dit is toch niet te geloven (postkantoor)!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

dit is toch niet te geloven (postkantoor)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 21:24

sjonge jonge, zegt mijn vader net dat het postkantoor bij ons in het dorp dicht gaat. Dus ik vrolijk, ow wanneer gaat hij weer open? Blijkt hij niet meer open te gaan, de boekelier neemt het over Frusty sorry hoor maar ben ik de enige die dit echt nergens op vind slaan?!?!?!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 21:25

Het kost waarschijnlijk gewoon teveel geld.
Bij mij in het iniminidorpje Zegge zat ook eerst een postkantoortje, maar dat is ook al weer zo'n jaar of 7 weg.

Het leven is een gebakje!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 21:26

Da's bij ons ook zo. Het postkantoor is een afdeling van de Boekelier. Werkt op zich goed hoor.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 21:27

Bij ons ook, hij is alleen ook nog op woensdagmiddag dicht Boos!

:evaw:

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 21:27

hm, nou ik vind het niks, ok panningen is niet groot, maar het is het enige postkantoor in de gemeente helden. En dan gaat dat weg, sjonge jonge. Zeg iloon, is het dan nog maar op bepaalde tijden open?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 21:32

Jee, bij jullie ook al? Hier in Tegelen gaat het ook dicht, binnenkort (= binnen 5 jaar ofzo) Ik vind het ook nergens op slaan. Tegelen is groter als Panningen volgens mij en er zin veel mensen die het postkantoor gebruiken, staat altijd wel een kleine rij binnen (niet zo leuk als je in zo'n rij staat, maar geeft wel aan hoeveel het gebruikt wordt Knipoog )

Waarom is deze trend eigenlijk? Ik hoorde ergens dat ze de postkantoren willen gaan eeh, hoe zeg je dat, centraliseren? Zodat alleen de grote(re) steden nog een postkantoor hebben, dat is toch van de zotten?

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 21:35

nou bij ons staat er ook wel vaker een rij (op zaterdag Haha!) maar die van ons gaat 16 april al dicht. Wat een gezeur zeg. Moet ik weer een stuk verder fietsen Lachen

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 21:42

hier bij ons(mega groot dorpje, toch zeker 1100 inwoners) heeft de supermarkt(en dan geen grote AH maar een mini winkeltje) het overgenomen, is ook weinig open maar ja...kost teveel geld om alle postagentschappen(zo heette het hier) in dorpjes open te houden!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 21:44

Bij ons is ie wel dagelijks open om bepaalde tijden. Ik kom er niet zoveel eigenlijk, dus echt missen doe ik het postkantoor om de hoek niet.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 21:46

ja nou ik kom er ook niet al te vaak, maar is toch wel erg handig. OKOK ik weet dat Panningen niet al te groot is, maar de hele gemeente Helden is toch wel redelijk van omvang. Ik vind het gewoon nergens op slaan, de gemeente weer met z'n geniale ideeën. Het nieuwe winkelcentrum kost zeker iets meer dan verwacht Haha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 21:47

Bij ons zit hij tegenwoordig bij The Read Shop in.
Merk eigenlijk weinig verschil met vroeger.
Wel wat vaker gesloten, maar in het centrum zit gelukkig nog een groot postkantoor.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 13:09

Het dorp waar ik ben opgegroeid (1500 inwoners) heeft helemaal geen winkels meer, alleen nog een kroeg en een kerk Haha!
Voor de rest moet je minimaal 5 kilometer fietsen, want openbaar vervoer is er ook niet }>

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 13:12

Bij ons zit ie tegenwoordig in de Top 1 Toys.
Hmss maar dat vind ik niet echt een plek voor een postkantoor.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 14:07

nou ik moest vandaag toch even naar het dorp, kom ik langs de boekenlier hangt daar al een pinautomaat, middenin het dorp waar alle winkels zijn, dat vind ik persoonlijk niet zo'n gezellige plek om te pinnen, en je kunt er niet eens met de auto heen, zucht (niet dat ik mijn rijbewijs al heb)

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 14:18

Hij is nu toch ook bepaalde tijden opengeweest? Je vind het op heel veel plaatsen in kleine winkeltjes verwerkt. Hier hebben we ook allerlei plaatsen waar kleine postkantoortjes zitten.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 14:34

nou maar ik zie het nog niet zo zitten om even bij de boekenlier bijvoorbeeld even 100 euro te storten. Dat vind ik maar een raar idee hoor maarja kwestie van wennen denk ik

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Amazonbot, AnneMarijeP, Bellatrix, Berdien, EllaBellaah, Furst, ikkuhh90, Kimberly520, Kirsha, LuCa88, Milando, Paloma_Janet, singa, suus_toes, Team_Sublime, VinandoW en 209 bezoekers