Telefoontje van de Eigenaar van Mexx zijn Papa..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Telefoontje van de Eigenaar van Mexx zijn Papa..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 21:55

Leuk!!!

Ik had via het stamboek de adressen van de eigenaars van mexx zijn papa en oma gekregen,.. Heb hun allebij een brief geschreven , gister op de post gedaan en werd vandaag meteen gebeld!

De eigenaaresse van High Class van de Beemster ( mexx zijn paps dus ) belde me op.. gaf me het een en ander aan info en bood me nog een hengstje aan whahaa.. Heb even gezellig met de mevrouw gepraat en ze stuurt me via de post nog foto's en info van High Class op !! Echt super gaaf!!
Ik merk dat het in de shetlander weereld heel anders gaat als in de fjordnewereld.. ik ben nu al zoveel te weten gekomen over Mexx dankzei allemaal hulpzame mensen! echt heel leuk!! Alleen waar de bruine kleur nou vandaan komt?? Verward Mexx zijn ma is uit de zwart colectie en de vader van mexx heeft enkel vos voorouders en High Class fokt zelf ook meestal vos... Zou mexx van de melkboer zijn.. of de postbode Schijnheilig Extreme duivel Tong uitsteken

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 23:32

hehe
wel leuk dat die mensen je zo helpen!! *LOL*

Rivendell

Berichten: 6819
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 08:21

Leuk hè die kleuren? Ik heb een bruine uit een schimmel en een vos.
Het stamboek is idd altijd wel bereid om info te geven en de meeste fokkers ook.
Mijn buurman gebruikte High Class altijd voor zijn merries. Ik ben ook een keer bij die fokker geweest (oude eigenaar van de hengst, volgens mij is ie verkocht daarna).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 08:42

gaaf heb jij ook nog foto's toevallig?? was ie mooi???

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 08:56

Leuk voor je dat je al zo gauw aan info bent gekomen.
Maar in jouw berichtje komt het een beetje over alsof dat in de fjordenwereld niet zo is, dat vind ik een beetje raar.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 09:00

Zo lang er volledig papier bij zit is er echt heel veel te achter halen. Zeker als je mensen treft die ook heel enhousiast zijn. Maar echt tof dat je al zo veel over Mexx aan de weet gekomen ben.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 10:40

Heel leuk om zo achter zijn familie te komen! Maar heel veeel bruinen komen uit vossen en zwarte, dat hoeft er geen bruine in de bloedlijn te zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 12:59

Yoline schreef:
Leuk voor je dat je al zo gauw aan info bent gekomen.
Maar in jouw berichtje komt het een beetje over alsof dat in de fjordenwereld niet zo is, dat vind ik een beetje raar.


dat komt omdat ik met ry zijn stamboom ook bezig ben geweest en die mensen veel minder postief waren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 14:10

Wel leuk dat je er zo achter komt Haha!