme band heb met hem waardoor dit allemaalmogelijk is
Waardoor wat allemaal mogelijk is?

*en dat ik niet denk dat mensen "het kaas van mijn brood"eten..
Niet op bokt, wel op msn..


Zo denk ik nou over je. Het interesseert me helemaal niet hoe jij over jezelf denkt.
Net zo min dat het jou interesseert hoe ik over mezelf denk.

Groetjes Marja

Ehmja??

karleylover

Berichten: 484
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Leidschenveen (Den Haag)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:51

ik denk het niet hoor debo!!! ik ken je al van het fjordenforum!! ik weet helemaal hoe je in elkaar zit met rydar (en dan nu ook met mexx) dus ik heb helemaal nix tegen je!!!

Tjelle mijn allerliefste fjordje!!

Karley ik zal je nooit vergeten!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:52

Hmmmmmmmm kan aan mij liggen, maar ik heb echt niet de indruk dat jij en Ry de besten zijn. Misschien wel willen zijn, maar dat heet 'ambitie'. Maar je profileert jezelf altijd tamelijk prominent, dus dan kan je af en toe ook wat tegengas verwachten. Who cares?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:53

Tuurlijk mag je trots op je paard zijn. Maar probeer je berichtjes een beetje te nuanceren ofzo. Zet ipv al je positieve berichtjes (Yes hij kan dit, Yes hij kan dat) ook eens een keer wat neer als hij wat geflikt heeft ofzo Haha!. Net als over Mexx, tuurlijk is het leuk als hij het zo snel oppakt, maar mensen hier op bokt gaan dan al snel denken "komt zij weer"...
Waarom weet ik ook niet.
Succes hoor.

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:07

kijk nuv heeft blijkbaar een enorm probleem met mij en verzint het een na het ander om mij de gond in te booren erg jammer.. maarja als ze dat zo denk kan ik zo lief en aardig doen als ik wil maar ze zal me nooit mogen dus daar ga ik ook geen aandacht aan besteden..

verder bedankt voor jullie berichtjes.. Ik zeg ook vaak zat dat ik het leuk vind voor een ander dat het allemaal lukt en goed gaat .. mischien niet vaak genoeg in jullie ogen.. Ik zal eens kijken of ik dat wat vaker kan doen..
Als ry wat geflikt heeft zet ik dat ook op t forum .. alleen leest niemand dat of alleen de mensen die mij graag de grond in zien gaan,.. en dan jahoor komt het commentaar weer....

prompter

Berichten: 11040
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:12

Debo schreef:
Ik doe dit omdat ik niet bergepen word.. daar baal ik behoorlijk van.. Ik sanp niet dat de mensen mij zien als "het kwaad" daarom... Ik wil gewoon gezellig op dit forum kunnen praten zonder elke keer ruzie te krijgen.. thats all


Debo, met die opmerking laatst van je "lekker origineel...", had je met mij ook ruzie gekregen, terwijl ik (ook in het dagelijks leven) nooit ruzie met iemand heb. Ik vond dat zó onvolwassen en zó kinderachtig, dan moet je het niet gek vinden als half Bokt over je heen valt, als je je zo laat kennen. Laat nou eerst maar eens zulk soort opmerkingen achterwege, dan zullen de ruzies vanzelf wel minder worden...

Extremely rare and Beyond Compare

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:13

Nee hoor, ik heb helemaal geen probleem met jou! Ik probeer je ook helemaal niet de grond in te boren (of in jouw geval "booren" Haha!)
Ik probeer je alleen een beetje de waarheid te zeggen, omdat ik jou nu al een aantal keer een topic van een enthousiast iemand op een misselijkmakende manier heb zien verzieken. Ik behandel jou op het moment gewoon net zoals jij een paar andere bokkers hebt behandeld.
Dat staat je helemaal niet aan, das duidelijk, maar dan kun je je misschien indenken hoe die andere bokkers zich voelen.

Ehmja??

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:16

Probeer je dan eens wat 'opener' op te stellen en 'gewoon' erover te praten in plaats van in 'de verdediging' te schieten (net als dit topic). Geef eens een keer een tip aan iemand in plaats van te zeggen 'Dat doe je fout'. Zeg dan ook waarom. (ik zeg niet dat je dat niet doet hoor.)

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:21

Dat doe ik... zoek maar na ik geef tips genoeg... maar helaas ziet niemand die.. en das nou net zo jammer!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:23

Debo schreef:
kijk nuv heeft blijkbaar een enorm probleem met mij en verzint het een na het ander om mij de gond in te booren erg jammer.. maarja als ze dat zo denk kan ik zo lief en aardig doen als ik wil maar ze zal me nooit mogen dus daar ga ik ook geen aandacht aan besteden..

verder bedankt voor jullie berichtjes.. Ik zeg ook vaak zat dat ik het leuk vind voor een ander dat het allemaal lukt en goed gaat .. mischien niet vaak genoeg in jullie ogen.. Ik zal eens kijken of ik dat wat vaker kan doen..
Als ry wat geflikt heeft zet ik dat ook op t forum .. alleen leest niemand dat of alleen de mensen die mij graag de grond in zien gaan,.. en dan jahoor komt het commentaar weer....


Kijk met dit soort berichtjes jaag je dus heel makkelijk mensen tegen je in het harnas. Je komt op mij hier erg negatief over en aanvallend, dus zou ik (als ik zou willen dan he, stel Knipoog ) ook zo aanvallend terug kunnen reageren. Maar dat doe ik niet omdat ik geen zin heb in zo'n woordenwisseling. Ik kom al ruim 2 jaar op bokt maar heb nog nooit problemen gehad met wie dan ook. Ok, soms een klein beetje maar na een paar PB's is dat ook klaar. En het lijkt mij dat dat jou ook zou moeten lukken, alleen niet met de toon die ik soms uit jouw berichten haal

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:32

quote="Debo"]
pongo schreef:
deze site is toch gemaakt zodat je elkaar tips kan geven?? nou als niemand mij er mee wil helpen dan niet maar ik ga het toch proberen te leren straks met of zonder hulp en iedereen heeft het er hier over dat het fout kan gaan enzow dus vandaar die opmerking


Tip van Debo:
je bent dus een gewaarschuuwd mens.. en weet dat t fout gaat als je het aleen doet.......

een gewaarschuuwd mens telt voor 2...
[/quote]



Lekkere tip! Daar heb je inderdaad wat aan!
Je geeft inderdaad een hoop bruikbare tips debo! Goed hoor!
Laatst bijgewerkt door Nuv op 03-04-03 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Ehmja??

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:33

Wat ik denk, is dat je je niet zo aangevallen moet voelen. Dat heb ik je ook al op Hippics gezegd, maar je hebt er blijkbaar niet veel mee gedaan.
Op internet komen dingen die gezegd worden altijd anders over dan "in het echt".


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers