Ruzie, alle ruzie :s

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Ruzie, alle ruzie :s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 00:10

Ik heb dus ruzie met een vriendin van mij Scheve mond Alle zij zecht dat toch. Ik had dus met mijn nicht afgesproken dat we ergens heen zouden gaan, maar door het slechte weer ging het normaal niet. Dus gingen we mss naar die vriendin. We zijn dus niet gegaan want het weer viel nog mee. Toen we daarna terug kwamen en op msn gingen was ze ik weet niet hoe kwaad op ons!!! Omdat we ergens anders naar toe zijn geweest in plaats van naar haar Frusty We hebben een half jaar geleden nog eens 'ruzie' gehad om zoiets. Ze is eigenlijk een beetje egowisties en de wereld moet altijd rond haar draaien snap je?? Ach ja het zal wel weer over gaan he. Net zo als vorige keer Knipoog

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 11:25

Ehhm, had je die vriendin wel even gebeld dan, dat je toch niet kwam. Zo niet, dan kan ik me haar reactie best wel voorstellen.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 12:20

ze wist dan we niet kwamen, maar ze is altijd heel snel kwaad.
We wisten eerst ook nog niet eens zeker dat we ginne en er was trouwens ook al een ander meisje bij haar thuis dus ze was niet alleen enz.
Als we bevoorbeelt op een fuif zijn en zei vind het niks wil ze ommidelijk naar huis terwijl zei ziet dat wij ons wel amuseren.
Moest het eens omgekeerd zijn dat was er iest uit.
Als ik mij niet echt amuseer op een fuif blijf ik toch nog voor mijn vriendinne een plezier tedoen ofniet?